Din 2009 și până în prezent, numărul utilizatorilor de internet din țara noastră a crescut de trei ori. Asta relevă datele Barometrului Opiniei Publice (BOP). De partea cealaltă, în aceeași perioadă, a scăzut popularitatea radio-ului (cu 30%) și a televiziunii (cu 12%), scrie agora.md
Astfel, aproape 60% din respondenți au spus că folosesc internetul zilnic sau de câteva ori pe săptămână. Întrebați care sunt principalele site-uri de informare, majoritatea au menționat Facebook (76%) și Odnoklasniki (58%).
Totodată, moldovenii continuă să se informeze cel mai des din emisiunile TV și radio produse în țara noastră, urmând cele rusești. Următoarea sursă de informare reprezintă site-urile informaționale.
Iată care sunt cele mai populare posturi TV, potrivit BOP.
Cât ține de încrederea cetățenilor în diverse instituții, top-ul este condus de biserică. Urmează primăria și mass-media. Președintele este următorul în clasament, cu 35%. Autorii sondajului au menționat că popularitatea șefului statului a crescut după alegerile prezidențiale din 2016 la 40%, fiind acum într-o ușoară scădere.