O tânără s-a mărturisit, dar starea de păcat în care se afla l-a făcut pe duhovnic s-o oprească de la Sfânta Împărtăşanie.
De aceea s-a enervat şi sub imboldul mândriei şi al egoismului, a alergat la episcop, fiind rudă lui şi a protestat. Episcopul i-a zis:
– Vino duminică la biserica unde voi sluji eu şi te voi împărtăşi. Tânăra s-a dus, dar în momentul când a ajuns înaintea Sfântului Potir, a apucat-o o vomă îngrozitoare şi a eliminat un lichid negru.
Bineînţeles că nu s-a împărtăşit, mai ales ca avea dureri de stomac, ci a rămas pentru duminica următoare. A ţinut post şi a venit. Ajungând iar în faţa Sfântului Potir, gura îi era înţepenită. A făcut mai multe eforturi, dar fără rezultat. A început să mugească, i s-au dat ochii peste cap şi s-a îndepărtat. Şi-a amintit de duhovnic şi s-a dus la el. Acesta i-a zis:
-Te vei împărtăşi atunci când am stabilit, nicio zi mai puţin şi vei vedea harul divin.
A aşteptat, s-a împărtăşit atunci când i-a zis duhovnicul, şi pacea s-a aşternut peste sufletul ei.
Părintele Stefanos Anagnostopoulos
Extras din ”Explicarea Dumnezeiestii Liturghii”, Ed. Bizantina, 2005
Corect
AMIN🙏
Auch…
daca un preot imi interzice sa ma spovedesc . acel preot este un dobitoc normal ca nu-l voi asculta…eu ma spovedesc inaintea domnului nu inaintea un unui preot spagar si pedofil
Corectez nu greșești în Biblie
Bubgreseti Lucica în biblioteca spune apostolilor și în zilele noastre preotilor ca ei sunt urmașii apostolilor Luați Duh sfint cărora pacatele le veți ierta iertate vor fi și cărora le veți tine ținute vor fi doar prsotii au puterea de Ierta Da spovedania o faci în fata lui Dumnezeu preotul este doar un martor dar lumea nu înțelege lumea crede ca dacă indiferent dapacaye ai voie sa te unpartasesri dar nu este as ca spune pe cei nevrednici ii ard
Credeti in dumnezeu! Lasati popii astia prosti ca- s vai curu lor🤣
Mărturisește Domnului nu preotului
Impartasania este Trupul si Sangele lui Hristos. Pacatele indiferent de gravitate o data marturisite de pacatos, acesta are dreptul la impartasanie ca Dumnezeu iarta nu omul, preotul, episcopul, etc. Si Iuda s-a impartasit. Impartasania nu are dreptul nici un uman sa o interzica. Satana da, o interzice ca nu ii convine ca omul sa se impartaseasca.
Marioara Dumitras bine ați spus!
Dan Despa sunt miliarde de oameni care nu se botează , nu se împărtășesc , nu- și înmormântează morții cu preot . Hindușii , coreenii, japonezii, etc. își incinerează morții. Creștinii au impresia că numai ei se află pe acest pământ. Uită de miliardele de oameni care nu împărtășesc aceeași religie cu ei.
Opriș Mihaela spre știința dumitale din Biblie au fost tetrase exact 44 de cărți în anul 325 e.n. la Conciliul Ecumenic de la Niceea , ținut sub oblăduirea lui Constantin cel Mare. Și nu sunt apocrife ci vorbesc despre lucruri pe care episcopii acelor vremuri nu le- au înțeles . Una din ele este Cartea lui Enoh al șaptelea patriarh biblic , străbunicul lui Noe. În ea Enoh povestește cum a fost luat în ,,cer” de îngerul Uriel unde i s- au dictat cărți spre a le lăsa moștenire fiilor lui. Aceste cuprindeau știința,, mersurilor ” lucrurilor în cer ( soarele, luna, stelele etc) și pe pământ. I s- a mai arătat un program al viitorului omenirii , alcătuit de ,, îngeri” și cum aceștia luau înfățișare de oameni atunci când voiau. I s- a mai arătat și cum v- a avea loc sfârșitul programului actual de funcționare al omenirii. De ce a fost exclusă? Pentru că respectivii episcopi habar nu aveau să deslușească aceste scrieri. Patriarhul Enoh a fost ridicat la cer de către dumnezeu , iar episcopii i- au eliminat cartea din Biblie. Au eliminat- o și pe cea a lui Baruch , în care profetul Ieremia , îl roagă pe îngerul care vine să- i anunțe atacul Babilonului asupra Iudeii, să- i protejeze un ucenic la care ținea mult . Abimelec. Acesta este luat în cer și adus înapoi după trei zile . Dar de fapt trecuseră 66 de ani de la răpirea lui. În fizică aceasta de numește Diagrama lui Tiller care vorbește de dilatarea timpului. Păi ce să priceapă sărmanii episcopi din acele timpuri despre fizică? Și lăsați povestea cu insuflarea Bibliei de dumnezeu. Genesa a fost copiată după scriei babiloniene și sumeriene , iar scrierile sacre hinduse sunt cu mii de ani înaintea Bibliei. Deci nu a fost prima carte scrisă nici sfântă. Că dacă citești Vechiul Testament te apucă groaza de măcelurile făcute de dumnezeul biblic. Ce sfințenie găsești în a toca , cu securi , ciocane și ferăstraie , de la bebeluși la animale , în cetatea Raba? Trebuie să fii bolnav mintal să găsești sfințenie în atacurile conduse de dumnezeu împotriva altor popoare ucigând fără milă copii , femei , bătrâni. Păi te mai întrebi de ce lumea în care trăim este plină de violență? Cine are nevoie de un astfel de dumnezeu?
Cine zice asta? Un popa. Popo, te crezi superior?
Amin doamne ajuta te iubesc tata
Un medic zice sa nu mergi la altmedic, un preot zice sa nu mergi la alt preot.
🙏
Amin
Păcatele dacă zis sunt ? . Nu preoți le iartă. N-au aceasta puterea. Ei iau bani multi.. Viermi intestinali, Jeguri ordinare.
Cu Dumnezeu putem vorbi oricand, cu preotii mai greu🤨😏
Doamne ce de dzei antihristi pe aici dând învățături false mincinoase,. 😂😂😂
Trebuia să încerce cu o șpăguță. Se rezolva imediat.
Nu este chiar așa,fiecare preot oferă dezlegarea s-au legarea păcatelor și implicit împărtășania în funcție de cum vrea ,el răspunde !
Domnul Iisus a zis :
Ce iertați voi iert și Eu ,spuse ucenicilor,și mai departe știm procedura transmiterii la episcopi și preoți.Daca Dumnezeu a vărsat Sângele Său pe cruce pentru toată omenirea ,cine este un om s-a nu de-a darul cel mai prețios din lume,Sângele și Trupul Domnului pentru mântuirea unui om.
Nu oferă pe loc împărtășirea ,ci după un canon ,dar nu sunt de acord sa nu ofere împărtășirea 20 de ani sau multi ani așa cum au spus unii preoți.
Nu are preotul nici un drept asupra credincioșilor
Niște farisei
Cine plm e preotul ala care să interzică ceva, oricui?
Popdan Dumitru Viorel Corect.
Popdan Dumitru Viorel Băi țigane vb frumos, libidinosule tu cine ești dracu, dacă nu esty preot nu mânca căcat. Dute în IAD cu pl ta.. Ucigătear Sf Cruce a Lui Dumnezeu Amin 🙏
Ce este împărtășania ? Vinul singele lui Isus punea azima trupul lui . Adică mincam carnea lui Isus si hem singele lui . Suntem canibali ? Bine nu într-un mid fizic ca nu se mai poate dar spiritual e același lucru .
Dar cine a fost Isus !? Fiul lui Dumnezeu si creștini îl socotesc Mesia . Cu ce te ajuta in fata lui Dumnezeu ca maniaci si bei din trupul copilului lui ?
Canibali considerau ca dacă maninca din carnea unui dușman răpus de ei ii moștenesc puterile . Voi faceți același lucru !
Amin Domne ajuta și ne miluiește amin
Politica religioasa ortodoxa .Manipulare e cuvantul potrivit .
Atenție, după spovedanie și împărtășanie se dă o adeverință care trebuie păstrată cu sfințenie.
Doamne ajuta amin
Doamne ajuta ne amin iartane pacatele
Fiul lui Dumnezeu A Zis „Veniți Să Trupul și Sângele Meu”!
Nu a zis să nu mănânci înainte, să nu orice înainte, etc! Spovedania a ieșit când au apărut închisorile, să spună cum au greșit și omorât au fost obligați de preoți să își spună păcatele înainte de ultima suflare! După spovedania a devenit un ritual obligatoriu pentru că raul a luat diferite forme și așa câte bordeie atâtea obiceie! Dacă o persoană cere ajutorul preotului (Slujitorul lui Dumnezeu), înseamnă că acel preot are Har Divin și trebuie să îi citească rugăciunea de Dezlegare, așa cum scrie in Sfânta Evanghelie, chiar înainte de Sfântă Împărtășanie este Rugăciunea de Iertarea Păcatelor!Nu sunt Preot,Dar Dumnezeu M a Binecuvântat cu Urechi Ascuțite,Cu Minte Sănătoasă,Cu Sănătate,cu Doua Daruri Dumnezeiești, adică să fiu Mamă și cu Ochi să Văd raul care ia diferite forme și încearcă să mă întoarcă de la Dreapta Credința!Crezul meu de la 4ani sunt Cele 10 Porunci
Doamne ajuta Amin!
Și dacă nu te împărtășești niciodată ? așa fac musulmanii , hindușii , budiștii !
Amin!
…mai aveți multe cretinisme în program???
Numai prostii..de parcă când crăpi , crapă şi popa odată cu tine să ți fie avocat al apărării..😆 dacă ,suntem creație , ştie Creatorul tot ce facem ! Într un fel sau altul toți suntem executori karmici 😨ai celor cu care interacționam ( face -off sau on -line 😆🙈 ) fiecare e lasat pe pământ cu misiuni de îndeplinit ,bune sau rele (păcate , cum zic preoții 🙈😆 )
Ba daaaa!
Nimeni si nimic nu ne poate opri din a ne împărtăși cu Hristos :). Nu iti da preotul? Nu e nicio problemă. Te duci frumos acasa, te duci intr un colțișor unde nu te vede si aude nimeni. Iti aprinzi o lumânare sau nu, apoi faci 1,2,3 rugăciuni începătoare si apoi începi să vorbești DIRECT cu Dumnezeu, spovedindu-te astfel. Pe urma, când simti ca ai terminat, te ridici iei putin vin rosu intr un pahar si niste paine si spui ca te împărtășești in numele Mamei-Tatălui, al Fiului si al Sfântului DUH și gata impartasania. Nu o sa mai avem nevoie de acești intermediari in viitor si totul vom face noi si cu Dumnezeu :).
Sa ne fie de bine! 🥰 🌈 🐬 😇
Doamne ajuta pe toată lumea și pe familia mea și copii mei și nepoți mei și pentru toți păcătoși amin amin tuturor
….popii religia.biserica.patriarhia. nu au legi..prin urmare nu exista NU AU NICI UN DREPT ASUPRA FIINTE UMANE..EI SANT DOAR ESCROCII TICALOSI.MANIPULATORII …ORDINARII.. SI MINCINOSII…doar dacă au creierul spalat .ești nițel cam tantalau. Sau ai probleme in gandire.esti tantalau si te caci pe tine de frica unui cretin de popa dintr o biserica..doar asa .te pot manipula
La sectari, psalmul 50 are alt număr
Sectarii au modificat Biblia și chiar au scos multe carti din Biblie.
Sonny Sonny cartile scoase din biblia lor,se numesc carti apocrife(taine,inspirate de om )ele nu sunt canonice,si contrazic cuvantul lui Dumnezeu,deaceea sunt scoase.
Opris Magdalena așa ai fost învățată de sectarii tai… deci voi sunteți eretici… Modificați biblia după placul vostru,
Sonny Sonny nu meritati sa va bag in seama,vorbiti in lipsa de cunostinta.Noi am ramas la radacina scripturii,voi ati fost cei care ati modificat multe versete din ea si le.ati adaptat ca sa dea bine cu apocrifele,la voi este problema,daca nu stiti,biblia in original contine doar 66 de carti canoice(standard insuflate de Dumnezeu)asa a fost pana in secolul 4 cand au fost celelate adaugate,dar cine nu le studiaza(si se vede ca nu ati facut.o)nu observa contradictiile,mai informati.va si vedeti ce inseamna carti apocrife,caci daca erau insuflate de Dumnezeu nu erau scoase,Dumnezeu nu se contrazice,deaceea e valabil sa ascultam mai mult de Dumnezeu decat de oameni,voi(unii)nu cunoasteti care este adevarul caci nu aveti lumina de la Dumnezeu(caci nu o cereti)sa vedeti cine are dreptate,deaceea spuneti luminii intuneric,si intunericului lumina,oricum,cu sau fara acele carti apocrife,si voi aveti cele 66 carti canonice care va pot ajuta sa mergeti spre mantuire,si voi aveti tot ce este nevoie de stiut pentru a ajunge in Cer(acelas cuvant a lui Dzeu il aveti si voi scris)problema este ca majoritatea nu il traiti,ca nu va intereseaza nici macar poruncile sa le paziti,asta am vazut.o des prin rautatea cu care vorbiti(nu bag pe toti ortodocsii in aceeas categorie,pentru ca am vazut si crestini din acest cult pazind cuvantul lui Dumnezeu,dar prea putini,cei mai multi sunteti condusi de rautate.)
Opris Magdalena fugi, satană.
Sonny Sonny aveti un vocabular specific oamenilor condusi de puterea intunericului,si cred ca deja stiti carui stapan slujiti,vorbirea va da de gol,sunteti pe un drum ratacit,POCAITI-VA si credeti in evanghelie!
Opris Magdalena ce cauți aici pe site ortodox? Lepadaturi eretice.
Preotul este mijlocitorul lui Dumnezeu numai la elin Sfânta și Dumnezeiasca Liturghie coboară Duhul Sfânt de aceea sunt niste legi a lui Dumnezeu și să respecți cele 10 porunci.Si apoi sa te apropii de potir și Sfânta și Dumnezeiasca Împărtășanie Amin
Nagat Popa Lucretia ce…creier spălat ai.te caci pe tine de frica cabd vezi un escroc și manipulator ordinar de popa
Nagat Popa Lucretia Mijlocitor este Mantuitorul
Nagat Popa Lucretia , ia baga versetul
Nagat Popa Lucretia , presupun ca stii cum se aleg popii de level mic? Episcopii ii fac popi, si episcop ii fac 3 episcopi.
