De ce a îngăduit Domnul existenţa săracilor? Pentru binele tău, pentru a-ţi putea ispăşi păcatele şi a te curăţa de ele, fiindcă „milostenia va curăţa păcatele” (Sirah 3, 29).
Pentru a ţi-i face pe săraci rugători pentru tine, pentru ca Domnul să se milostivească de tine, fiindcă „cei milostivi se vor milui” (Matei 5, 7). De ce a îngăduit Domnul să existe în lume săraci? Printre altele, fiindcă nici pe tine nu te poate face drept, chiar dacă asta ţi-i dorinţa.
Dumnezeu putea să ne facă îndestulaţi în toate şi chiar bogaţi, dar atunci L-am fi uitat cu toţii, ar fi sporit şi mai mult în lume trufia, invidia, răutatea şi celelalte asemenea. Şi cât te-ai mai fi fălit dacă Domnul ar fi făcut să te afli îndată printre drepţii Săi! Dar păcatul te smereşte, arătându-ţi cât eşti de neputincios şi de mârşav şi că ai nevoie mereu de Dumnezeu şi de harul Său. Iar săracul se smereşte prin sărăcie şi prin dependenţa de alţii.
Dacă săracii se vor îmbogăţi, mulţi, foarte mulţi dintre ei vor uita de Dumnezeu, îşi vor uita şi binefăcătorii, îşi vor pierde sufletele din pricina luxului lumii acesteia. Iată cât de nocivă este bogăţia şi cum întunecă ea ochii inimii!
Sfântul de Ioan Kronstadt
Să se poată mântuii și bogații și saracii,bogații prin milostenie iar saracii prin smerenie dar saraci cu adevărat saraci nu fumatorii sau bețivii.
Pentru ca e un ticalos sadic. 😁😁😁
De ce a îngăduit Domnul existenţa săracilor? Pentru binele tău, pentru a-ţi putea ispăşi păcatele şi a te curăţa de ele, fiindcă „milostenia va curăţa păcatele” (Sirah 3, 29). Pentru a ţi-i face pe săraci rugători pentru tine, pentru ca Domnul să se milostivească de tine, fiindcă „cei milostivi se vor milui” (Matei 5, 7). […] 👉👉 https://c.aparatorul.md/lffum 👈
De ce a îngăduit Domnul existenţa săracilor? Pentru binele tău, pentru a-ţi putea ispăşi păcatele şi a te curăţa de ele, fiindcă „milostenia va curăţa păcatele” (Sirah 3, 29). Pentru a ţi-i face pe săraci rugători pentru tine, pentru ca Domnul să se milostivească de tine, fiindcă „cei milostivi se vor milui” (Matei 5, 7). […] 👉👉 https://c.aparatorul.md/9401s 👈
De ce a îngăduit Domnul existenţa săracilor? Pentru binele tău, pentru a-ţi putea ispăşi păcatele şi a te curăţa de ele, fiindcă „milostenia va curăţa păcatele” (Sirah 3, 29). Pentru a ţi-i face pe săraci rugători pentru tine, pentru ca Domnul să se milostivească de tine, fiindcă „cei milostivi se vor milui” (Matei 5, 7). […] 👉👉 https://c.aparatorul.md/8h2ou 👈
De ce a îngăduit Domnul existenţa săracilor? Pentru binele tău, pentru a-ţi putea ispăşi păcatele şi a te curăţa de ele, fiindcă „milostenia va curăţa păcatele” (Sirah 3, 29). Pentru a ţi-i face pe săraci rugători pentru tine, pentru ca Domnul să se milostivească de tine, fiindcă „cei milostivi se vor milui” (Matei 5, 7). […] 👉👉 https://c.aparatorul.md/6pj98 👈
De ce a îngăduit Domnul existenţa săracilor? Pentru binele tău, pentru a-ţi putea ispăşi păcatele şi a te curăţa de ele, fiindcă „milostenia va curăţa păcatele” (Sirah 3, 29). Pentru a ţi-i face pe săraci rugători pentru tine, pentru ca Domnul să se milostivească de tine, fiindcă „cei milostivi se vor milui” (Matei 5, 7). […] 👉👉 https://c.aparatorul.md/qdqro 👈
De ce a îngăduit Domnul existenţa săracilor? Pentru binele tău, pentru a-ţi putea ispăşi păcatele şi a te curăţa de ele, fiindcă „milostenia va curăţa păcatele” (Sirah 3, 29). Pentru a ţi-i face pe săraci rugători pentru tine, pentru ca Domnul să se milostivească de tine, fiindcă „cei milostivi se vor milui” (Matei 5, 7). […] 👉👉 https://c.aparatorul.md/55mjy 👈
Cam mulți săraci a îngăduit pe planeta asta ,în Africa 90% din populație are doar carpele de pe kur în proprietate,iar milostenie cu ei nu prea își fac bogații, plus alte multe,multe popoare ținute în sărăcie…..nu prea e bună experiența asta cu milostenia bogaților, care rar de tot dau și ei firmitura ce le cade din mână…
Domnul nu ingaduie asa ceva popo stii pruncie psd pnl udmr fac asa ceva spurcatule
Pentru a vedea bunătatea inimii , celor bogați !
