Pentru mai multe pricini. insemnam cateva: a) ca sa moara inaltat spre cer, dar cu privirea si cu bratele deschise spre lume, aratand ca Se aduce jertfa Tatalui, dar cu iubire fata de lume; b) ca sa moara cu incetul si deci ca patima Lui, rabdata fara cartire, sa fie mai indelungata si ca sangele Lui sa se scurga staruitor peste pacatele lumii, spre a le spala; c) dar mai ales pentru ca moartea prin rastignirea pe cruce era moartea cea mai rusinoasa (Deut, 21, 23; Gal. 3, 13), si la ea erau osanditi cei mai mari talhari. Prin aceasta s-a aratat pana unde coborase ticalosia noastra, incat am fost in stare sa socotim pe Cel ce era bunatatea intrupata ca pe cel mai rau, incat am fost in stare sa ne smintim de Cel mai bun ca de cel mai nevrednic.
Daca pacatul e neascultare de Dumnezeu si lucrare impotriva Lui, rastignirea lui Iisus Hristos de catre oameni, fiind cea mai dusmanoasa fapta impotriva lui Dumnezeu, e cea mai grozava fapta a pacatului din om.
Chiar in aceasta decadere s-a aratat, in acelasi timp, si pedeapsa lui Dumnezeu asupra noastra; d) dar in acelasi timp, in suferirea mortii celei mai rusinoase din partea Fiului lui Dumnezeu, s-a aratat dt de totala a fost smerenia si iubirea Lui pentru noi.
Asadar, de cate ori ne gandim la moartea pe cruce a Domnului, trebuie sa ne aducem aminte de grozavia pacatelor noastre, aratate chiar in aceasta fapta rusinoasa a noastra, dar, in acelasi timp, de iubirea nemarginita a Domnului, Care a spalat pacatele noastre tocmai in clipa cand noi ni le aratam in fapta cea mai ticaloasa.
Pe crucea Domnului de pe Golgota s-au intalnit cea mai urata fapta a pacatului omenesc cu cea mai mare fapta a iubirii Domnului si pe ea iubirea dumnezeiasca a ars pacatul. Sf. Maxim Marturisitorul zice: “Acesta a fost, asadar, scopul Domnului, ca pe de o parte sa asculte de Tatal pana la moarte, ca un om, pentru noi pazind porunca iubirii, iar pe de alta sa biruiasca pe diavol, patimind de la el prin carturarii si fariseii pusi la lucru de el. Astfel, prin faptul ca S-a lasat de bunavoie invins, a invins pe cel ce nadajduia sa-L invinga si a scapat lumea de stapanirea lui”187 (Cuvant ascetic, cap. XIX, Filoc. II, p. 9).
Sursa: Ortodoxia Tinerilor
Doamne-ajută
Da da unde stii ca isus a existat??
NICINTRUNCAZ CA SA FIȚI VOI ORTODOXI SAU ALȚI PENTICOSTALI CATOLICI SAU ALTE RELIGI CI CA SA NE MINTUIASCA SUFLETUL. CELOR CARE CRED ÎN EL
EVANGHELIA DUPĂ MARCU CAPITOL 16 VERSET 16 CINE VA CREDE ȘI SE VA BOTEZAT VA FI MINTUITI DAR CINE NU VA FII OSINDIT
EVANGHELIE DUPĂ IOAN CAPITOL 3 VERSET 16 FIINDCĂ ATT DE MULT A IUBIT DUMNEZEU LUMEA CA A DAT PE SINGURULUI FIU CA TOȚI CEI CE CRED ÎN EL SA NU PIARĂ CI SA AIBĂ VIATA VEJNICA
IOAN CAPITOL 14 VERSET 6 IISUS I_A ZIS EU SUNT CALEA ADEVĂRUL ȘI VIATA NIMENI NU VINE LA TATAL DECÂT PRIN MINE
Obicei preluat de la religia hinduistă a lui Krishna.
Fie ca jertfa Ta, Parinte,sa fie noua ,pacatosilor spre mantuire!Slava Tie Dumnezeul nostru,slavaTie!
Slavă ție Dumnezeul nostru în vecii vecilor amin 🕯️🙏🏻🙏🏻🙏🏻
În planul Tatălui ceresc, Fiul Său trebuia să moară pentru păcatele și degradarea întregii umanități, de la primul om Adam, până la El Hristos, și iată de la Mântuitorul până la ultimul om către apropierea sfârșitului lumii, lucrurile cele mântuitoare cu privire la împăcarea omului cu Dumnezeu ,ne este zugrăvit sau scris în Vechiul Testament, cea mai mare Jertfă adusă umanități, dar și cea mai smerită supunere a Fiului față de Tatăl o cunoaștem în Iisus Hristos Dumnezeu .