Alexandru Ursu , ce e un mijlocitor sau un intermediar? Ce face?
Nagat Popa Lucretia , ia de aici ca sa vezi cine e stapanul popilor . Dani e, nu mai sunt Barbosul si Jesus https://www.youtube.com/watch?v=feQBHhbt0yY&t=48s&ab_channel=Recorder
Nagat Popa Lucretia asta înseamnă că el daca păcătuiește și face o liturghie Dumnezeu îl iartă?
Și dacă un enoriaș merge la biserică să se împărtășească și îl refuza popa ce credeți că Dumnezeu nu-l iartă?
Asta patesti daca te iei dupa popi mincinosi si ii lasi sa fi controleze viata. Niste fatarnici care umbla dupa bani si putere. Singura lor arma e frica si credintao amenilor ca popii inseamna ceva mai mult decat niste escroci…
Doamne. Ajuta
Cel mai mult a greșit Episcopul nu persoana !
Amin. Doamne ajută tuturor.
Doamne ajută Amin
Doamne ajuta Amin!
Pe ce (-text biblic-) s-ar fundamenta aceasta idee ?
Daca ai mai multe avorturi e normal trebuie 7 ani sa nu se spovedeasca
Marian Moise de unde ati scos prostia asta?!
Cîtă prostie există și în mintea acestor preoți!
Drebuie sa fim curati cand ne apropiem de Sfintele taine Amin!
Silvia Constantinescu si,,,,,care sant sfintele taine???!!!
La ora actuală sunt triburi care n-au auzit de Buddha Iisus Mahomed și trăiesc în pielea goală și ei se roagă la cineva
Preoții prin spovedanie sunt securiștii pământului românesc de sute de ani , dar prostimea nu știe adevărul
Preoții fac ca naivii să se împărtășească să pupe moaște și oase putrede
Dumnezeu a binecuvântat toate roadele pământului
Amin amin amin
Cine poate sfinții a doua oară roadele pământului mincinoșii pământului românesc care bagă frica în oamenii
Doamne iartă ne pe noi pacatosii
Doar prostodox,,,,voi prostiți oamenii cu ereziile voastre păgâne și diabolice.
Doamne ajuta!Amin!🙏🙏🙏
Doamne ajuta Amin!
Teo Teodora citeste desene animate…
TE SPOVEDEȘTI DOMNULUI SI GATA.
NU E ADEVARAT. PREOTII S AU FACUT PATRONI PE DARUL DIVIN.E O PROSTIE SA ASCULTATI DE EPISCOPI SI POPI
Claudiu Bordianu Doar de un prost ca tine nu?
Claudiu Bordianu Comerț,iar marfa lor e Dumnezeu.Se vinde scump.Hipnoza prin frică îi face pe creduli să fie clienți fideli.
Lucica Stoica CORECT SPUS,FRICA E ARMA LOR DAR AZI AM CITIT AL PATRULEA MESAJ DESPRE AURORA BOREALA DE ACUM TREI ZILE SFÂRȘITUL LOR A SMECHERILOR SE APROPIE.DOAR IN 1938 INAINTE DE INCEPEREA CELUI DE AL DOILEA RAZBOI MONDIAL A MAI FOST.ASA.S A VAZUT SI IN ROMANIA, CONSTANTA IN SPECIAL.SE ANUNTA VREMURI TULBURI.
Schimbare care se petrece în oameni,pământ,cer este fenomenală,dar puțin au cunoștință de ea.Oricum,dacă știu,sau nu,o vor constata în foarte puțin timp.SE IA VĂLUL DE PE MINȚILE OAMENILOR !Conștiința omenească va privi cu totul altfel VIAȚA.LUMEA SE TREZEȘTE ,iar cerul oglindește TREZIREA.
Ați greșit secolul!
Dal la dacu”
AMIN
Ah, nu sa stai necuminecat ca unui dement i s a parut lui ca nu ai respectat tote cele canoanele de la toate sinoadele locale din secolul 12
Preotul nu are voie sa interzica cuiva impartasania.e alegerea fiecaruia.daca e bine sau rau raspunde fiecare.preotii fac ce vor ei contrar bibliei.
Ion Porumbita
Citeste biblia și ai să te convingi ce putere au preoții.
Ion Porumbita doamne Maică Sfîntă iartă-, i …mijloceste la fiul tău pt.ei..că n-au deschis sf.biblie.
Veronica Draghici Care preoți, nu confundă preoți Vechiul Testament cu Biserica, ..
Ion Porumbita, dar de ce sa bei vinul în biserica dacă îl poți bea la crâșmă ca doar barmanul nu-ți spune nu.
Ion Porumbita esty preot de dai sfaturi, ai citit ce spune Dumnezeu, Nu aruncați mărgăritarele în gura porcilor, tu te crezi mai presus de Dumnezeu, adică faceți voi ce vreți, tu crezi că Dumnezeu e ca tine, ori te supui lui Dumnezeu ori te trimite în IAD la cel care vorbește prin tine
Ion Porumbita dacă iei Împărtășanie nevrednic de Ea, mori și nu e că mori, ajungi în IAD pt neascultare de Dumnezeu.. Care alegerea lui când el nu știe de ce și când trebuie să o ia 😂 tu iei în râs Sf Împărtășanie,… Crezi că, bei vinul tău.. Din cană
Stanciu Vasile la crâșmă ți l da dracu, în biserică îl iei pe Dumnezeu în tine, aceia este Trupul și Sângele Domnului, dute și ia l pe dracu în tine și așa l ai luat mereu și vorbește prin tine, vai de pl ta 😂😂
Sinteti pe drumul greșit ați uitat de Creatorul nostru Iehova Dumnezeu al armatelor de îngeri și de sfinți al universului atotputernic Datatorul de viata Suveranul universului Numele lui înseamnă cel ce face imposibilul posibil Distrugeți chipurile cioplite sint blestemate de Iehova Dumnezeu isaia 42;8 Luminativa toți oameni cu cuvântu lui Iehova Dumnezeu biblia izvorul sănătăți al înțelepciuni Iona 3-5-10 Iona 1-8-10 isaia 42;8 Ioan 19-1-16-18-30 Faptele 26;17-18 Filipieni 4;13 Iehova Tatăl nostru al tuturor oamenilor vă iubește pocăițiva Azi Treziți-vă de răutățile voastre fiți înțelepți credincioși iubitori de bine de Adevăr Dreptatea de Dragoste de Pace și de Continuitatea vieții pe pământ in omenie cinstiți înțelepți credincioși Biruitori 25 11 har Nicu Drumas Secheli sus biruitor erou al României curaj mare Ioan 14;6 amin maranatha Psalmul 119-160 Psalmul 119-105 pace vouă fraților creștini sfinți adevărați Sintem
Doamne ajuta ne ajuta ne ajuta ne Amin Amin Amin
Toți nemernici și vrăjmași Domnului își dă cu părerea! Oare omul nu trebuie să se curățească ca să primească pe Domnul! Oare nu preotului i sa Dat puterea de a lega și dezlega după rînduiala sf.părinții,care de la Domnul a primit învățătură că cel care va primi cu nevrednicie sf.taine vinovat vă fi de vărsarea sângele Domnului. spune Domnul.
Ioan Ursuleanu Forte adevărat.
Ioan Ursuleanu Ce faci, delirezi???
Cornel Tudor ăștia ca tine delirează! când le spui oamenilor adevărul zic că delirezi ca și pe sfinți ia făcut nebuni tu ești unul dintre aceștea care delirează.
Ioan Ursuleanu Tu delirezi. Tu crezi în ce nu vezi… Ce ai învățat la școală???
Ioan Ursuleanu Ce vocabular vulgar aici nu ai nicio educație și îți lipsește cei 7 ani de acasă…
Ioan Ursuleanu Ești sub influența ideilor delirante mistico religioase ( delir mistic religios).
Amin
Doamnele ajuta pe toata lumea ! Am in …
mei,canepa,susan…
Nicu Cristian oare ce vrei sa spui ?
Eugenia Ionică păi zic si eu am in , care e problema ta ?
Nicu Cristian nui nimic dar nu te prea faci înțeles cu gramatica
Eugenia Ionică pe bune ? Noroc cu tine ca stai bine la gramatică , nui așa ? 🤣
Asta e 666, tot ce face omul hotarand in locul lui Dumnezeu. Cine ramane cu dogmele omenesti va primi 666. Sa ascultam mai mult de Dumnezeu decat de oameni si vom fi sigilati pentru vesnicie. AMI N
Adevarat
Doamne iartă-ne pe noi PACATOSII la bunul Dumnezeu
Corect trebuie sa ne sacultam duhovnicul
Gabriela Paslaru Să-i umpli sacul (buzunarul).Așa-i.
Lucica Stoica nici chiar asa
Lucica Stoica poste nu stiti , nimeni nu-ti cere bani pentru a te spovedi si împărtăși.
Lucica Stoica la voi se umple buzunarele prezicătorilor voștrii 😂😂😂😂
Doamne ajută, Amin
Băăăă, mulți mai sunteți!
O mare prostie
Teo Teodora Aveti dreptate! Pentru a profita.
Cum sa ma spovedesc eu stand in genunchi sub patrafirul popii cu nasul drept in prohabul lui? Nu e chestie de sectant, e chestie de civilizație. Si cum poate el, preotul, sa ma ierte de pacate când el insusi e un om cu păcatele lui. Eu imi recunosc greselile in intimitatea caminului meu sau într-un lacas de cult dar i le spun eu direct lui Dumnezeu fara intermediar. Si apoi ce pacate au oamenii care nu au omorat alti oameni, care nu au facut rau altor oameni, care nu au furat din munca altui om ?
Ca au mai spus o minciună , ca s-au certat cu o ruda, prieten, ca au făcut un avort, ca si-au inselat soțul, sotia, ca au ravnit la bunul altuia, ca au fost invidioși?
Pai astea sunt pacate cotidiene si omul iertat le face si in timpul spovedaniei cand ii fuge gandul la cine stie ce pacat
Daiana Petrescu Bine puctat! Va sustin!
Partykip si Aminuț
După ce comentați încheiați cu un”Doame ajută”! Nu știu la cui folosește dar asta-i obiceiul popesc! Se poate completa și cu un „Amin”!
Doar lui Dumnezeu sa-I marturisesti pacatele prin Duhul Sfant si Domnul Iisus Hristos
Morari Doru Adevarat!
Morari Doru greșit mărturisitiva unui altuia păcatele iacov 5:16
Unul altuia inseamna si eu tie
Nu exista Mijlocitor decat Unul singur Iisus Hristos..
Morari Doru . Pai lui ii spunem toate pacatele , in fata icoanei , si ca martor avem preoti .
De ce Mai trebuie o icoana
Unde scrie?
Domnul Iisus Hristos a spus cum si Cui trebuie sa ne rugam.
Tatalui care Este in ceruri. Asadar rezulta ca in afara de Tatal nimanui nu trebuie sa ne rugam.Enoh ,Ilie ,Moise sunt in ceruri dar nu a spus Domnul Iisus sa ne rugam lor .
Amin
Doar minciuni.
Nu se vorbește,se inoculează frică până se reușește hipnotizarea.Cum să te duci la altul să te împărtășești? E mare păcat pentru buzunarul popii din parohia ta.Împărtășania,o scorneală popească pentru câștig,ca toate celelalte ritualuri.A împărtăși înseamnă a ajuta pe cineva să se TREZEASCĂ la Realitatea cea Adevărată,dar,din păcate,cei care se pretind a fi în stare să împărtășească,nu au ce nici ei,că singurul țel le e câștigul material,și nu cel spiritual.Din tată-n fiu moștenesc altarul bisericilor ,familii de popi.De ce nu,dacă pot câștiga ,fără muncă și fără impozitare,într-o lună,cât nu căștigă un om care muncește un an?Pentru privilegiile oferite declasa politică,și popii ajută la alegeri ,prin îndrumarea…duhovnicească,către partidul de la putere.
Doamne apară și păzește. Amin .
Am citit ca undeva faceau un mix in acel vin si continea droguri ca avea o stare euforica de nu a mai avut-o de cind bea alcol. Eu as fi de parere sa se ia probe de laborator la fiecare botez sau inpartasanie ,cununie ca doar sa nu credeti ca nu sunt in stare de asa ceva la toate cultele
lmpartasania este Sfanta Cina. Crestinul trebuie sa se cerceteze sa marturiseaca pacatele Marelui Preot( lsus) care este sus in ceruri. Scriptura spune : ” Daca ne marturisim pacatele El aste drept sa ne curateasca de orce pacat.” Nu hotaraste nimeni in dreptul credinciosului.
Valentina Lerca Adevarat!
Vrajeli de doi lei pt naivi!Ma oameni buni,mancati bine,beti bine distrati-va,munciti ca vine coana cu coasa si va ia in pielea goala fara nimic pe voi.
Teo Teodora În Sfinta Biserică nu se vorbește de frică ,se vorbește de iubire .Iubind pe bunul Dumnezeu respecți canoanele de pocăință și, așa mergi la mărturisit și în funcție de cum te sfătuiește duhovnicul ,urmezi ascultarea .
Asta e Ortodoxia, dacă voi credeți că așa e normal, așa ne învață Isus Christos, așa faceți. Totul e un fals, drept dovadă nimeni nu se inpartaseste, oare la judecata cum vor răspunde Preoții?.
Grigore Mureșan Și ei știu că nu există nicio judecată.E doar praf în ochi,tot pentru câștig.Principala lecție din Seminar este…Înspăimântați-i,prostiți-i și jupuiți-i !
Lucica Stoica Faceți poza la aceasta lecție și postati-o… NU cred ca exista!!!
Lucica Stoica dacă tu ești atee ( nu ai nici un Dumnezeu) ar trebui să taci, să nu smintești pe nimeni. Ține ptr tine necredința.
Lucica Stoica atee,asa.i?
