publimediaExplozia pieţei tabletelor şi a telefoanelor inteligente a determinat angajaţii din companii să fie în permanenţă conectaţi la sarcinile de serviciu. tehnologia a făcut ca viaţa personală şi cea profesională să nu mai poată fi delimitate ca odinioară, iar angajaţii trebuie să traseze limite clare între cele două şi să înveţe când să spună stop. De parcă ar putea.

Citeşte şi:  Ţara care nu permitea accesul cu telefoane mobile pe teritoriul său, renunţă la restricţie

Diana are 32 de ani şi urăşte telefonul soţului. El lucrează de ani buni în vânzări într-o multinaţională din industria tutunului. Slujba îi cere însă să fie mereu conectat şi să intervină în rezolvarea problemelor atunci când apar, pentru a evita pierderile. „Telefonul lui de serviciu sună şi în concediu, uneori la ore inumane. Îmi amintesc perfect că într-o vacanţă a sunat şi la şase dimineaţa, când ne-am trezit toţi cei din camera de hotel, inclusiv cel mic, scrie businessmagazin.ro

Citeşte şi:  Tehnologie urbana la cel mai inalt nivel. Orasul european care functioneaza pe senzori

Mailurile vin indiferent de oră şi chiar dacă nu trebuie dat un răspuns fiecărui mesaj, e bine să le citească în caz că apare ceva important.“ Jobul Dianei este complet diferit de al soţului său. Nu a primit de la serviciu nici telefon, nici tabletă, nici laptop şi îşi respectă timpul liber. „Cred că sunt singura din cercul meu de prieteni care nu poate verifica adresa de e-mail de la serviciu de pe telefon. Şi cred că e mai bine aşa“, povesteşte Diana.

Citeşte şi:  Bill Gates și Steve Jobs și-au crescut copiii fără tehnologie