De ce a îngăduit Domnul existenţa săracilor? Pentru binele tău, pentru a-ţi putea ispăşi păcatele şi a te curăţa de ele, fiindcă „milostenia va curăţa păcatele” (Sirah 3, 29). Pentru a ţi-i face pe săraci rugători pentru tine, pentru ca Domnul să se milostivească de tine, fiindcă „cei milostivi se vor milui” (Matei 5, 7). […] 🔺 https://c.aparatorul.md/dlyg4 🔺
Dreapta Credinţă Oala nu poate da răspunsuri în locul olarului
Sa o facă dumnezeu
Dac s ar iubi oamenii nimeni nu ar fi sărac ci ar fi cît de cît o egalitate
Doamne ajută și miluiește-ne
🙏🙏🙏
Că să poată face minuni
Că să ne vadă credința noastră!
Doamne ajută-ne tuturor Amin🙏🏻🙏🏻🙏🏻
o imensă tâmpenie.
Săracii sunt lăsați…ca cei bogați sa nu.si stranga comori pe pământ: ci în Cer.
Pentru ca faptele ne urmează.Nimic nu luam cu noi.Doar faptele prin Credință în Domnul Iisus..
Milostenia..
Facerea de bine…
Dărnicia…
Dragostea pt.aproapele…nu faci …te lauzi și.i scoți ochii celui ce i.ai dat!
Cine munceste nu este sarac ! Puturosii sunt saraci . Nu am vazut om care munceste sa nu aiba ce manca … dar putorile asteapta pomana !
Iertarea păcatelor se face doar prin jerfa Domnului Iisus de la cruce și este un dar pentru toți ce se încred în El.
Milostenia este dărnicia celui ce a primit harul mântuitor al lui Iisus și dăruiește cu dragoste din dragostea pe care a primit-o și el la crucea lui Iisus.
Milostenia nu curată păcatele, ci este rezultatul a unui om care a primit milă de la Iisus Hristos.
Florin-Cosmin Gheorghe Pune pe foc biblia eretica Dumitru Cornilescu care vă duce în iad direct
Andrei Andreiștii că Dumitru Cornilescu a fost preot ortodox? Problema nu este ce traducere citești deoarece și în cea ortodoxă și în cea catolică scrie același lucru cu privire la mântuire și iertare. Este prin HAR. Și este darul lui Dumnezeu. Problema este la cei ce o interpretează și la cei ce nu o citesc și se numesc creștini. Citește Biblia în limba engleză sau altă limbă pe care o cunoști dacă ai dubii în traducerile românești. Important este pentru toți cei care ne numim creștini să o citim, să o înțelegem și să o trăim. Iar atunci când cineva care vine cu o învățătură greșită să semnalizăm că nu este ok. Nu trebuie să ne certăm, ci să ne corectăm cu dragoste și așa ne apropiem de Dumnezeu.
Florin-Cosmin Gheorghe Minți cu minciuni sectare dracesti. Mântuirea este prin nevoință, tocmai de aceea stricatul de Cornilescu a stricat biblia cea adevărată, nu corespunde cu originalul Grecesc, adică ortodocși de 2000 de ani. Nu a fost preot, a fost diacon și a fost cumpărat de prințesa Ralu, o protestanta satanista, a fost finanțat de ea sa strice biblia. Versiunile în engleza și franceza sunt eretice, după tatăl vostru Martin Luther.