Opris Magdalena Ateu/atee înseamnă fără Dumnezeu ,ceea ce este IMPOSIBIL. „Eu Sunt în inima voastră,Împărăția cerurilor este în voi”,ni s-a transmis,dar cei care au alte interese,nu au accentual aceste cuvinte înțelepte ,că ar fi pierdut din clientelă.Eu nu am nicio religie,dar nu am cum să fiu atee și nimeni nu poate,chiar dacă nu știe asta.Religiile/templele,etc. sunt născute din datul cu părerea,după mintea omenească,ce este Dumnezeu.Prezentândul pe El după chipul și asemănător cu omul,i se pun în cârcă toate metehnele omenești,adică,ură pentru cel ce nu-i face pe plac,ranchiună,pedeapsă,dorința de a fi urcat în slăvi,rugăminți,supunere,mituire cu bunuri materiale,deci tot ce pretind propovăduitorii acestui fals Dumnezeu descris de ei.Orice ar face și crede omul, nu are cum să nu aibă pe Dumnezeu,că omul e o manifestare a Dumnezeului pe pământ.N-are cum să se sustragă Dumnezeului !
Lucica Stoica Fals stimată doamna, da din exterior așa se poate interpreta, dar exista și Judecata Divină în cazul în care credeți în Dumnezeu, dacă nu, nimic nu exista. Credeți ce vreți, eu vă spun că folosind aceste două taine spovada și Inpartasania sau Euharistiea vin să ajute omul să se apropie de Dumnezeu, să descarcam Conștiința noastră de relele făcute și să ne eliberam de povara lor.
Grigore Mureșan Mai mare apropiere ca simplul fapt că Dumnezeu este ÎN TOT ȘI TOATE,nu există.Poate pt dv.,în concepția conștiinței de masă manipulată de credințe false,ÎL considerați departe.Eu nu.
Lucica Stoica am înțeles, ești o fată deosebita.
Doamne ajuta Amin
https://m.egwwritings.org/ro/book/2711.52#52
Dacă avem un mare preot în ceruri oare de ce să mai avem nevoie de popi pe pământ
Alexandru Adrian Bine spus!
Alexandru Adrian .. cine nu cunoaste Cuvantul lui Dumnezeu care sta scris in Biblie , atunci se adreseaza popilor care inseala lumea cu regulile lor pentru a stoarce lumea de bani ! Dar in Noul Testament din Biblie , Domnul nostru Isus Hristos a zis CLAR locul si rugaciunea model care trebuie de facut in camera noastra de acasa , pentru ca Dumnezeu este Omniprezent , si asculta rugaciunile noastre !!!
Elena Acsinia corect
Alexandru Adrian pt.ca scrie în biblie…dar nu la sectari…iartă-i doamne …
Alexandru Adrian De scară ierarhică n-ați auzit?
Enolita Dana Sabadis este aceiași Biblie drăguță
Eugen Andronache d dar Dumnezeu ne a interzis așa ceva
Alexandru Adrian Și atunci cum rămâne cu precum în cer, așa și pe pământ?
Și Matei 18:18
Eugen Andronache să ți dea Dumnezeu înțelepciune ca să înțelegi
Alexandru Adrian după mintea ta.deschide biblia ortodoxa care există de 2000 de ani..si vei vedea ca nu ai dreptate…sectarii au cărti dupa mintea lor fără duh .fara taine..zero…scrise de oricine..
Alexandru Adrian Lămuriți-mă!
Elena Acsinia așa am zis și eu
Enolita Dana Sabadis dar pocainta NU este o secta , asa cum gresit se invata in biserica ortodoxa , ci este o PORUNCA a Domnului nostru Isus Hristos , despre care sta scris in Noul Testament din Biblie , de exemplu in Evanghelia dupa Marcu la capitolul 1 versetul 15 , adresata intregii umanitati ( inclusiv dvs ) : ,, S-a implinit vremea , si Imparatia lui Dumnezeu este aproape ; POCAITI-VA si credeti in Evanghelie ! ” . Adevarata Evanghelie se predica numai intr-o biserica evanghelica unde se si pun in practica toate legile si poruncile date de Dumnezeu omenirii . Chiar si in Evanghelia dupa Ioan sta scris ca trebuie sa cercetam scripturile pentru a avea viata vesnica ! NUMAI DOMNUL NOSTRU ISUS HRISTOS NE POATE IERTA PACATELE SI MANTUI SUFLETELE NOASTRE , ALE OMENIRII PACATOASE , DE LA O MOARTE VESNICA , nu vreun preot ortodox sau de alta religie… !!! Acum in Romania exista si un post tv crestin national intitulat AlfaOmegaTv , unde se explica Biblia pe intelesul tuturor romanilor ! Iar Biblia se poate citi si de pe Internet , si este la indemana oricarui locuitor al pamantului ! Orice crestin trebuie sa aibe in casa o Biblie pentru a fi studiata – personal , si apoi pusa si in practica , pentru a putea face NUMAI voia Domnului si a putea intra in Imparatia Sa in Ziua Judecatii divine… !! Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va lumineze mintea pentru cunoasterea si cercetarea scripturilor pentru a putea face NUMAI voia Domnului si a putea intra in Imparatia Sa in Ziua Judecatii divine… mai ales ca aveti un nume biblic… !!!
Alexandru Adrian sa aibe cine să colecteze si sa cheltuie taxele 😁😁
Elena Acsinia camera noastră se refera la camera sufletului în care Dzeu este omniprezent ca suntem făcuți după chipul și asemănarea lui și în ADN ul nostru este parte din dumnezeire.
Alexandru Adrian fereasca Dumnezeu !!!
Alexandru Adrian păi tocmai popii au pus preotul ala mare in ceruri , daca dispar popii dispare si ăla.
Și…in ce preoți sa credem?
In cei ce abuzează sexual minorii?
In cei ce sunt bolnavi de mândrie,purtând straie de mii de euro?
Ori in cei ce fac afaceri cu obiecte bisericești,vinuri și decorațiuni funebre?!
Sau,mai degrabă in cei ce comit adulter și au copii bastarzi?!
Să aud logica interzicerii Sfintei Împărtășanii,din partea preoților farisei!
Preotul Duhovnic te poate oprii de-la Sf. Împărtășanie pentru că el este … doctorul tău sufletesc așa cum doctorul trupului îți dă un tratament… îți impune un regim daca vrei să te vindeci așa și preotul duhovnic că un doctor al sufletului îți dă,, tratamentul,, adecvat pentru rana sufletului tău ! De aceia nu toți preoții pot fii duhovnici …și așa cum și în rândul medicilor și t medici foarte buni sau mai puțin buni și duhovnicii pot fii diferiți…îl alegi pe cel care are bune referințe din partea celor care s-au vindecat!Restul de comentarii de pe aici sunt undeva pe … arătură!😁
John John corect !!
Normal ca nu
Te împărtășești și spovedești unde vrei acolo unde crezi că preotul e apropiat de sufletul și credința ta .
Marioara Dumitras dacă ești ortodoxa ar trebui sa știi ca fiecare creștin ar trebui sa aibă un duhovnic.
Cunosc zeci de creștini ortodocși care nu au duhovnic și trăiesc bine mersi uni mai și mor fara duhovnic mă număr printre ei .
Cînd am sa consider că e cazul o sa am .
Degeaba au uni duhovnic daca sunt răi parșivi mincinoși prefăcuți sau duhovnicul le iartă că să facă altele 🙄🙄
Marioara Dumitras Da dar m ai înainte trebuie sa ceri binecuvântare pt scmbare de preot și ți se da
Doamne ajuta Amin!
Buna seara
Vă rog să studiați istoria religiilor și să o treceți prin filtrul rațiunii personale. Nu mai înghițiti aberațiile altora. Din comentariile poștale am văzut că sunteți departe de cele studiate în Sfânta Scriptură, singura carte ce ne învață credința în Dumnezeu unic fără fii, apostoli sau sfinți.
Doamne ajuta multă sănătate corect
Câtă treabă aveți
Instituția BORfașilor, a satanelor în sutane, a hoților care cer bani pentru a avea dreptul să te botezi, cununi, înmormânta.
Borfași ce au o mulțime de gratuități din partea statului, pe care nu le merită.
George Urdea bravo Georgel. Ești tare. Dar păstrează pt tine aceste cuvinte . Macar daca le-ai fi putut concepe. Pa
George Urdea Spuneti un mare adevar!Va sustin!
Da’ ce ? Au vreo bază de date, unde te pot prinde ? Sau parcă biserica, nega supunerea la evidențe, cod de bare, cipuri, etc…Eu, cred că este, doar o formă modernă, a legării de glie, din timpul iobăgiei. Adică o înțelegere de stil mafiot, între mai marii bisericii, de a nu-și fura, unul altuia, fraierii !
Se practică și între patronii de azi.
Toate religiile inseamna regres
Rizea Marian Bine spus!
Rizea Marian Religia ascunde adevărul pentru a-și păstra puterea si privilegiile…
Încetul cu încetul își dă și ortodoxia arama pe față.
Deșii nici nu ar fi nevoie că se știe asta de f mult timp.
Iosif Gheorghevici Adevarat!
DE CE AVETI INCREDERE IN MARI CARTURARUI CA EI NU SE POT SALVA SI NU LASA NICI PE ALTI SA SE SALVEZE! INCREDERE IN DUMNEZEU! DE CE MAI ASCULTATI DE MARI CARTURARI CA EI SANT CEI SURZI EI SANT CEI ORBUI EI SANT CEI CE SE OPUN VENIRI CRESTINISMULUI!
Și pt ce mai sănt popi să ia banii
Prehar Alen Ohooo!Fabrică mereu motive.Sunt inventivi !
Prehar Alen ei sunt intermediarii , fără sa le dai bani lor nu ajungi la Dumnezeu la sfinți. Ca în ziua de azi nu dai șpagă direct ci prin intermediari .
O prostie imensa.
😰
Fraților ! e o minune mare să nu ai îngăduință, ca să te împărtășești cu TRUPUL ȘI SÎNGELE MÎNTUITORULUI din cauza păcatelor tale ! care deabe le bănuiești too…cu bruma de înțelegere a ta…
OPRIREA…DE LA SFÎNTA ÎMPĂRTĂȘANIE A TA ,CA ȘI UN ADULT…să zicem…oprirea
..de la PĂRINTELE PREOT ȘI DUHOVNICUL TĂU ESTE TOT SPRE BINELE TĂU… CATEGORIC ! ȘI EXTREM DE CATEGORIC ! Asta, CA SĂ NU TE OSÎNDEȘTI ȘI MAI RĂU !
NU ESTE VOIE ! Fraților ,FĂRĂ BINECUVÎNTAREA PĂRINTELUI DUHOVNIC, SĂ TE ÎMPĂRTĂȘEȘTI CU NEVREDNICIE !!
INDIFERENT DACĂ TOȚI CEI DIN SFÎNTA BISERICĂ O FAC ! Cînd o fac ei…
IAR TU NU O FACI ! PENTRU CĂ NU CUNOȘTI CU NIMIC LUCRĂRILE LOR NEVĂZUTE,TAINELE ȘI MILA BUNULUI DUMNEZEU ! CU AI NOȘTRI….
DE ACEEA ESTE O MINUNE NECUPRINSĂ ! CÎND EȘTI VREDNIC ȘI TE ÎMPĂRTĂȘEȘTI….ȘI NICI ATUNCI ! NU SÎNTEM VREDNICI ! PENTRU ACEASTĂ BINECUVÎNTARE ȘI DAR DUMNEZEIESC 🙏
A S C U L T A Ț I V Ă !
DUHOVNICI VOȘTRI ! ȘI ȚINEȚIVĂ CU TOATĂ INIMA ȘI CU DINȚI VOȘTRI…DE EI ,CĂ ESTE VITAL SUFLETELOR NOASTRE ȘI MARTORI DE SEAMĂ LA JUDECATA CE VA SĂ FIE ,
FĂRĂ GLUMĂ 🙏🤗
EL DUHOVNICUL NOSTRU DEVINE TATĂL DUHOVNICESC AL NOSTRU 🙏 ȘI BOGAȚI CU ATÎTEA NEAMURI ÎN COMUNIUNE ,ATENȚIE !
IAR SUFLETELE NOASTRE…DIN MÎNA LUI ,I -SE CERE…ATENȚIE ! ATUNCI CÎND VA FI…CLIPA OPORTUNĂ .
SLAVĂ DOMNULUI PENTRU TOATE 🙏
Trebe cu curăție se ne apropiem de cele sfinte ca să nu ne luam osinda în loc de binecuvintare!!! 😌
Florica Hulujan care sant după mintea ta creata .cele sfinte?!
Iordacchescu Gigi ești rătăcit rău!!!!
Basarabia Basarab mai creier spălat. Mai proasta site-ului Mai tantaloaica religiei.mai sluga proasta .imai cretina idioata….inculta.si îngrădita de evul mediu..cu cacat in loc de creier . eu te am întrebat civilizat mai ABALFABETO PROASTA RELIGIEI STAI CA VACA IN GENUNCHI SI SUGI PULA L A PREOTII MARS PROASTO pisama și pe tine de PROASTA SI RETARDATA
Basarabia Basarab mai oaie ametita de prostia religiei.ingradita de dobitocism prostie.cretinism.ingenunchiere ..și cu retard din evul mediu.pupatoare..sau pupator..de oase de morții..de 3 zile.si nu numai….cu excremente și bălegar în loc de creier……ma pis pe tine .si pe religia ta
Iordacchescu Gigi Nu este suficient ca ești prost, ești și nesimțit. O să vină timpul când o să realizezi cât de mult greșești!.Până la vârsta asta nu ai fost capabil să îți faci un wc?
Basarabia Basarab ,,,,calmeaza te oaie proasta si ratacita inbibata de prostie si ratacire de religie ,,CU LATURI IN CAP IN LOC DE CREIER ,bea un pahar cu apa,,,SA TI REVII,,,,,,,asa sant prostii ,oile, retardati, sluagrnici, ametitii, pupaatorii de mortii de cateva zile ,,,,asa cum faci tu ,,,INGENUNCHIATII DE ESCROCII SI MANIPULATORII ORDINARI DIN PATRIARHIE,,,,,,,,,,DAR SE PARE TU TU ESTI UNICAT ,,,,,ESTI UN RETARD VENIT CU O MINTE INGUSTA SI BOLNAVA ,DIN EVUL MEDIU,, AI MINTE de NICI DE 5 ANI ,,,
Iordacchescu Gigi Ai grijă, stai tot timpul cu gura închisă, dacă o deschizi îți pierzi ideile astea grozave!Ce inteligent ești!!!!!Plutești pe nori?….sau prin noroi!!!!
