Despre ruptura dintre Simona Halep și sponsorul să Adidas s-a aflat la sfârșitul anului care tocmai a trecut. S-a zvonit și faptul că jucătoarea s-ar fi aflat în tratative cu Lacoste, fostul sponsor principal al româncei, înainte de colaborarea cu Adidas, și chiar cu cei de la Nike, conform bbc.co.uk.

După ce s-a impus în Turneul de la Shenzhen, chiar și fără sponsor, Simona si-a reziliat recent contractul cu Adidas si a primit oferta dubla atat din partea Nike, cat si din partea Lacoste.

Citeşte şi:  Raport britanic: Alianța Nord Atlantică și Rusia se pregătesc de război

Intre timp s-a aflat motivul real al refuzului din partea Adidas de a mai sponsoriza pe tenismena româncă. CEO-ul de la Adidas nu vrea ca imaginea companiei sale să fie asociată cu o persoană religioasă, știut fiind faptul ca Simona isi face cruce la inceputul fiecarui meci, cat si la sfarsit.

In plus ea poarta mai mereu o cruce la gat. Aceasta este educatia primita in special de la mama ei, care este foarte credincioasa si face parte din traditia aromânilor.

Citeşte şi:  Război în Crimea. Video în direct.

Cum vi se pare acest gest incredibil al companiei Adidas? Nu credeti ca ar trebui sponsorizata performanta, iar aspectul religios sa o priveasca doar pe jucatoare, fiind un drept inalienabil al ei?

http://www.bzk.ro/