Florin-Cosmin Gheorghe “Şi I-a zis cineva: Doamne, puţini sunt, oare, cei ce se mântuiesc [olígoi hoi sozómenoi]? Iar El le-a zis: Nevoiţi-vă [agonízesthe] să intraţi prin poarta cea strâmtă, că mulţi, zic vouă, vor căuta să intre şi nu vor putea.” (Luca 13:23-24)
În zadar Cornilescu modifică pasajul: “Doamne, oare puţini sunt cei ce sunt pe calea mântuirii?” căci răspunsul: “Nevoiţi-vă să intraţi…” elimină orice idee de mântuire exterioară, raţională, automată, extrem de sigură, fără vreo conlucrare – prin nevoinţa, lupta şi osteneala faptelor – din partea celui ce caută poarta cea strâmtă.
Florin-Cosmin Gheorghe Scriptura ne vorbeşte despre o mântuire [hoi sozómenoi] care trece prin nevoinţă [agonízesthe], de o mântuire care cere o continuă înfrânare a trupului, de o mântuire care se poate strica şi pierde dacă faptele “trupului” nu mai oglindesc credinţa “sufletului”: “Iar tot cel ce se nevoieşte, de toate se înfrânează [pás dé ho agonizómenos pánta engrateúetai]. Şi aceia adică ca să ia cunună stricăcioasă, iar noi nestricăcioasă. Eu drept aceea aşa alerg, nu ca cum nu aş şti; aşa dau război, nu ca cum aş fi bătând văzduhul. Ci îmi chinuiesc trupul meu [hypopiázo mou tó sóma] şi îl supun robiei; ca nu cumva altora propovăduind, însumi să mă fac netrebnic.” (1 Corinteni 9:25-27)
Florin-Cosmin Gheorghe În originalul grecesc, creştinii se mântuiesc [en toís sozoménois] în cadrul unui proces duhovnicesc prin care sufletele lor sunt încă supuse ispitirii, au nădejdea, nu siguranţa mântuirii, conform Apostolului: “Dar una fac: uitând cele ce sunt în urma mea, şi tinzând către cele dinainte, alerg la ţintă [katá skopón dióko], la răsplata chemării de sus, a lui Dumnezeu, întru Hristos Iisus.” (Filipeni 3:13,14)
Traducerea eronată folosită de Cornilescu conduce la contradicţie faţă de cuvintele lui Pavel, prin care arată că nu este mântuit şi că încă aleargă după cunună. Aceeaşi înţelegere ortodoxă despre mântuire se regăseşte şi la Apostolul Petru: “Şi de vreme ce dreptul abia se mântuieşte [δίκαιος μόλις σῴζεται], cel necredincios şi păcătos unde se va arăta?” (1 Petru 4:18) în opoziţie cu interpretarea protestantă care încearcă din nou diluarea textului: “Şi dacă cel neprihănit scapă cu greu, ce se va face cel nelegiuit şi cel păcătos?”
Florin-Cosmin Gheorghe “Duşmănie voi pune între tine şi între femeie, între sămânţa ta şi sămânţa ei. Acesta îţi va zdrobi capul, iar tu îi vei înţepa călcâiul.” (Facere 3:15) “Acesta” [autós], adică Iisus Hristos, schimbă radical întregul înţeles, aducând mesajului un caracter profetic clar, fiind legat de vestirea de peste veacuri de la 1 Ioan 3:8. Cornilescu însă traduce: “aceasta [ea] îţi va zdrobi capul…”, pierzând cu totul latura mesianică a textului. Aceeaşi cenzură se constată şi asupra pasajului: “nu numai cu pâine trăieşte omul, ci cu tot Cuvântul [epí pantí rhémati] care iese din gura Domnului” (Deuteronom 8:3), care în varianta Cornilescu devine: “ci cu tot ceea ce iese din gura lui Dumnezeu”, lipsa termenului cuvântul [rhéma] tăind orice legătură semantică şi profetică cu lógos – Logosul Întrupat – Iisus Hristos.