Doamne ajuta Amin
Ce este spovedania, dar împărtășania? În primul rând spovedania nu se face în secret, dacă este în secret nu mai este spovedanie, nici nu trebuie făcută doar către preot, ea înseamnă să recunoști greșelile făcute fără a te ascunde de ceilalți, împărtășania nu poate fi interzisă de preot, prin împărtășanie îl recunoști pe Dumnezeu ca stăpân,
Ce imaginație bogată poți avea tu ăsta care postezi asemenea tâmpenii ……. 😂😂Ce este mai grav este că mulți cred minciunile tale ….Hai sictirit….
Eu vreau să îmi arate pretorul unde a citit el în Bibila ortodoxă că eu trebuie sa mă împărtășesc de la el și să mă spovedesc?
Andrei Andrei
Pentru că te cheamă Andrei și ai fost arvunit ca și noi la TAINA SFÎNTULUI BOTEZ…află că scrie în Sfintele Scripturi ( Biblia )
de Cina cea de Taină , A MÎNTUITIRULUI 🙏
și toate sînt la virgulă , în SFÎNTA BISERICĂ ORTODOXĂ …dacă încă mai ai „dubi ” cercetează și adaugă la inimă cele bune.
Florin Pestisor ești dus cu capu cu ortodoxia ta.
Florin Pestisor numele meu este de la naștere de la spital nu de la botez
Florin Pestisor obiceiuri nu pot sa le adaug la inimă
Împărtășania.
O practică impusă de biserică ptr a pecetlui o zi de stat într-o încăpere și de a asculta o poveste spusă in recitat și o încercare spre o versiune muzicala de afon in note ,prin a lua dintr-o linguriță care trece prin gura multora un vin roșu îndulcit cu cine știe ce
Oare biserica sau acei popi nu știu că nu este voie sa dai alcol copiilor,dar ei dau sub pretext de împărtășanie
Împărtășania dar fara alcool ptr copii.
Dar nu ,cai împărtășanie
De ce un copil care ia acea linguriță de acolo trece într-o stare de adormire ptr citeva ore.
Să răspundă cei ce știu.
Nelu C Nitza esti prost de bubui cat alcohol poate fii la o mica lingurita prin istoria timpului multii copii mici impartasiti si nor avut nimic ba din contra cresteau in linistea sufleteasca si pacea sufleteasca
Nelu C Nitza Sfanta impartasanie este vin si paine transformate la epicleza prin invocare Duhului Sfant. Ingerii din ceruri nevazuti stau cu frica si smerenie in acest moment…Pacat ca oamenii nu cunosc nimic si gira lor vorbeste cu pacat.
Georgeta Viorica Dinu Dovedește.
In rest povesti ptr naivi
Nelu C Nitza pentru eretici este alcool, pentru ortodocși este Însuși Preacuratul Trupul Sau și Însuși Scump Sângele Sau!
Ştefan Şi Veronica Iliesi Prea curata.
De unde acesta vorba,ptr că nu există scrusa in biblie.
Nus eretic ci normal cu o coloană vertebrala dreapta, respectos, care a citit citeva cari care mi-a schimbat total gîndirea și mă intrigă tare mult acei ipocriți care se dau mari credincioși și nici măcar nu au citit Biblia
Ptr a fi cu adevărat credincios trebuie citită și înțeleasă aceasta carte,dar atunci sa fii un neutru ptr a o înțelege
Nelu C Nitza
Nu defàima Sfînta Credintà , Crestin Ortodoxà, nu judeca , cele sfinte . Dacà ti ai pierdut sufletul cautà pagina cu grupurile voastre .
Dumnezeu sà và binecuvinteze si sà và ierte .
Anica Parvan Deja!!:
Ortodocși au sufletul vândut!!!!:
Dacă nu renunțați la acest CULT!!:
În scurt timp nu veți fii îngroziți!!:
Când veți reuși să înțelegeți!!:
Că este un ritual păgân Antic în cinstea RĂULUI!!:
Bata Bata Eu vă spun luați aminte la ce-a spus!!:
Pentru că nu cunoașteți scripturile adevărul și nici pe Dumnezeu!!:
Istoria omenirii și istoria religiilor!!;
Spune cu totul ALTCEVA!!:
Am fost suntem și vom fi manipulați!!:
Timpul este limitat și se scurtează pe zi ce trece!!:
Și veți regreta amarnic când veți afla adevărul!!
Acest gen de oameni!!:
Țin un Ritual Antic păgân în cinstea Răului!!:
Nelu C Nitza Dacă ai cunoaște SF. Scriptura nu ai pune asemenea intrebarii
Tania Dan dar tu ce esti draga
Bata Bata prietene,cât de mică o fi cantitatea de alcool, aceasta are impact asupra creierului, questie spusă de oameni care au ceva cunoștințe medicale. Apoi, traducerea bibliei face referire la ,,transformarea apei în vin,,Yo aș fi foarte curios să aflu gramatica cuvântului original ptr ceea ce noi astăzi, spunem,,vin,, În raport de context, la noi,astăzi, cuvântul,,vin,,are cel puțin două semnificații. Dacă în vechime, cuvântul,,vin,,era folosit și ptr,,must,,adică vin nefermentat,atunci eroarea este de înțeles, dar trebe îndreptată.
Trupul lui Hristos- pâine fără drojdie, nefermentată
Sângele lui Hristos- vin,băutură alcoolică fermentată. Ceva nu este în regulă.
Valentin Codau intelegi omula la sf liturghie cu vin nu cu ceea ce crezi tu
Bata Bata bine, prietene, fiecare alege ce crede, dar indiferent de ce crede fiecare, Adevărul, Nu se schimbă.
Valentin Codau in primul rand ia si citeste ca prea debitezi prosti ca sa intelegi sf scriptura nu dupa ureche ci este introducerea studiului a scripturii
Bata Bata bine prietene😂😂😂
Bata Bata Tot ortodox!!:
Tania Dan tu ce esti draga
Nelu C Nitza dacă n-ai fi de plâns, ai fi de râs!
Nelu C Nitza – rușinos și fără educație creștină,păcat !!!
Danilet Florin Tu o cunoști.
Prin ce este sfinta.
Definește duvintul sfinta.
Lucia Mironescu Educație creștină zici?.
De ce gindesti negativ și te exprimi și după zici doamne iartama.
Asta numești tu credință.
Asta nu-i credința ci o cacialma intre crez și ura.
Georgeta Viorica Dinu Cei acea epicleză.
Nu cunosc acest cuvînt.
Sau euharistie.
Îți spun Io.
Această denumire Euharistie și de ce am spus mai înainte Epicleză .
Prin ingerarea bucățelelor de pâine și a sorbi acel vin din linguriță trecuta prin zeci de guri ,tu că un dobitoc crezi că ai rupt că un canibal din trupul acelei persoane și te-ai mintuit și că ești pecetluit sa trăiești sănătos și fericit in mintea ta de dobitoc.
Aelenei Sanda De nici una și de nici alta.
Am citit f mult .
De aceea se spune crede și nu cerceta.
Ptr că dacă citești și ești neutru in acel moment îți dai seama de manipularea maselor,de profitul banilor din manipularea celor proști.
Nelu C Nitza DUMNEZEU sa te ierte. Se vede ca nu înțelegi. SFINTA ÎMPĂRTĂȘANIE ESTE CEL mai bun medicament.
Teodora Agache Unde ne intinlim să îți dau din acel medicament 1 litru cai de anul acesta și citit și spovedit de mine și de citiva prieteni in timp ce xonsuman și noi sq vedem dacau bun pt sculătoare.
Interzicerea impărtașaniei pare sa fie o adevarata discriminare, daca nu si o blasfemie. Tine impărtașania de niste practici lumesti. Iisus nu a pus condiții pentru asa ceva – daca ai postit, daca te-ai spovedit si altele. Nu trebuie sa existe nici un „dacă”! Astea sunt numai condiții popesti. Eu cred in Dzeu, nu in popi. Dca vreti sa mai existe ortodoxia, lasati-o mai moale cu povestile astea de adormit copii si prostii.
Cristi Dumitrescu Ortodoxia inseamna erezie, de ce oare ar trebui sa mai existe asa ceva?
Hkan Khan Poti sa dovedesti ceea ce spui? Ortodoxie inseamnă păstrarea adevaratei religii. Ortodoxia păstrează religia precrestină si nu cea catolică a popilor lui Constantin cel Mare din secolul IV nu din secolul I d.Hr. Care e religia adevarată după tine? Poate esti adeptul religiei Luciferiene, cea satanistă. Dar ce faci cu ea? Pe Satan si ingerii lui i-au facut tot Dzeu. In cazul asta, te intorci de unde am plecat, tot de la Dzeu, adică la religia ortodoxă. De ce catolicii si nici o altă religie din lume nu pot sfinții apa? De ce catolicii si nimeni altcineva nu pot aduce Lumina Sfanta de Paste de la Ierusalim? De ce numai la bisericile ortodoxe apare norul de pe Muntele Tabor? Si multe alte minuni care se produc numai la ortodocsi. Poti dovedi contrariul? Eu dovedesc asa ceva in fiecare an la date precise. Daca nu poti, inseamnă ca vorbeste gura fara tine, bate câmpii pe degeaba.
Cristi Dumitrescu ai citit tu asta in Bibila ortodoxă? Obiceiuri și tradiții?
Cristi Dumitrescu sunt ortodoxa, dar încă nu mi a raspuns nimeni la nist întrebări care tot le pun frecvent.
IISUS s a născut în Palestina, Iosif și Maria fiind din Nazaret. Deci Iisus era Evreu.L vârstă de 33 ani a întrat în cetatea Ierusalimului, întâmpinat și slăvit. Apoi aici a fost omorât și răstignit, apoi îngropat. De ce Israel este tara Sfânta? Dacă aici a fost omorât? De ce nu Palestina sa fie tara Sfânta? Unde s a născut, a săvârșit primile minuni. Și a doua nelămurire. Dacă a fost evreu, si predomina evrei, apostolii fiind tot evrei, cine a scris biblia, știind ca din apostoli Iuda știa doua limbi străine și mai multa carte, dar el s a spânzurat. Mai era Iacob care știa carte.
Cristi Dumitrescu Cultul sectar ortodox incepand de la botezul crestin pe care l-a inlocuit cu cel al unor copii mici inseamna doar erezie. Inchinarea la icoane si moaste arata starea decazuta a cultului. Uitati ce onorati voi🤣🤣🤣https://mariaghiorghiu.blogspot.com/2023/11/planeta-se-vantura.html?spref=fb
Andrei Andrei țineți predaniile…scris in biblie…
Cristi Dumitrescu ,preotul este un slujitor și un martor al lui Dumnezeu,nu preotul iartă păcatele ci Domnul Iisus Hristos.Să ne împărtășim trebuie să fim vrednici,preotul oprește pentru o perioadă scurtă , nu definitiv,un alt preot nu poate să anuleze ,decât preotul care a dat canon.Nu aruncați cu piatra în preot,sunt reguli ca și în orice domeniu.De câte ori a făcut minuni,Domnul Iisus Hristos a zis,credința ta te- a mântuit,mergi în pace!
Hkan Khan ride diavolul
Cristi Dumitrescu pentru a primi Trupul și Sângele Domnului trebuie o pregătire prealabilă. Dacă eu beau, va înjur, ba chiar va iau și la palme, credeți ca mai sunt vrednica în ziua aia de a primi asa mare taina?
Hkan Khan sa aveți voi ăștia „sfinți” subiect de discuție.
Ştefan Şi Veronica Iliesi Sfant e doar Hristos, iar crestinul care poate fi numit sfant e doar datorita faptului ca prin harul si mila lui Dumnezeu prin Hristos suntem vazuti in felul acesta. Omul prin sine insusi e doar un pacatos pierdut care are nevoie de iertarea si mantuirea care vine prin Hristos, asta spune Scriptura.
Andrei Andrei Nu stiu la ce te referi. Obiceiuri, tradiții, mistere, etc. are orice religie. Nu se poate religie fara misticism. Daca te referi la minunile anuale are se itamplă numai la ortodocsi, e cel mai simplu – te duci si vezi daca e asa. Iar despre apa sfințită, experienta o poti face acolo unde esti de fel daca e o biserică ortodoxă prin apropiere. Iei o sticlă de aghiazmă pe 6 ianuarie, de Bobotează, îi pui dopul si bei din ea după 10, 20 de ani, sau cand vrei. O sa vezi ca e ca apa de izvor. Catoliii pun sare in apă si durează 3 zile, apoi apa se strică, nu o mai poti bea. Nu are nici o legătură cu argintul de pe crice sau cu busuiocul. Din contră, bacteriile si celulele din buzuioc pot contribui ca apa sa se strice mai repede. Dar nici acest lucru nu se intamplă. Iar la bisericile sarace din cine stie ce sat, sau de pe un varf de munte, de unde atata argint sau busuioc?
Ştefan Şi Veronica Iliesi Spune-mi , te rog, unde spune asta in biblie? Cand a spus asa ceva Iisus la Cina cea de Taină? Astea sunt amețeli popesti. Daca ma iei la palme, asta e altceva, va avea grijă sa judece asta cel de sus. Dar Iisus l-a iertat si pe tâlharul de pe cruce si l-a luat in Rai. El e singurul locuitor al Raiului de pana acum. Toti mortii de pana acum, Iisus spune ca sunt „adormiti”. Moartea va veni după a 2-a lui venire, după Judeata de Apoi. Atunci vor merge unii in Rai si altii in Iad. Dar Raiul si Iadul sunt o inventie catolică la 500 de ani de cand a fost decretat crestinismul ca religie de stat.
Ştefan Şi Veronica Iliesi Nu am nimic cu acel ritual inainte de impărtasanie. Dar daca ma obligi sa am in mine Sangele si Trupul Domnului numai prin asa ceva, atunci se cam strâmbă căruța. Pot sa ma intreb de ce. Si cine a inventat asta? In cazul asta, au dreptate gnosticii (ale caror carti si evanghelii au fost arse la comanda lui Constantin cel Mare) care spuneau ca nu au nevoie de purtatori de cuvânt ca sa intre in legătură cu Dzeu. Pot sa ma rog, in fata unei icoane sau nu, si Dzeu ma aude. Nu am nevoie de popi. Iisus spunea: „Nu am nevoie de case de lemn sau de piatră. Ridică o piatră si eu sunt acolo. crapă un lemn si ma gasesti pe mine” El se referea la conceptul de „VIAȚĂ” PE CARE NU TI-L DĂ DECAT ATOTPUTERNICUL Ma duc la buserica ca sa ma sfințesc un pic. Tot pentru asta ma si impărtășesc. Cu ce drept vine unul sa-mi spună ca nu am voie? Din cauze pamantesti inventate de el?
