Walmart va folosi sistemul de rcunoastere faciala ca in aeroporturi, de a detecta spun ei ” clientii nemultumiti”, in functie de expresia fetei lor. In spatele acestui motiv, nu se afla decat controlul total al populatiei, si nelibertatea de a mai umbla in “anonimat” prin supermarketuri.
Iata cum prezinta mass-media oficiala, stirea:
Walmart va utiliza camere video care vor monitoriza expresiile faciale ale clienţilor pentru a identifica nivelurile de nemulţumire ale acestora. Sistemul poate alerta personalul magazinului pentru ca acesta să poată asista în timp util clienţii.

Oficialii Walmart au precizat că tehnologia este mai eficientă decât reclamele care atrag noi clienţi, deoarece, conform acestora, „este mai uşor să păstrezi clienţii deja existenţi decât să generezi unii noi”, scrie Daily Mail.
„Deseori, dacă serviciul de relaţii cu clienţii este inadecvat, acest lucru nu va apărea în datele disponibile departamentului de management decât atunci când mulţi clienţi au fost deja pierduţi”, adaugă aceştia.
Mai mult decât atât, Walmart va folosi tehnologia pentru a analiza comportamentul cumpărătorilor pe o perioadă mai îndelungată, iar cu ajutorul acesteia, vor putea elabora noi strategii care să ofere cumpărătorilor o experienţă mai plăcută.
Această inovaţie vine în contextul în care aceştia utilizează deja drone care ajută clienţii să achiziţioneze mai rapid produsele dorite fără să fie nevoie ca aceştia să se deplaseze prin hipermarketurile extrem de mari ale Walmart.
Sursa: http://www.descopera.ro