Şi pentru a fi totul limpede, textul de mai sus se regăseşte şi la Matei 4.4, unde dialogul dintre Hristos şi diavolul este redat întocmai după Biblia ortodoxă Septuaginta şi nu după traducerea lui Cornilescu.
Andrei Andrei mă bucur pentru că citești și ești atent la text.
Dar dacă îl interpretezi greșit nu te ajută cu nimic, de exemplu unde ai subliniat că spune „Nevoiți-vă” Domnul Isus spune clar la ce se referă în context, să mergem la El că El este poarta oilor sau in altă parte ” Eu sunt Calea, Adevărul și Viața, nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine”.
El ne cheamă la El și la lucrarea Lui de mântuire desăvârșită și împlinită.
Pavel la fel spune: Efeseni 2:8
[8]Căci prin har aţi fost mântuiţi, prin credinţă.
Și aceasta nu vine de la voi, ci este darul lui Dumnezeu.
Un om mântuit nu mai trăiește în păcat continuu, nu poate, Duhul Sfânt nu îl lasă. Cine păcătuiește și nu este mustrat în cugetul lui de Duhul Sfânt, nu l-a cunoscut pe Dumnezeu.
Degeaba punctezi câteva defecte de traducere, contextul este același și dacă ești sincer, pe vremea când Cornilescu a tradus Biblia în română, biserica ortodoxă încă folosea Biblia slavonă, și omul de rand nu avea acces la ea, la fel și pe vremea lui Luther când biserica catolică avea monopolul și subjuga pe oameni cu tot felul de taxe pentru iertarea păcatelor.
Acum eu am scris ce am avut de scris, mai departe bunul Dumnezeu să aibă milă de noi de toți!
Florin-Cosmin Gheorghe “Jertfă şi prinos n-ai voit, dar trup mi-ai întocmit [thysían kaí prosphorán ouk ethélesas, sóma dé katertíso moi].” (Psalmi 39:9) Traducerea lui Cornilescu prezintă denaturări majore: “Tu nu doreşti nici jertfă, nici dar de mâncare, ci mi-ai străpuns urechile.” (Psalmi 40:6) Cenzurarea profeţiei nu este doar evidentă, ci şi lipsită de orice logică.
Florin-Cosmin Gheorghe Asta este strict părere ta, însă biblia eretica Dumitru Cornilescu nu corespunde cu originalul Grecesc în multe locuri
O altă schimbare a textului lui Cornilescu este traducerea selectivă a cuvântului care apare în Noul Testament cu referire la traditii. În 2 Tesaloniceni 2: 15, citim în traducerea lui Cornilescu: “Asadar, fratilor, rămâneti tari si tineti învăţăturile pe care le-ati primit fie prin viu grai, fie prin epistola noastră.”
Cuvântul tradus aici “învătăturile” este cuvântul grecesc paradosis, acelasi cuvânt care apare si în textul din Matei 15:2, 3, unde Iisus îi ceartă pe iudei pentru că respectă mai mult niste porunci omenesti în dauna poruncilor lui Dumnezeu. Cornilescu, având anumite prejudecăti împotriva traditiei ortodoxe, a preferat sa folosească un alt cuvânt. Ce spune de fapt textul din Tesaloniceni? Apostolul Pavel îi îndeamnă pe credinciosi sa tina traditia pe care au preluat-o de la el. Aceasta traditie era atât scrisa, cât si orală.
Έχοντας πολλά να σας γράψω, δεν ήθελα να τα γράψω σε χαρτί και μελάνι, αλλά ελπίζω να έρθω σε εσάς και να σας μιλήσω στόμα με στόμα, για να είναι πλήρης η χαρά μας (Β’ Ιωάννη 1, 12).
Γι’ αυτό, αδελφοί, μείνετε σταθεροί και κρατήστε τις παραδόσεις που μάθατε, είτε με λόγια είτε με γράμμα μας (Β΄ Θεσ. 2, 15)
Etc Etc Etc
Florin-Cosmin Gheorghe La Evrei 7:24, se poate citi: “dar Iisus are o preotie netrecătoare prin aceea că El rămâne în veac”, pe când în traducerea Cornilescu scrie “Dar El, fiindcă rămâne în veac, are o preotie, care nu poate trece de la unul la altul”. Citatul este folosit de protestanti pentru a justifica necredinta lor fată de succesiunea apostolică.