Cristi Dumitrescu Încă din timpurile apostolice a existat o disciplină serioasă,s-a avertizat foarte clar să se cerceteze omul pe sine, și doar așa să ia, că cine se împărtășește cu nevrednicie va fi vinovat față de Trupul și Sângele Domnului,vă atrage judecată divină asupra lui,de aceea mulți erau neputincioși și bolnavi și unii muriseră.
Marioara Cristea Religia este numai o institutie a Credintei. Credința contează. Dar asta nu are nici o legatură cu impărtașania.
Axinte Mihaela pe vremea aceea, tarile pe care le pomeniti, Palestina si Israel, existausi aveau denumirile astea? Ce spune istoria? Stiu ca erau niste „regiuni” : Iudeea, Galileea, Samaria, etc… Crestinii denumesc „Tara Sfânta” locul unde s-a nascut si a trait Iisus Cristos! Fiindca acum, tara din acel loc este Israelul… Biblia a fost scrisa de alti oameni, mai târziu, din cele povestite si transmise din gura in gura… Apostolul Luca era doctor, iar Apostolul Matei, din câte imi aduc aminte, era vames, deci, stia sa scrie…
Cristi Dumitrescu daca nu crezi in popi de unde primești Sfânta împărtășanie? De la cei ce tu nu crezi in ei?
Cum poti primi Sfanta împărtășanie de la cineva in care nu ai incredere?
Marioara Cristea subscriu…
Cristi Dumitrescu e strict părerea ta… Ai auzit de ascultatare…?
Mihai Victor Cerghit Cred in puterea popilor dată de Sfantul Duh odată cu hirotonia.Iisus le-a spus clar apostolilor in ziua de Cincizecime – „duceti cuvantul Domnului , evanghelia, la toate neamurile” Atât! Iar lui Petru i-a spus in mod special sa ducă evanghelia la evrei. Din cauza asta Petru a facut munca apostolică numai la evrei, nu si la romani sau in altă parte. In asta consta marea minciună a catolicilor. Asta scrie in biblie. Iisus nu le-a spus sa comenteze evanghelia si nici sa o umple de alte legi ale lor, pământesti, sa o imbogățească cu o sumedenie de „legi”. Ma intreb prin ce mecanism popii stiu mai multe decat ce este scris in evanghelii? Pentru impărtașanie nu scrie in biblie ca inainte trebuie sa postesti nu stiu cat si sa te spovedesti si nu mai stiu ce trebuie sa faci. O eleva imi spunea ca nu a lasat-o popa sa se impartasească pentru ca avea un prieten dar nu erau casatoriți. Asta este maximum de prostie omemească, ca sa nu spun o mare discriminare. In felul asta popii , prin „puterea” lor ne alungă de la impărtășanie. Eu am fost casatorit acum 50 de ani. Astia imi dau si amendă ca nu sunt casatorit din nou.
Cristi Dumitrescu draga Cristi la gândirea parțială atât a bibliei cât și a ideilor neîntemeiate pe care le ai nu are rost să vb pe Facebook.
Întreabă un preot la biserica și o să îți răspundă la întrebări.
Așa pt dumneavoastră Iisus a avut 12 apostoli și nu numai, Sfântul Andrei a ajuns prin părțile Românie as pt cultura generala.
Citiți va rog mai atent Biblia ortodoxa și vedeți că Iisus a trimis apostoli in toata lumea la toate neamurile.
Sfântul Apostol Pavel la fel a fost în mai multe călătorii de încreștinare.
Pentru liniștea dumneavoastră,Ortodoxia exista de peste 2000 de ani fara sfatul dumneavoastră nefondat.
Daca dv trăiți în curvie considerați normal sa vă împărtășiți fara sa fiți binecuvântați prin taina căsătoriei?
Sau a- ți citit că Iisus nu a fost la Nunta in Cana Galileii ci la știu eu ce casa de curvie.
Mă mir că nu aveți rusine de va aruncați cu astfel de idei .
Mai întâi mergeți la biserica,trăiți în biserica și apoi vorbiți despre biserica.
Mihai Victor Cerghit 1.Preotul o sa-mi raspundă asa cum crede el de cuviință, după canoanele bisericii, ceea ce nu ma interesează.
2. Ce spuneti despre misiunea apostolilor este exact, cu completarea despre apostolul Petru, despre care nu pomeniti. Este scris in biblie
3. Da, ortodoxia există de 2000 de ani, poate chiar de pe vremea precrestinilor. Eu nu dau nici un fel de sfaturi. Nu-mi permit si nu am ce sfaturi sa dau.Dar importantă este CREDINȚA si nu legile fiecărei religii. Cand se spune ca numai ortodoxia este religia adevarată ma umflă râsul. Si catolicii spun ca numai religia lor este primita de Dzeu, ceea ce este un fals după cum se vede, ca ea este cea adevarată. Drumurile catre adevar sunt multiple, nu e numai unul singur. Iar in momentul in care sefii ortodoxiei au dat mana cu catolicii si cu satanistii, chiar nu mai avem ce discuta. Unde mai e religia aia atotstiutoare? e facem cu ecumenismul? Ajungem la religia lui Satan?
4. Ce are taina casatoriei cu impărtașania. E ca nuca in perete. Excludeti de la împărtăsanie o gramada de oameni. Este o mare prostie. Nu toti vor sa se căsătorească. Iisus nu a spus nimic despre asa ceva, nici ca trebuie înainte sa postim si sa ne spovedim. Amestecati Cana Galileei cu impărtasania? Probele colaterale nu se iau in considerare nici in justitie.Dar in cazul asta nu are nici o legătură. Rusine trebue sa aveti voi care folositi alte lucruri din biblie ca sa demonstrati un neadevar. Si prostii va cred. Poate daca nu sunt casatorit nu am voie nici sa intru in biserică. Slava Domnului, nu intru prea des.
5. Eu nu vorbesc despre biserică, eu vorbesc de evanghelie si de ceea ce a spus Iisus
6. Am intrebat un popă de ce fumatul este un păcat si in ce capitol din biblie spune asa ceva. A dat in bâlbâială si a inceput sa-mi indruge ca vrea sa ma sinucid, pentru ca fumatul este foarte nesănătos! Pai nesănătos este tot ce cumpărăm de mancare de la supermarket si de pretutindeni, nesanatos este si aerul pe care il respirăm, si apa pe care o bem, si toate crizele premeditate pe care trebuie sa le inghițim si ne aduc un mare stres, si multe alte lucruri otrăvicioase din care putem sa ne imbolnavim si sa murim. In cazul asta, nu trebuie sa mai mancăm, sa bem, sa respirăm, sa ne supărăm, etc.etc.? Unii oameni fumează pana la 100 de ani si alti nu fumează si mor la 30 sau 50 de ani. Unde e adevarul? Dar poate imi spuneti Dvs de ce fumatul este un păcat si unde scrie asta in biblie. Eu nu am gasit nici macar un verset.. Că facerău, poate, este numai o supozitie, dar rău fac toate pe care le-am amintit mai sus.
7. Iisus a spus ca nici un om nu poate fi fara de păcat. Si a avut foarte mare dreptate. Si popii au o gramadă de păcate care, venind de la ei cantaresc mult mai mult si sunt mai grele. Singurele vietuitoare care nu au nici un păcat sunt animalele, are sunt creatia aceluias Dzeu. Ele ar trebui sa fie cele mai fericite fiinte de pe pamant toata viața lor. Si după cum vedem nu se intamplă deloc asa. Au tot felul de boli si accidente pe care le suportă singurele. De ce? Le-a pedepsit Dzeu, după cum spun popii in legătură cu oamenii? Dar popii spun ca animalele nu au suflet. Au mai mult suflet ,si o iubire adevarata, dezinteresată mai mare decat toti oamenii.
Asa ca va invit sa cititi biblia mai cu atentie si sa lasati deoparte indoctrinarea daca vreti ca ortodoxia sa supraviețuiască. Fata de care va spuneam a jurat ca nu mai intră in nici o biserică. Ramane cu credința ei.
Georgeta Puiu Si autoritățile ne cer ascultare. Care e diferența? După atatea minciuni pe care ni le spun in fieare zi cel putin acum, de 3 ani, mai poti sa le dai ascultare? Ascultarea oarbă duce la indoctrinare, ceea ce este foarte rău si la habotnicie , ceea ce este si mai rău. Împreuna duc la razboaiele religioase de care a avut parte planeta de la inceputuri si pana azi. Si razboiul dintre Palestina si Israel este tot unul religios, in afara problemei teritoriului ocupat tot din precepte religioase. Toate razboaiele din Evul Mediu se spunea ca sunt ca sa-l apere pe Dzeu, de parca Dzeu ar avea nevoie sa-l apărăm noi. Dar de fapt erau razboaie de cotropire si de furt de teritorii si ale bogâții, ca si acum. Dar il puneau in față pe Dzeu.
Preotul nu poate ierta păcate doar Isus are putere să ierte păcatele
Sabina Petri Popa dezleaga punga enoriasului sa faca un transfer de bani catre el. Daca Cleopa habar nu avea de lucruri elementare din Biblie si isi dadea cu parerea spunand numai tampenii doar nu va asteptati ca cei din cultul ortodox sa inteleaga Scriptura, mai ales ca nu sunt interesati de asa ceva.
Hkan Khan și la voi ce dezleagă, zeciuiala ?
Hkan Khan Mare tâmpit .
Raisa Josan Raspuns tipic sectar in cazul dvs. V-ati demascat. Felicitari! Cred ca aveti de pupat niste icoane si moaste si nu vreau sa va retin🤣🤣🤣
Hkan Khan Cine eşti dumneata şi cine ãţi permite są vorbeşti de ângerul Ilie Cleopa aşa ceva. Se vede , că n-ai frică de bunul Dumnezeu.
Raisa Josan Acolo unde David spune ” Nu mă lepăda de la faţa Ta şi Duhul Tău cel sfânt nu-l lua de la mine. ” sectarul Cleopa talcuieste ca fiind taina casatoriei, adica o ineptie religioasa care arata ca popa habar nu avea de Biblie dar o rastalmacea dupa mintea lui si dadea si altora invataturi gresite. Puteti spune cum a ajuns Cleopa la asemenea aberatie? Va las si postarea daca cumva aveti dubii:: https://www.youtube.com/watch?v=FXnUAoLiUzI
Hkan Khan Scuză, dar se vede că n-ai nimic sfânt cum poți ponegri preoții vi expresia ,, popii”.
Raisa Josan Intotdeauna sectarii cand nu au argumente incearca sa le abureasca ca e singura lor scapare, Dvs aveti ceva sfant dupa felul cum v-ati exprimat anterior? Lipsa de cultura si de educatie asta ati dovedit, iar acum ma luati cu alte abureli tipic sectarilor. Ati gasit argumente pentru tampeniile spuse de sectarul Cleopa? Cleopa era un nimeni , un cioban plin de mandrie care prindrea doar la fraieri. Popii sunt niste afaceristi care doar isi urmaresc interesele personale. Am avut tangenta direct si stiu mai multe din interiorul cultului ortodox in care fraierii cred minciunile popilor care rad de oameni prin felul in care ii manipuleaza asa de usor.
, Acest dar de a lega și deslega păcatele chiar Mintuitorul l a dat preotilor!!! Citiți biblia și veți găsi ca asa stau lucrurile!!!!
Hkan Khan Adevarat!
Florica Hulujan Puterea de a lega si dezlega a fost data intr-o anumita ocazie ucenicilor . Doar in acea situatie, iar Hristos a dat aceasta putere pentru ca este Dumnezeu. Popilor nu a dat nimic Hristos, mai ales prin faptul ca sunt niste impostori care neaga jertja de la Golgota prin care Hristos este Mare Preot in Noul Testament. Cele spuse de dvs sunt niste erezii sectare specifice cultului ortodox prin pare popii cauta in mod pueril sa-si justifice manipularea care o fac asupra enoriasilor care nu cunosc deloc Biblia, Orice minciuna pe care popii o spun este din pacate crezuta de oameni. iar popii sunt vicleni si stiu sa fie convingatori la ereziile pe care le varsa. E o tragedie prin faptul ca oamenii vor realiza realitatea doar cand nu vor mai putea schimba nimic pentru ei. Singura consolare pentru cei mai multi e doar faptul ca vor merge impreuna la iad cu acesti popi eretici.
Hkan Khan nota 0 mai răsfoiește biblia apoi da ți cu părerea!!!!!
Sabina Petri prin Taina Preoției are har și putere de a lega și dezlega păcatele oamenilor.
Sabina Petri Adevarat!
Hkan Khan Domnule daca te crezi asa mare destept raspunde la o intrebare:Sus casa jos casa la mijloc carne grasa de fapt este o ghicitoare care am gasito intrun manual romanesc in Italia
Florica Hulujan cine a scris biblia sau mai exact ce trib il ridica in slavi aceata carte
Ştefan Şi Veronica Iliesi un păcătos nu poate ierta păcatele altui păcătos
Hkan Khan
Sabina Petri sectarilor ..preotul mijloceste…scrie în biblie
Florica Hulujan la sectari nu scrie de aceea săracii ăstia bîntuiesc prin întuneric..
Enolita Dana Sabadis , care Biblie? Capitolul si versetul
Cornel Cabau prin Taina Preoției preotul primește har de a ierta și dezlega sau nu păcatele oamenilor.
Ştefan Şi Veronica Iliesi mai citește Biblia oleacă
Cornel Cabau dumneata degeaba ai citit-o, ca nu ai înțeles nimic.
Ştefan Şi Veronica Iliesi nu e vorba de a ierta pacate ci a dezlega,si in primul rand Isus vorbea cu apostolii nu cu preotii
Cornel Cabau Dumnezeu a ales 12 apostoli, și a mai trimis 70 de ucenici. Pe cei 70 de ucenici apostolii i-au făcut episcopi și I-au trimis în diferite părți ale lumii sa vestească Evanghelia mântuirii. Iar episcopii au făcut preoți.
