Sinodul din Creta este un Sinod tâlhăresc din următoarele motive:

De ce Sinodul din Creta este un Sinod tâlhăresc?
1) Evenimentul s-a remarcat prin abateri grave de la dreapta credinţă şi recunoaşterea oficială a ecumenismului drept dogmă;
2) Prezenţa la deschiderea lucrărilor ”Sfântului şi Marelui” Sinod a delegaţiilor comunităţilor eretice ale papistaşilor, protestanţilor şi monofiziţilor în calitate de invitaţi oficiali aceasta fiind o inovaţie fără precedent, străină tradiţiei noastre sinodale;
3) Sinodul şi-a început activitatea fără să ratifice în prealabil toţi termenii şi Sfintele Canoane Sinodale care au fost adoptate de Sinoadele Ecumenice anterioare, astfel încât şi acest Sinod să aibă o continuitate organică cu cele precedente;
4) Regulamentul de organizare a impus o nouă formă de conducere străină Ortodoxiei, documentele sinodului fiind votate doar de cei 14 capi ai Bisericilor, după modelul papal;
5) Delegaţia BOR a semnat toate documentele propuse chiar şi cele cu abateri doctrinare, precum cel intitulat ”Relaţiile Bisericii Ortodoxe cu ansamblul lumii creştine”. Acesta a fost prevăzut în documentele de la Chambesy din octombrie 2015 şi potrivit căruia ar exista mai multe Biserici Creştine, din care face parte şi Biserica Ortodoxă. Conform Simbolului de Credinţă şi a conştiinţei de sine a Bisericii Ortodoxe, Biserica este UNA, prin urmare, celelalte ”biserici” sunt eterodoxe, adică erezii.
6) S-au folosit expresiile ”unitatea pierdută a creştinilor”, precum şi expresia ”restaurarea unităţii creştine”, acestea fiind complet greşite, deoarece Biserica nu a pierdut niciodată această unitate; aşadar nu are nevoie să o regăsească, din moment ce Biserica lui Hristos nu a încetat şi nu va înceta niciodată să existe;
7) S-a eliminat din discuţiile preliminare, termenii de ”schismatic” şi ”eretic”, înlocuind termenul de ”eretic”, cu ”neortodox”, precum şi acceptarea monofiziţilor, protestanţilor şi catolicilor drept ”biserici istorice”;
8) Delegaţia română şi-a asumat multiplele referiri la ”biserici” şi confesiuni care contravin Bisericii Ortodoxe mărturisite prin Crez, ca fiind Una, Sfântă, Sobornicească şi Apostolească Biserică a lui Hristos;
9) Denumirea de ”Sinod Panortodox” este neortodoxă, deoarece cuvantul panortodox înseamnă a tot ce înseamnă ortodox, iar în Creta au lipsit patru Biserici (Georgia, Bulgaria, Antiohia, Rusia);
10) În Tradiţia Bisericii, Sfintele şi Marile Sinoade, erau alcătuite din reprezentanţe ale Bisericilor Autocefale, în cadrul cărora votau toţi arhiereii participanţi. La Sinodul din
Creta, potrivit regulamentului, nu au votat toţi arhiereii din Sinod, ci doar Bisericile Autocefale prin întâistătătorii lor ceea ce contrazice eclesiologia ortodoxă si Dreptul Canonic Ortodox.
11) Îngrijorătoare sunt şi afirmaţiile cu privire la căsătoriile mixte între ortodocşi şi neortodocşi. Astfel, într-un comentariu cu privire la textul ”Taina căsătoriei şi
impedimentele sale”, în articolul 5.a. se menţionează: ”Casătoria între ortodocşi şi neortodocşi poate fi binecuvântată în funcţie de acrivia canonică (canonul 72 al Sinodului
Quinisext din Trullo)”. Cu toate acestea ea poate fi celebrată din îngăduinţa şi iubirea omului, cu condiţia ca toţi copiii din căsătoria în cauză, să fie botezaţi şi crescuţi în Biserica Ortodoxă.
12) S-a constatat tendinţa structurilor puse în mişcare la nivelul Sinodului spre constituirea unei guvernări mondiale şi a unei singure religii pentru conducerea lumii, străine şi contrare Bisericii Ortodoxe.
13)Una din reglementările aşa-zisului ”Sinod Mare şi Sfânt”, contrară eclesiologiei ortodoxe, impune hotărârile sinodului tuturor membrilor bisericilor ortodoxe, sub ameninţarea că vor fi pedepsite toate grupurile de creştini care nu vor primi
hotărârile lui.
14) Recunoaşterea ”Consiliului Mondial al Bisericilor”(CMB) ca model doctrinar, deşi sunt binecunoscute atât originile masonice, cât şi scopul său ascuns.
S-au folosit expresiile ”unitatea pierdută a creştinilor”, precum şi expresia ”restaurarea unităţii creştine”, acestea fiind complet greşite, deoarece Biserica nu a pierdut niciodată această unitate; aşadar nu are nevoie să o regăsească, din moment ce Biserica lui Hristos nu a încetat şi nu va înceta niciodată să existe 👉👉 https://c.aparatorul.md/3u9qf 👈
S-au folosit expresiile ”unitatea pierdută a creştinilor”, precum şi expresia ”restaurarea unităţii creştine”, acestea fiind complet greşite, deoarece Biserica nu a pierdut niciodată această unitate; aşadar nu are nevoie să o regăsească, din moment ce Biserica lui Hristos nu a încetat şi nu va înceta niciodată să existe 👉👉 https://c.aparatorul.md/mqwa8 👈
S-au folosit expresiile ”unitatea pierdută a creştinilor”, precum şi expresia ”restaurarea unităţii creştine”, acestea fiind complet greşite, deoarece Biserica nu a pierdut niciodată această unitate; aşadar nu are nevoie să o regăsească, din moment ce Biserica lui Hristos nu a încetat şi nu va înceta niciodată să existe 👉👉 https://c.aparatorul.md/0kqjp 👈
Trist dar foarte adevrat trezestete Romania la realitate dumnezeu e bun si ne va salva
Doamne Ajută la Preoții ce au întrerupt Pomenirea cu Episcopii României si Patrairhul Daniel , Erezie si Ecumenism la ora actuală in România , păcatul ce nu se iartă , Dușmani ai Domnului !
Sinodul a avut loc in 2016.
Nici porțile iadului, nu o vor birui !!! ♡♧♡
Dorina Filimon nu o vor birui dar va fi doar un episcop un preot și un mirean
Dorina Filimon la preoții ce au intrerupt si s-au îngrădit de Erezie , ca la Bisericile Locale si unde se poemenesc Episcopii este biruită legea Domnului de Erezie , Biserica este doar acolo unde este Adevărul nu unde este Minciuna ce vine de la Diavol ! Din 2016 este Erezie si Ecumensism in Toate Clădirile Biserici ale României ce pomenesc pe Daniel si Episcopii ce Au semnat la Creta 2016 !
1. Biserica lui Hristos nu va inceta sa existe
Atunci de ce promovati stiri apocaliptice din care reiese ca nu vom mai avea biserici
2. Unitatea a fost distrusa prin incalcarea recomamdarii : nu va impartiti in mii de bisericute, ceea ce sectantii au facut
Unele noi secte s-au creat numai si pe motivul ca se vorbeste in Biserica Ortodoxa in timpul slujbei. Multi se aduna sa vorbeasca peste preot. Unii surzi, altii capiati, merg sa socializeze la biserica. Ori sectarii au exploatat aceasta greseala la maxim. La ei doar se asculta si dureaza jumatate de ora sau o ora, vorbeste doar predicatorul restul asculta.