„αλλά ο Ιησούς έχει μια άφθαρτη ιεροσύνη στο ότι παραμένει για πάντα”.
Florin-Cosmin Gheorghe Chipurile cioplite.
Textul ortodox “rusinati cei care se închină chipurilor cioplite” devine în traducerea Cornilescu “rusinati cei care se închina icoanei”.
În Apocalipsa, “chipul fiarei” devine pentru Cornilescu “icoana fiarei”. Icoana e totusi un termen care apare mult mai târziu. In textul original (grecesc, masoretic, manuscrisele de la Marea Moarta) nu apare. La Cornilescu însă apare.
Florin-Cosmin Gheorghe Ultimul Adam.
În Biblia ortodoxă, Iisus Hristos este mentionat si ca “ultimul Adam” (ESCHATOS ADAM – în greacă, conform 1 Corinteni 15:45). Cornilescu traduce eronat si foloseste “al doilea Adam” pentru Iisus, si nu Ultimul, cum indică termenul eschatos.
Florin-Cosmin Gheorghe În Evanghelia după Ioan, cap. 3, verset 3, este redată discutia Domnului Iisus cu Nicodim. Mântuitorul îi spune: “Dacă nu se naste cineva de sus, nu poate să vadă împărătia lui Dumnezeu”.
Cornilescu, traducând în fapt după versiunile protestante engleză si franceză ale Bibliei (neoprotestantii îl laudă totusi ca pe un erudit al limbilor vechi), scrie “dacă nu se naste cineva din nou…”, pentru a face potrivirea cu doctrina neoprotestantă a nasterii din nou a crestinului, în urma unei rugăciuni spontane, care marchează totodată si încheierea mântuirii.
Textul original grecesc – gennisi anothen – înseamnă “să se nască de sus”. De altfel, la versetul 4, unde Nicodim întreabă cum poate să se nască un om bătrân,Cornilescu adaugă de la sine “…din nou”.
Florin-Cosmin Gheorghe Mia de ani.
În cartea Apocalipsei, capitolul 20, Cornilescu traduce din Biblia engleză, nu din originalul grecesc. În timp ce în original se vorbeşte despre “mii de ani”, Cornilescu traduce “o mie de ani”, aliniindu-se astfel ereziei neoprotestante a “împărăţiei de o mie de ani”.
Dacă el ar fi fost, aşa cum încearcă să-l prezinte neoprotestanţii, un erudit în limbile ebraică şi greacă, în mod evident ar fi văzut şi înţeles originalul grecesc!
Florin-Cosmin Gheorghe În Noul Testament, la Matei 1, 20 scrie la noi: ,,Iosife, fiul lui David, nu te teme a lua pe Maria, logdnica ta”, iar la Cornilescu scrie: ,,Pe Maria, nevasta-ta!” dar oare Maica Domnului i-a fost nevastă lui Iosif? Ce dracie! Cum s-a implinit atunci proorocia lui Isaia 7, 14: ,,Iata fecioara va avea in pintece si va naste fiu . . . “? Ce ratacire grozava, nu se naste Hristos dintr-o nevasta, ci dintr-o fecioara!
Florin-Cosmin Gheorghe In Evanghelia de la Luca 1; 28, la noi scrie: ,,Bucura-te cea plina de har” iar la Cornilescu :,,Plecaciune tie .. . .” A inlocuit ,,Bucura-te” ca sa nu fie ca la noi la Acatist. In limba greaca scrie: ,,Herete” = bucura-te – alta modificare intenționată
Florin-Cosmin Gheorghe La Luca 1, 43, la noi scrie: ,,Si de unde mie cinstea aceasta, ca sa vina la mine Maica Domnului meu?” iar sectarii au pus: ,,mama Domnului” in loc de Maica Domnului, ei n-o cinstesc, ci o batjocoresc!
Florin-Cosmin Gheorghe Luca 1, 48, la noi scrie: ,,Ca iata, de acum ma vor ferici toate neamurile” la Cornilescu scrie asa: ,,Ca iata de acum incolo, toate neamurile imi vor zice fericita”. Este o injosire adusa Maicii Domnului. Cornilescu a ajuns s-o batjocoreasca, ca-i o femeie de rând, că a mai avut copii. Ce drăcii in capul lui!