Ştefan Şi Veronica Iliesi si asta inseamna ca toti preotii au acest „dar”,si ce facem cu versetul in care spune Petru ca toti suntem preoti in 1Petru 2:9-10
Cornel Cabau în Vechiul Testament „seminție aleasa”, „preoție împărătească” sunt titluri onorante care vorbesc despre relația specială dintre Dumnezeu și urmașii lui Avraam. În Noul Testament promisiunile făcute lui Israel au fost lărgite pentru ai cuprinde, pe lângă iudeii care cred în Iisus, și pe credincioșii dintre neamuri. Adică prin Hristos, orice om, indiferent în ce popor se naște, poate sa facă parte din aceasta „preoție împărătească”.
Sabina Petri da…Isus exista. Și unde este?!
Doar hoți!!!
Gigel Dobrin Bine zis!
Amin
Spovedania trebuie împărtășită cu Dumnezeu prin duhul sfint …nu cu oamenii pamintesti … El știe tot ce ai făcut și prin căință și pocăință se iartă tot Asa sta scris în sfinta scriptura … .
Lucica Olaru Mai cautati…
Lucica Olaru voi sectanții ,oricum nu va impartasiti
Lucica Olaru cum vedeți o postare ortodoxă, hop și voi! Măi, voi nu aveți treabă? Vorba părintelui Cleopa „ajungeți în iad cu Biblia în mână”.
Marian Todorut ăștia zăpăcesc oamenii de cap și pierd suflete. În ultimul timp zici că au ordin de partid. Sunt grămadă pe postările ortodoxe. Nu se mai mulțumesc cu racolatul la colțul străzii.
Mihaela Feraru exact!
Mihaela Feraru trebuie spus adevărul…nu zăpăcește pe nimeni nu ma refer la nimeni anume…treci vu vederea … Doar DUMNEZEU iartă și fiul lui ISUS HRISTOS nimeni altul nu iartă păcatele…
Lucica Olaru a spus cineva ca nu Dumnezeu iartă păcatele?
Marian Todorut cuvintul sau ..Da … Atunci de ce a venit Mintuitorul ISUS ? SA NE SPELE PACATELE PRIN SINGELE SAU ca noi sa ascultam de glasul sau .și sa facem ce el ne a lăsat scris .
Lucica Olaru voi habar nu aveți de Adevăr. Promovați o religie inventată la care aderați fiind cumpărați de sectele de peste Ocean. Lăsați-ne cu „adevărul” vostru! Numai aberații și minciuni.
Pai și atunci de ce duceți în eroare sa ma spovedesc la oameni .. Pe cind SINGURUL mijlocitor este doar ISUS . nimeni altul .
Lucica Olaru și dacă ați avea habar despre Spovedanie la ortodocși ați știi că asta spune și preotul „în numele lui Iisus”. Dar tot în Biblia aia pe care o citiți voi nu ochii închiși scrie „mărturisiri-vă păcatele unii altora”. Are legătură cu smerenia, hi sinceritatea. Voi în aroganța voastră habar nu aveți ce sunt. Postați la religia voastră și lăsați-ne pe noi în pace!
Lucica Olaru noroc ca a-ți apărut voi sectanții,ca altfel ajungeau toți în Iad.Poti sa mi spui care dintre cele peste o mie de secte apărute ca ciupercile după o ploaie acida,este cea adevărată?
Marian Todorut Doar aceea pe care a propovăduit o Mintuitorul ISUS HRISTOS
Da spune sa ne iertam dacă mai supărat sau eu am supărat sa ne iertam adică sa ne împăcat…dar nu dacă am făcut ceva ce nu-ți sta în putiinta nu ma poți ierta …dau un exemplu am făcut un avort …nu ma poate ierta decit DUMNEZEU și prin căință mea de a nu mai săvârși acest păcat.. Nu înțelegeți greșit…eu nu spun nimic de pa mine ci de la DUMNEZEU ce sta scris .
Lucica Olaru Pune pe foc biblia eretica Dumitru Cornilescu care vă duce în iad direct
Lucica Olaru Ai mintit ca nimeni altcineva nu iarta pacatele …
22. Şi zicând acestea, a suflat asupra lor şi le-a zis: Luaţi Duh Sfânt;
23. Cărora veţi ierta păcatele, le vor fi iertate şi cărora le veţi ţine, vor fi ţinute.
Lasă minciunile sectare dracesti
Lucica Olaru doar în imaginația voastră la sectă stați plantă că vă iartă Iisus păcatele. Tot Iisus a spus ce avem de făcut. Dar asta înseamnă să citești Biblia în ansamblul ei și sub îndrumarea Sfinților Părinți, nu sporadic și scos din context ca voi.
Marian Todorut sta scris cine asculta de glasul Domnului va ajunge în rai ….cine asculta de glasul omului va ajunge în iad .
Lucica Olaru vedeți-vă de drum spre sectă! Păcat de vârsta dvs.
Lucica Olaru ca să dați dovadă de smerenie și să nu mai fiți așa arogantă! Dacă nu ar fi fost nevoie de intermediari, Nu ar mai fi existat nici Apostolii și nu mai era nevoie să meargă să predice ‘. Știu că vouă vă șterge pastorul Logica din creier, dar totuși…
Lucica Olaru poi și voi de ce ascultați de glasul predicatorului,ca o sa ajungeți în Iad?
Marian Todorut se studiază cuvintul ,biblic se spun rugăciuni și se aduce slava DOMNULUI împreună…nu mărturisesc păcatele… . ASA CUM O FACEA ISUS cu ucenicii sai .
Mihaela Feraru rugați-vă Domnului sa va dea înțelepciune și sa va arate calea ce a dreapta …
Lucica Olaru poi voi sectanții tocmai de aia ați fugit de biserica,ca să nu vă spuneți pacatele
Andrei Andrei Cu minciunile astea sectare ii amagesc popii pe adeptii cultului ortodox. Doar Hristos a putut da ucenicilor o asemenea putere, dar asta nu se transmite cum in mod eronat sustin ereziile sectare ortodoxe de manipulare. Asa intelege secta ortodoxa si botezul crestin si boteaza un copil care nu poate marturisi si nici nu este constient si nici nu-i poate cere careva socoteala odata ajuns matur pentru un juramant facut de altii in locul lui. Crestinismul este o alegere, si nu este obligatoriu pentru nimeni.
Hkan Khan ce spui tu a fost inventat din Martin Luther la peste 15 secole după Hristos, spune-mi alta minciună, nu pe asta care o repetă toți sectarii
Mihaela Feraru Popa Cleopa era un sectar ratacit care habar nu avea de Biblie dar o rastalmacea dupa capul lui sec dand invataturi eronate si sectare enoriasilor. Acolo unde David spune”Nu mă lepăda de la faţa Ta şi Duhul Tău cel sfânt nu-l lua de la mine. „, sectarul Cleopa talcuieste ca fiind taina casatoriei adica o ineptie religioasa care arata ca popa nu cunoastea lucruri elementare din Biblie dar isi dadea cu parerea in scop de manipulare. Imi spuneti si mie cum a ajuns sectarul Cleopa la o asemenea tampenie? Mai jos aveti postarea https://www.youtube.com/watch?v=FXnUAoLiUzI
Andrei Andrei Astea sunt doar inventiile sectare ale cultului ortodox date de popi pentru a-i manipula pe enoriasiii care nu cunosc deloc Biblia. Dar cultul ortodox a fost, este si va ramane tot o secta care isi sustine agresiv ereziile in scop de manipulare religioasa.
Lucica Olaru păi la psalmul 103 versetul 16 la voi lipsește. De ce?
Hkan Khan mă voi chiar nu aveți treabă? Altul care nu are curaj să își arate fața dar e cu cu gura mare. Normal că nu vă plac pieirii card vă spun pe nume.
Lucica Olaru și de ce nu ați trecut cu vederea această postare?
Costel Popa cine ți a zis ca lipsește… ?
Pai trebuie vestit cuvintul adevărat… Ca a fost la duhovnic și nu a spovedit fiindcă acea păcate grele … Duhovnicul te baga în depresie … Dumnezeu este atât puternic …nu omul … Tu de ce ai comentat ?
Și nu uita ca psalmul scrie ca ești din tarina și în taina te vei întoarce…și apoi la judecata .
Lucica Olaru cum cine? Biblia voastră.
Hkan Khan Uite că sunt enorias și cunosc biblia cea adevărată, și pe cea stricată a voastră, Dumitru Cornilescu. Aburelile astea sa le vinzi altuia,nu mie.Ortodoxia are succesiune apostolică pana în prezent, iar secta este erezia la care te-ai vândut tu, inventata din Martin Luther. Manipulare fac pastorii voștri inventați în același timp cu Coca-Cola
Ma rog ca iubitul TATA CERESC sa va dea înțelepciunea necesara pentru a înțelege cuvintul sau Asa cum sa rugat ISUS .. Tata iartă I ca nu știu ce fac și încotro vor merge …îndreaptă spre dreapta credință dacă exista voința. Domnul sa va binecuvinteze ….și sa fiți ertati. .
Lucica Olaru Si atunci ce înseamnă cuvintele din Biblie:”- Luati Duh sfânt! Cele tinute vor fi ținute, cele spuse ,vor fi iertate”!???
Lucica Olaru vobesti pe nas aia so crezi tu habar nai
Mihaela Feraru o proasta
Lucica Olaru mai dute in pula mea de sectara
Andrei Andrei Cultul ortodox sectar are rahat popesc, nu succesiune. Aveti un cult sectar in care va ichinati la icoane, moaste si tot ce vrea popa. Sunteti niste eretici agresivi si fara creier care inghititi tot ce va varsa popii pentru ca habar nu aveti de Biblie. Cantati la alta masa!
Hkan Khan Sectar viclean și mincinos, și în vechiul testament erau cinstite chipurile de heruvimi și trupurile Sfinților, așadar mergi la secta ta amorfa.
Hkan Khan Voi sectarii sunteți aia agresivi ca intrati pe postările ortodoxe, satane fără coarne
Andrei Andrei Uitati o sectara din secta din care faceti parte🤣🤣🤣https://mariaghiorghiu.blogspot.com/2023/10/duhul-cel-prea-sfant-venit-la-mine-cu-o.html?spref=fb
Lucica Olaru cine v-a spus că duhovnicul nu te spovedește dacă ai păcate grele? Poate să nu te împărtășească ,dar îți dă agheasma mare si un canon,așa că….
Lucica Olaru important e să și înțelegi, nu să repeți papagalicește. Voi asta faceți. Analiză literară pe text biblic și nimic substanțial.
Hkan Khan Mă simt profund impresionat de acest comentariu de clasa întâi. Nu ești primul sectar care se leagă de aceasta femeie, și nici nu ai fost tu de fata sa știi viata fiecăruia.
Lucica Olaru
El „știe” ce fac 8 miliarde de oameni toată viața lor ?
Sau își notează într-o carte uriașă ?
😃😃😃😃😃😃😃😃
Andrei Andrei Aceasta femeie este dereglata psihic dar sectarii nu pot realiza asta. Cand un om pretinde ca a vazut cum arata Sfanta Treime si ca l-a vazut pe Dumnezeu care arata ca un bunicut cu plete albe, oare mai sunt necesare alte argumente? Femeia are deranjamente psihice si doar niste oameni naivi care nu judeca pot crede ereziile ei satanice.
Hkan Khan Nu o urmăresc, în concluzie nu ma interesează.
Andrei Andrei Atunci nu va dati cu parerea sa-i duceti si pe altii in eroare. Femeia e dereglata psihic si pretinde adevarate erezii satanice . Vedeti si singur:https://mariaghiorghiu.blogspot.com/2023/09/iisus-suflat-duh-sfant-iar-din-gura-sa.html?spref=fb
Andrei Andrei Nu Biblia te duce in iad ci indiferenta fata de Hristos, asa spune Scriptura. Eretici sunt cei care schimba invatatura Scripturii cu una fabricata de oameni care sa le asigure interesele personale, excat ceea ce este cultul ortodox din pacate.
Lucica Olaru CORECT
Hkan Khan Biblia eretica te duce în iad deoarece este modificata de Luther și Dumitru Cornilescu, luată de la noi, bineînțeles, căci Sfinții Părinți ai primelor 4 secole au alcătuit Scriptura cea adevărată, în Biserica cea Una Sfânta. Bine ai spus, eretici sunt cei care schimba învățătura Scripturii, adică toți fii lui Martin Luther. Acest Luther a eliminat PARADOSIS din originalul Grecesc, iar voi ii urmați întru totul tradiția, nu Sfânta Tradiție Apostolică pe care o urmează Biserica încă din primul secol.PARADOSIS este lucrarea Duhului Sfânt transmis de la Sfinții Apostoli către Sfinții Părinți ai primului secol, practica Bisericii.Insusi Sfinții Apostoli poruncesc sa ținem cu tărie atât cele scrise, cât și cele nescrise. HOPA, cât și cele nescrise…deci toți sectarii sunt mincinoși
Hkan Khan Legea lui Dumnezeu nu este cuprinsă toată numai în Sfânta Scriptură. Auzi ce spune dumnezeiescul Evanghelist Ioan, că sunt încă şi alte multe câte a făcut Iisus, care de s-ar fi scris cu de-amănuntul, cred că nici în lumea aceasta n-ar încăpea cărţile ce s-ar fi scris (Ioan 21, 25). Iarăşi, acelaşi Evanghelist Ioan declară în una din epistolele sale: Multe având a vă scrie, n-am voit să vi le scriu pe hârtie şi cu cerneală, ci nădăjduiesc să vin la voi şi să vă vorbesc gură către gură, ca bucuria noastră să fie deplină (II Ioan 1, 12). Aşadar, vezi că dumnezeiescul evanghelist mai mult se bucura cu ucenicii săi când avea posibilitate să le vorbească prin viu grai (predanie) decât atunci când le trimitea ceva în scris, iar voi, sectarii, ţineţi orbeşte (şi nebuneşte) numai la cele scrise şi nu băgaţi de seamă că atât Mântuitorul cât şi mulţi dintre apostoli n-au lăsat nimic în scris, ci au propovăduit prin viu grai.
