Retailerul suedez H&M va lansa, în parteneriat cu Eytys, o colecție unisex de încălțăminte și piese vestimentare pentru adulți și copii, cele două branduri punând accent pe faptul că, în ultimii ani, liniile de demarcație dintre sexe sunt tot mai șterse, informează Ziarul Financiar.

„Cu această colaborare ne dorim să prezentăm clientului H&M filozofia noastră, compusă din piese funcționale care nu țin cont de gen. Colecția este despre proporții, conturând siluete unisex distincte, marcate de lejeritate și design voluminos. Ideea Eytys este aceea a unui look emblematic, menit să inspire integritate, atitudine și încredere”, spune Max Schiller, director de creație Eytys.

Citeşte şi:  Țăranii din Europa cer încetarea importurilor de soia modificată genetic

Totodată, reprezentanții H&M precizează că „piesele vestimentare au siluete neutre, fără a putea fi făcută diferența dintre cele pentru femei și cele pentru barbați”.

„Am admirat faptul că Eytys au o manieră distinctivă proprie, de aceea inițial i-am abordat pentru a crea împreună o linie de încălțăminte. Ulterior, dupa prima noastră întâlnire, ne-am găndit să creăm o întregă colecție, pentru a oferi clienților noștri o experiența completă în estetica brand-ului. Cu această colaborare ne dorim ca iubitorii de modă să aibă acces la un look complet, cu proporții voluminoase și încălțăminte de referință, făară a ține cont de gen”, a declarat Ross Lydon, director de creație al departamentului pentru bărbați H&M.

Citeşte şi:  UE ordonă României să interzică sintagma "Produs în România" în marile lanţuri de magazine

Linia Eytys x H&M va fi disponibilă in magazinele selecționate din întreaga lume, cât și online, începând cu 24 Ianuarie 2019.