Florin-Cosmin Gheorghe etc etc etc
Meschinăria „BISERICILOR ” oricare ar fi ele prin reprezentanții LOR ” PREAFECICIȚI” de cele MULTE ACUMULĂRI și de a ține omenirea sub dominația FRICII pentru propriile INTERESE de GRUP ,DOGME care NU AU NICI o legătură cu ….HARUL plin de LUMINĂ de la DUMNEZEU UNIC și ADEVĂRAT de care ei ….SE TEM DEA dreptul ‘ .UNDE ESTE DUMNEZEU …ESTE IUBIRE ,ori unde ESTE IUBIRE PURĂ nu are loc …FRICA de DUMNEZEU.NU poți IUBI cu …FRICĂ !. MARGINALIZAREA ,SCINDAREA oamenilor ca fiind p..păcătosi mai mult sau mai puțin pentru a nu ajunge la un grad de evoluție spirituală REALĂ care le-ar periclita …POZITIA in ” SOCIETATE ” .DUMNEZEU TATĂL NOSTRU al TUTUROR ne-a lăsat o tablă a LEGII care conține 10 PORUNCI SCURTE și FOARTE CLARE pe care ar trebui să le INȚELEAGĂ OMENIREA și cea ” BOGATĂ” din punct de vedere MATERIAL și cea mai puțin BOGATĂ .NU TREBUIE să fii SĂRAC că să fii plăcut la DUMNEZEU sau să AJUNGI ….în RAI .NU !. FABRICILE de …PREOTI pe bandă ( ptr.că se trăiește bine din SLUJBE foarte BINE PLĂTITE de enoriași ,) …BĂNUȚII de pe la tot felul de …CAMPANII fie …UMANITARE fie ELECTORALE ,pomeni cu nemiluita la toate sărbătorile sau evenimente …omenești ) spuneam că aceste AFACERI la umbra crucii au adus omenirea la stadii de existență socială diferită.DACĂ …esti CREDINCIOS …REAL CREDINCIOS în DUMNEZEU …NU te poți face frate cu ….până treci puntea pentrucă EL pe care vrei să-l păcălești …ȘTIE ÎNAINTEA ta ce AI ÎN CAP și câte PARALE FACI ! EL ,îngerul LUMII ,cum vreți să-i spuneți ,ESTE lăsat pe PĂMÂNT ptr. A FACE CURĂȚENIE și DISCIPLINĂ și ptr.APEDEPSI TRADAREA de ORICE FEL ,și MAI ALES …TRADAREA în DRAGOSTE !. Ar mai fi multe de spus pe această TEMĂ dar …se vor supăra mulți PREA FERICIȚI !.
PENTRU CA ÎI IUBESTE,,A SPUS TANARULUI BOGAT SA ÎȘI DEA AVEREA LA SĂRACI „
Trebuie sa fie și oameni darnici pentru săraci
Bag pula-n capul vostru!
Voi îngăduinți bă hămesiților! Voi o faceți posibilă și o intrețineți ca să vă lafăiți voi în huzur și opulență ipocriților!
Bag pula-n capul vostru!
Să luați voi, popii ,pielea de pe ei mințind I că I duceți în Rai .
Oare, se poate mântui omul prin faptul că face milostenie? Nu prea cred.
Ion Oprescu 😂😂😂😂Desigur. Săracii nu au nicio vină că sunt săraci. De vină e bogatul pe care îl duce mai mult mintea și e mai talentat, mai tenace, mai sârguincios…….
Da buna intrebare,oare de ce?
Sărăcia duce la invidie,iar invidia la prostie,devii inuman!
Ceva nu este corect in mersul lucrurilor!
o aberație de la capăt la altul. O explicație absolut idioată.
Dumnezeu a îngăduit existenta săracilor,ca bogatii să se poată mântui prin ei, ajutându-i.
Ce gargara fără sens,lipsita de logica,oare nu s ar găsi niște argumente mai bune ,mai inteligente?
Marian Carciu cu i ar face bn bogatii daca nu la saraci(material))cumi ar arata bunatatea pe care trebuie sa o avem toti
Pt a mantui pe bogati