Hkan Khan Sfântul Apostol Pavel ne învaţă şi ne îndeamnă să ţinem cu tărie predaniile, zicând: Aşadar, fraţilor, staţi neclintiţi şi ţineţi predaniile pe care le-aţi învăţat, fie prin cuvânt, fie prin epistola noastră (II Tes. 2, 15), iar voi, sectarii, îndemnaţi pe creştinii cei neîntăriţi să hulească şi să lase predaniile apostoleşti şi bisericeşti. Deci sunteți mincinoși toți sectarii cu sola Scriptura tatălui vostru Martin Luther.
Hkan Khan Sfântul Apostol Pavel vă ruşinează pe voi, căci el laudă pe creştinii din Corint nu pentru că ţineau învăţăturile cele scrise, ci pentru că îşi aduceau aminte de el şi ţineau cu tărie la învăţăturile cele nescrise pe care le primiseră prin Predanie (Tradiţie) de la el, scriindu-le: Fraţilor, vă laud pe voi că în toate vă aduceţi aminte de mine şi ţineţi predaniile aşa cum vi le-am dat (I Cor. 11, 2).
Hkan Khan Sfântul Apostol Pavel îndeamnă şi sfătuieşte pe creştinii din Tesalonic să fie foarte atenţi şi vigilenţi în păstrarea Sfintei Tradiţii, zicându-le: Fraţilor, staţi neclintiţi şi ţineţi predaniile pe care le-aţi învăţat, fie prin cuvânt, fie prin epistola noastră (II Tes. 2, 15). Iar în alt loc: Chiar dacă noi înşine sau un înger din cer v-ar vesti altă Evanghelie decât aceea pe care v-am vestit-o, să fie anatema (Gal. 1, 8). Înţelege deci că anatema este tăiere de la trupul tainic al Bisericii lui Hristos şi pogorâre de viu în iad cu dracii, şi sub această înfricoşată osândă eşti tu şi toţi ereticii sectari, care asemenea ţie nu voiesc a crede învăţăturile cele propovăduite şi vestite de Apostoli prin viu grai.
Hkan Khan Sfântul Apostol Iuda, în epistola sa cea sobornicească, printre altele zice: Dar Mihail Arhanghelul, când se împotrivea diavolului, certându-se cu el pentru trupul lui Moise, n-a îndrăznit să aducă judecată de hulă, ci a zis: «Certe-te pe tine Domnul» (1, 9). Ia caută ereticule în toată Sfânta Scriptură şi vezi dacă vei afla scrise aceste cuvinte. Dar şi mai jos, în aceeaşi sfântă epistolă, acelaşi apostol aminteşte de proorocia lui Enoh, zicând: Dar şi Enoh, al şaptelea de la Adam, a proorocit despre aceştia, zicând: Iată, a venit Domnul în zecile de mii de sfinţi ai Lui, ca să facă judecată împotriva tuturor şi să mustre pe toţi nelegiuiţii de faptele păgânătăţii lor, întru care au făcut fărădelege şi de toate cuvintele de ocară pe care ei, păcătoşii, netemători de Dumnezeu, le-au rostit împotriva Lui (Iuda 1, 14-15).
Dar nu numai Iuda Apostolul vorbeşte din Tradiţie, ci şi marele Pavel, în epistola a doua către Timotei, iată ce zice: După cum Iannes şi Iambres s-au împotrivit lui Moise, aşa şi aceştia stau împotriva adevărului, oameni stricaţi la minte şi netrebnici pentru credinţă (II Tim. 3, 8). Şi iarăşi, marele Apostol Pavel, adresându-se preoţilor din Efes, le zice: …ţineţi minte cuvintele Domnului Iisus, căci El a zis: Mai fericit este a da, decât a lua (Fapte 20, 35).
Acum te întreb pe tine,sectarule, care crezi numai cele scrise, de unde au luat aceşti doi apostoli – Iuda şi Pavel – cuvintele de mai sus, căci nicăieri în Sfânta Scriptură nu le vei afla scrise?
Lucica Olaru adevarat!
Lucica Olaru preotul este NECESAR. Ajungem sa negam totul de dragul de a arata personalitate inteligenta etc. Ești mai inteligent/a daca te supui canoanelor bisericii noastre . Și nu făcând parada in a manevra cuvintele. Inclusiv biserica ne sfătuiește să din modești !
Lucica Olaru Adevarat!
Gheorghe Mircea Dumitrescu nu sunt inteligenta , doar ca am înțelepciune de sus sa vorbesc despre DOMNUL ISUS El este ce l mai mare Preot, doctor și psiholog , învățător, rege , împărat El a îndeplinit toate funcțiile… Eu sunt doar un vas din lut …ce DUMNEZEU mi a suflat viata și iubire din sfinta sa DUMNEZEIRE și mi a zis sa merg în lume sa vestesc de al sau frumos nume
Lucica Olaru Și satan tot așa interpretează Biblia ca tine și uite așa orb pe orb se călăuzește spre pierzare.
Lucica Olaru Aici ne referim direct la Sfânta Împărtășanie care este doar în potirul ortodox.
Lucica Olaru la cultele neoprotestante a apărut „martirisirea”in fata pastorului,pastor care oricând poate dezvălui ce a mărturisit sora și fratele.aia ce mai e?
Lucica Olaru fix așe. Ați fost voi acolo, care sunt apăruți de la 1900 toamna încoace!
Lucica Olaru asta trebuie să faceți dvs, că ați rătăcit demult calea. Analiza literară pe text biblic nu vă aduce niciun folos.
Lucica Olaru mergeți liniștită la Adunare! Că bateți câmpii cu grație.
Lucica Olaru Tanti, la rugăciunea Tatăl Nostru nu cumva spune precum în cer, așa și pe pământ?? ba da!
Eugen Andronache este o rugăciune ne învață um sa ne rugam ..Dar în cele 10 porunci ce scrie ? Le respecți?
Toader Alfredo nu răspunde la astfel de întrebări. Ei nu sunt cu Duhul Sfânt.
Eugen Babescu cred asa ca tine orb … asculți de invențiile lumii .. Dumnezeu ne a dat indicator sigur și corect care duce spre mintuire nu ascult de lume ca ma duce la pieire .. Cercetează și cere înțelepciune dacă vrei …dacă nu moapte bună închide lumina ca te deranjează la ochi …îți place să mergi prin întuneric…
Marian Todorut cine a spus asta?!impartasirea cu trupul si sangele Domnului Iisus este o porunca,El a spus:sa faceti acest lucru spre pomenirea Mea.Ceea ce nu trebuie facut,este ca nimeni sa nu faca acest lucru cu usurinta,fara sa se cerceteze pe sine insusi,cu alte cuvinte fiecare trebuie sa isi ceara iertare pentru tot ce a pacatuit(pentru ca nimeni nu se poate lauda ca nu a pacatuit cu nimic,caci putem fi trasi la raspundere chiar si pentru cuvintele neflositoare si nimeni nu poate sa spuna ca nu a pacatuit cu nimic,pentru ca pe Pamant nu este nici un om sa faca doar binele fara sa pacatuiasca)si doar in baza asumarii,caintei si iertarii cineva se poate apropia de impartasanie,altfel ar fi spre osanda daca nu se deosebeste bine acest „act”sa ii zic asa,asa ar trebui sa faca toti oamenii,fiecare va fi tras la socoteala daca nu se cerceteaza pe sine insusi si face acest lucru(impartasirea)in chip nevrednic.
Lucica Olaru . Femeia trebuie sa taca, nu sa provaduiasca ,, Fericiti cei saraci cu duhul, ca a lor este imparatia cerurilor “
Teodora Mica astai mentalitatea ta …..griul trebuie semănat….și dacă câde în pamint bun încolțește…dacă nu ese neghina ….
Satan va încuiat mințile sa nu cumva sa aveți parte de mintuire ..
Marian Todorut să vorbim de sectanți! – Cine se închină și pupă morți (moaște)? – cine se închină la obiecte (icoane) – a cărei secte aleargă popa printre morminte cu poșeta de fum de ziua morților să facă bani de pe rutele morților într-un minut de veșnică pomenire? Așa suntem noi uni oamenii, răi cu draci. Strigi după oameni credincioși sectanți iar la uni dintre voi vă rupe popa bilete la saună.
Lucica Olaru scris este ! Dar Iisus le-a zis:Adevărat, adevărat vă spun vouă! Cel ce mănâncă trupul Meu şi bea sângele Meu are viață veşnică, iar Eu voi învia în ziua cea de pe urmă.
Sihlianu Georgeta ei maninca anafura și se împărtășesc cu vin și cică se împărtășesc cu domnul ISUS Dar este greșit Domnul spune cine se împărtășește cu cuvintul meu spunând despre isus și făcând ceea ce a făcut ISUS … vei avea parte de mintuire . Cercetați bine SFINTA SCRIPTURA nu cu ochii închiși….ei spun de pocăiți ca s rătăciți…dar ei habar nu au …satan le a încuiat creieru și ochii … pocăiții studiază…nu se duc la biserica sa dezgroape morții.. .. Cine are urechi sa audă și crer sa înțeleagă…cine nu somn ușor și noapte bună.
Mihaela Feraru draga mea sunt ortodox,dacă ai citi biblia, ai asculta cântări creștine adventiste și ai ști câte ceva despre religia adventistă și cum privește adventistul pe ceilalți..ai să îți dai seama că Adevărul Absolut s-a spart în țăndări și a trecut prin filtre
Nu este o religie să nu își urască semenii, iar atunci când o religie se cuibărește în confortul propriei credințe și urăște pe ceilalți, acea religie nu are de a face cu Divinul
Căci dacă religia ar avea de a face cu Divinul am trăi în pace oamenii cum trăiesc maimuțele și alte vietăți între ele
Lucica Olaru, îți pierzi vremea. Nu vei primi decât cuvinte urâte. … Ortodoxia face alergie la Biblie dar primește cu brațele deschise tradiția. Tot ce spune preotul ortodox e sfânt, dar ce spune DUMNEZEU în Biblie, nu are nici o valoare……
Laurentiu Ionel Grama nu religia mintuieste ci credință în DOMNUL ISUS …sunt oameni credincioși în toate religiile … dar cei ce primesc mintuire sunt cei ce păzesc poruncile lui DUMNEZEU cu credință…
Ghiță Sinculici cuvintele urit eu știu ca DUMNEZEU a scris în cuvintul sau vin de la cei rai ai lui satan …finca satan cu asta se apară…. iar DUMNEZEU se apară cu dragoste , iubire , emana lumina , căldură… Gândește-te nu ma ca ești creat de DUMNEZEU …nu ai venit pe lume ca ai vrut tu …sau mama ta … Ci ca DUMNEZEU a poruncit …și tot ceea ce faci zilnic este tot poruncit de EL …Miine poate va porunci sa nu ți mai sune ceasu … El are toată puterea …
Mulți nu știu ca fără DUMNEZEU nu pot ridica un pai …
Ghiță Sinculici de la oameni rai primesc cuvinte urite dar știu și ma încred ca de la DUMNEZEU primesc binecuvintari .cerești…
Lucica Olaru asa a zis Domnul nu doar cu pâine ne hrănim ci si cu cucântul Domnului despre asta este vorba !
Nu despre nafură este sf Împartăşanie ci despre pâinea şi vinul care prin rugaciune se transformă în trup şi sângele Domnului Iisus !
Doamne ajută pe toată lumea !
Asa este …adevărat…dar unii nu vor sa accepte ..maninca anafura …ea și împărtășanie și după doua ore a dat o afara prin trup și dracuiesc , bârfesc, invidiază, …dar dacă te împărtășești în duh și adevăr cu credință toate aceste a dispar …Binecuvintati toți ce accepta cuvintul cu daruri cerești.
Laurentiu Ionel Grama păi cum e? Sunteți ortodox sau adventist? Că nu înțeleg de ce trebuie să ascult eu cântări de oameni rătăciți? Vedeți cum vă dați de gol?
Mihaela Feraru sunt OM..
crescut în Biserica ortodoxa și botezat adventist…în jurul celor ce nu sunt extremiști, nu sunt decât oameni..
Dumnezeu a creat oameni și oamenii au creat religii.
Adventiștii nu sunt rătăciți (*Se închină doar lu Dumnezeu,respectă Botezul Domnului,lucru nerespectat de Biserica ortodoxa care pentru a-și face adepți îi botează de bebeluși,ca ulterior adultul să devină ateu sau adventist sau orice altceva, dovadă că botezul tradițional nu are putere asupra sufletului care trebuie să hotărască de la sine
Adventiștii nu mănâncă porc după Levitic …și multe altele…
Am peste 150 poezii creștine, pe multe grupuri, citiți din ele
Încheiem aici că războiul interReligios nu mă interesează, lucru ce m-a determinat să mă retrag ca administrator de pe multe grupuri creștine pline de război și ură
(*un mic exercițiu de meditație
Dacă într-o groapă sunt 4 copiii de religii diferite, pe care salvați
Dacă sunteți într-o groapă iar salvatorul este adventist cum reacționați?
Din pat de când te trezești drag suflet, pe stradă, în metrou, la serviciu, în spital, parc…ai oameni în jur, nu baptiști, musulmani, ortodoxi…oameni de care ai nevoie și au nevoie de tine…căci dacă religia ar fi fost iubire și pace Omenirea ar fi fost altfel
Mihaela Feraru Fii Creștin 🤗🙏💙
Iubește-ți religia dar iubește-ți și semenii
Nu-ți lăsa firea să-și hrănească germenii
Iubește-ți Crezul în care ai Pace și Odihnă
Dar iubește…tot ce este Creație Divină
Alegerea ta, fie cu tine oriunde ai fi
Dar nu crede că ceilalți sunt ai Răului fii
Nu te pune prin ură, Iubirea să o strici
Dragostea Divină nu intră prin bici
Ma uit derutat și privesc cu stupoare
Cum Zile Alese,doctrine sub același Soare
Separă prin vrajbă, ură și atâta venin
Oamenii ce Poartă Același Steag Creștin
Domnul Iisus, spune să iubim,să Iertăm
Iar noi mai ceva ca ateii Ne purtăm
Iubește-ți religia dar iubește-ți și semenii
Nu lăsa firea să-și hrănească germenii
Te ai întrebat vreodată privind în jur
Cum animalele nu-si găsesc vreun cusur
Cum de pot conviețui în pace și iubire
Iar între noi este atâta nelegiure
Domnul este Sus și Privește la toți
Cum ne facem unii pe alții… răi și hoți
Cum căutăm in Sfântul Cuvânt
Doar subiecte de vrajbă pe bietul Pământ
Ne batem cu pumnii în piept mereu
Fiecare privind altfel la Dumnezeu
Lăsăm firea să-și hrănească germenii
Superiori, Aleși,privind cu ură semenii
Atunci, ce rost mai are Crezul Creștin
Dacă scoatem atâta ură cu atâta venin
Iubește-ți religia dar iubește-ți și semenii
Nu lăsa firea să-și hrănească germenii
Poți ierta, iubi, înțelege sau ajuta !?
Poți lăsa Frumos și Iubire în Urma Ta?
Necreștinii pot fi și ei la fel de firești
Tu Fii diferit,Căci Creștin te numești
De Sus Iisus pe toți la fel Ne Privește
El Dă..Lumină, Pace și Ne Iubește
Să fiu om bun ,curat și iubitor
Să văd in toți o soră și un Frațior
Să nu mă cred Special, Ales sau Creștin
Dacă la fel ca Răul am ură și venin
Atunci când voi iubi Toată Creația Divină
Când nu Judec și cu Iubire aduc Lumină
Atunci când voi fi Smerit și evlavios
Când voi umbla iubind,privind prin Hristos
Fără să văd oameni răi sau sectanți
Ori paria sau atei ai Răului dați
Când voi putea Lăsa Judecata Acolo Sus
Când voi ajuta, iubi prin Hristos Iisus
Voi spune cu tărie prin suflet implinit
Căci sunt demn pentru Cel Ce Sa Răstignit
Iubește-ți religia dar iubește-ți și semenii
Nu lăsa firea să-și hrănească germenii
Dacă ai ură ,resentimente cu venin
Ești departe de Ce înseamnă Creștin
Fiți Binecuvantati cu Bucuria vieții Vesnice alături de cei dragi
Cu drag Laurentiu Ionel Grama
Domnul Dumnezeu cu tine, să ai grijă de tine
Fii in Pace și Iubire
Căci Dumnezeu e Dragoste și numai Dumnezeu poate Judeca
Mihaela Feraru
Dragă Mihaela
Ar trebui să îți deschidă ochii
Preotul când vine de câteva ori pe an cu
(*In Iordan Botezându-Te Tu Doamne..
Recunosc Adevăratul Botez, îl aduce într-un rit diferit..
Dar dacă ai sta câte o perioadă în fiecare Biserică ți-ai da seama…am trecut prin multe și îmi dau seama de resentimentul față de gândiri diferite ce au același resentimente față de ceilalți considerându-i copii ai Beznei într-un joc Al Răului care prin religie dezvoltă ura cu care se hrănește
Laurentiu Ionel Grama d-le, ești pe un drum greșit. Fără supărare. Faceți un fel de tocană cu fasole și varză, vai mama ei. Adevărul e Unul Singur. Nu e în 10 părți. În fine ‘.. Dumnezeu să vă lumineze! Numai bine!
Mihaela Feraru mai înțeles greșit, nu am spus că dețin Adevărul Absolut, poate sunt pe un drum greșit
Am scris mult și după o colaborare cu reviste și redacții mă împiedic în cuvinte
Miha dragă (*Esența este să iubim toată Creația Divină, orice gând rău indiferent de cât adevăr are, pe noi ne afectează
Fii Pace și Iubire
Numai bine, sper să numai continuăm, am o relație apropiată cu biserica ortodoxa, am ținut posturi negre lungi, experiente spirituale…și prefer să nu intru în niciun conflict…Domnul cu tine
Eugen Babescu satan interpretează blia asa sa te supui preotului care este poate mai păcătos decit mine … sai te închini lui ..el te învață să te închini la moaște…care sunt morți nu au nici o putere de vindecare sau mijlocire … asa ca studiați bine Biblia …nu va lăsați duși de cel rău pentru bani … DUMNEZEU nu vrea bani , vrea dragoste , iubire ..Ce ni le da prin duhul sfint … și mintuire prin credință de ai păzi cele 10 porunci … .
Marian Todorut Sti ce e secta sau vorbesti fara minte
Aurel Carpine da mi o idee istețime!
Marian Todorut mai citeste sa vezi ce e religie cult secta ca sa nu vorbesti fara sa cunosti sunt sigur ca nu sti
Aurel Carpine bine istețime,o sa mai citesc. Ultima carte pe care tu ai citit-o , o mai ști?
Marian Todorut Tu o sti
Aurel Carpine nu îmi răspunde la o întrebare, cu alta întrebare.Cate clase ai?
Lucica Olaru Cu Dumnezeu se face doar că Preotul este mijlocitor între noi și Dumnezeu. El a fost rânduit pentru a fi Pastor de suflete. Nu e vina lui Dumnezeu că unii Preoți se pierd, cad în Ispită și pe unii iau dezamăgit. Folosiți cu încredere aceste taine, de restul se ocupa Dumnezeu.
Grigore Mureșan mijlocitor este și ma încred în el cel mai mare Preot numit ISUS HRISTOS …ceilalți sunt avari după bani …și mai păcătoși ca mine unii … nu vreau sa l fac gelos pe MINTUITORUL ISUS care pentru mine sa jertfit . …Sta scris în cele 10 porunci … Astai diagrama lăsată de DUMNEZEU prin fiul sau … Păziți poruncile mele și rugați va în adevăr care exista în duh ….Eu vorbesc direct cu DUMNEZEU Tatal și FIUL ma sfătuiesc ce sa fac și cum sa fac azi …și el ma călăuzește la orice pas . .
Lucica Olaru Dumnezeu le-a data Apostolilor dreptul de a ierta, iar Apostoli a dat acest har mai departe preoților.
Însuși Iisus Hristos a spus:Câte veți lega pe pământ, legate vor fi și în cer, și cate veți dezlega pe pământ vor fi dezlegate și în cer.
De aceea preoții ne dă canoane, și ne dezleagă păcatele doar atunci când crede că ne pare rău de ceea ce facem și încercăm să ne îndreptăm viața.
Fiindcă, dacă el ne-ar lăsa pe calea pierzării și ar spune că suntem iertați știe că va da socoteală în fața lui Dumnezeu pentru că a batjocorit Trupul Domnului (Sfânta Împărtășanie). Pentru a fi iertați, trebuie să ne căim de tot ceea ce am făcut rău, și să ne recunoaștem toate păcatele, să nu le ascundem fiindcă ne este rușine de ceea ce am făcut… căci Dumnezeu știe păcatele noastre, dar vrea să recunoaștem că am greșit.
Pavel, dacă veti citi Faptele Apostolilor veți vedea că spunea în gura mare pacatele sale, spunea că a ucis creștinii lui Dumnezeu, deci nu se mai temea de nimic în afară de Dumnezeu.
Așa să facem și noi, ce ne poate face omul?
Nimic în comparație cu Dumnezeu, care știe toate păcatele și gresalele noastre, și care ne așteaptă să ne spovedim curat, pentru a putea să ne dea iertarea Sa.
Să știți că preotul nu este de vină dacă voi aveți păcate mari pe care nu le spuneți, și vi se dă dreptul la Împărtășanie.
Există un îndreptar pentru spovedanie, ca să puteți să verificați ce păcate ati săvârșit de- a lungul vieții. Găsiți și pe internet astfel de indrepar
Grigore Mureșan, preotul sau Iisus Hristos ??
,, Căci este un singur Dumnezeu şi este un singur mijlocitor între Dumnezeu şi oameni: Omul Isus Hristos, care S-a dat pe Sine însuşi ca preţ de răscumpărare pentru toţi; faptul acesta trebuia adeverit la vremea cuvenită, ”
( 1 Timotei 2: 5,6 )
Ghiță Sinculici oare după rânduiala lui Melchisedec ce o instituit Isus Christos? Nu cumva Preoția, Pastori în adunările voastre ce rol au. Dacă nu practici această taină a Euharistiei, din respect abtinete de la comentarii, adică nu a Frant pâinea și a dat-o ucenicilor, nu a luat potirul și lea dat să bea, ciudat mod de a citi biblia.
Grigore Mureșan, ai citit undeva in Biblie că ucenicii erau preoți și făceau slujbe cu cădelniță ? Ai citit undeva că ucenicii aveau pretenția că iartă păcatele oamenilor ? Ai citit undeva că ucenicii lui Iisus Hristos se închinau la morți, oase de morți, icoane, cruci, Maria ? Sau că încurajau oamenii să facă așa ceva ??
Grigore Mureșan, care era rolul preoților în Vechiul Testament ? Nu cumva să aducă jertfe și să slujească la Templu ?
,, Tot aşa, Hristos, după ce S-a adus jertfă o singură dată, ca să poarte păcatele multora, Se va arăta a doua oară, nu în vederea păcatului, ca să aducă mântuirea celor ce-L aşteaptă. ”
( Evrei 9: 28 )
,, Astfel, fiindcă avem un Mare Preot însemnat, care a străbătut cerurile – pe Isus, Fiul lui Dumnezeu – să rămânem tari în mărturisirea noastră. Căci n-avem un Mare Preot care să n-aibă milă de slăbiciunile noastre, ci Unul care în toate lucrurile a fost ispitit ca şi noi, dar fără păcat. Să ne apropiem, dar, cu deplină încredere de scaunul harului, ca să căpătăm îndurare şi să găsim har, pentru ca să fim ajutaţi la vreme de nevoie. ”
( Evrei 4: 14-16 )
Ghiță Sinculici tu încerci cu mine să mă învârti în jurul cozi, nai nici o șansă, ești departe de Dumnezeu cu felul în care citești și înțelegi lucrurile, las-o balta.
Grigore Mureșan, ți-am dat texte Biblice. Studiază Biblia și vezi dacă în Noul Testament mai găsești preoți , cu excepția celor care L-au răstignit pe Iisus Hristos și apoi au prigonit pe ucenici lui Iisus Hristos….
Ghiță Sinculici tu îmi dai ce vrei tu și ce îți convine ție, adevărul este altul, veziti de rătăcirea ta și numai te amesteca în ciorba altora nu vrei să faci parte dintr-o biserica condusă de un preot e treaba ta, trăiește în rătăcirile tale.
Lucica Olaru
Spovedania se face la preot, nu la pasarile cerului
Preotul este intermediarul dintre Dumnezeu si om in taina spovedaniei.
Laurentiu Ionel Grama
Balarii din manualul micului neoprotestant.
Cu intentie faci un ghiveci religios cu intentia de a aduce pe plan de egalitate ortodoxia cu sectele neoprotestante 😂😂😂.
Dragul meu dacă stai câte un an în fiecare biserică ai să ajungi să te contrazici cu propria persoană observând puterea îndoctrinării
Eu nu am nimic cu nicio biserică, respect biserica ortodoxa…
Mă irită extremismul religios, fanatismul, ura față de alte gândiri
După perioade lungi de post negru și experiente spirituale, să mă arunc în polemici matinale mi se pare pueril
Crede în ceea ce crezi și fii fericit dacă Crezul te face împlinit ! privește la toți prin Dumnezeu ca la creație Divină ca și Dumnezeu să privească la tine ca la o creație a Sa
Orice gând fie și în adevăr de este negativ afectează
Ne oprim aici, weekend plăcut, Domnul Dumnezeu cu tine
Cristi Zamfir omule știi crezu ? Măcar analizează bine cuvintele de acolo ce spun și apoi vorbim …
Cristi Zamfir, cine zice ? Preotul ? Citește Biblia și vezi dacă e așa ….
Lucica Olaru
Crezi ca esti prima baptista care incearca sa vrajeasca un ortodox cu dezinformarile voastre invatate la „studiul biblic”?….
Ghiță Sinculici
Care biblie ?
Cea adventista modificata de Cornilescu?
Un ortodox practicant nu va cadea niciodata in capcanele voastre neoprotestante…
Cristi Zamfir, Cornilescu a fost preot ortodox. Adventiștii nu au Biblia lor așa cum au ortodoxii. ….
Ghiță Sinculici
Cornilescu a fost doar un eretic.
De aceea l-au si exclus din biserica.
Si daca adventistii nu au propria versiune de biblie, de ce sunteti impartiti in atatea ramuri ?
De ce exista si baptisti si alte culte neoprotestante care la randul lor sunt sparte intr-o gramada de alte ramuri?
Toate cultele neoprotestante recita aceleasi texte impotriva ortodoxiei.
Cristi Zamfir, cine nu e de acord cu ortodoxia e eretic ?
Toată Biblia e împotriva ortodoxiei. Traducerea ortodoxă e făcută după interesul preoților ortodocși. Spre exemplu :
De ce în Biblia ortodoxă , în Evanghelii și F.A. nu mai apare cuvântul ,, preot ” ? De ce a fost înlocuit cu ,, arhierei ” ? Ca să nu se prindă oamenii că preoții L-au răstignit pe Iisus Hristos și apoi au prigonit pe ucenici ??
Cristi Zamfir, aș vrea niște texte din Biblia ortodoxă. Mă ajuți să le găsesc ?
Spune -mi unde scrie în Biblia ortodoxă că ucenicii lui Iisus Hristos se închinau la morți, oase de morți, icoane, cruci, Maria ?
Unde scrie în Biblia ortodoxă că ucenicii lui Iisus Hristos învățau oamenii să se închine și să se roage la morți, oase de morți, icoane, cruci, Maria ??
Unde scrie în Biblia ortodoxă că Maria, mama lui Iisus Hristos, mijlocește în Cer pentru oameni.
Unde scrie în Biblie că ziua întâi a săptămânii, duminica, este ziua sfințită de DUMNEZEU….
Ghiță Sinculici
O sa-ti arat textele cand o sa-mi arati si tu unde scrie in biblia neoprotestanta ca in biserica se pot tine concerte de muzica usoara.
Cristi Zamfir, aici ai dreptate. Acele concerte de muzică ușoară/populară/manele, etc.. nu au ce căuta în Biserică. Eu ți-am răspuns. Acum e rândul tău să vii cu textele Biblice cerute .
Ghiță Sinculici
Nu mi-ai raspuns.
Raspunsul trebuia sa contina textul biblic.
Cristi Zamfir, eu ți-am răspuns destul de clar. Muzica lumească nu are nimic în comun cu închinarea la DUMNEZEU !!
Oare acuma mai poate fi vorba de preoți în Dreaptă Credință și să fie și oficial?