Un lector de la Universitatea Michigan a criticat cu vehemență învățătorii de grădiniță pentru clasele care nu sunt suficient de homosexuale sau transsexuale.

Săptămâna trecută, websiteul Campus Reform a raportat că Heidi M. Ganson, absolventă de sociologie, a publicat un articol în care făcea apel la reeducarea preșcolarilor pentru a-i face mai puțin „heteronormativi.”

În rezumatul articolului ei „Reproducerea (și perturbarea) heteronormativității: socializarea sexuală pe bază de gen în clasele de preșcolari”, Ganson afirmă că a folosit datele culese în urma a 10 luni de observații în nouă clase de preșcolari.
A descoperit că „heteronormativitatea permează clasele de preșcolari, în care învățătorii construiesc (și ocazional perturbă) sexualitatea de gen în diferite moduri, iar copiii reproduc (și uneori rezistă) aceste identități și norme în joaca lor zilnică.”
De exemplu, când se joacă „de-a mama și de-a tata”, doar fetițele joacă rolul mamei și doar băiețeii joacă rolul tatălui. Fetițele care cereau să joace rolul soțului erau dezaprobate de ceilalți copii. Ganson obseva cu tristețe faptul că acești copii „nu permiteau roluri transsexuale”.

Citeşte şi:  ARDE Siberia. S-a decretat stare de urgenţă. Peste 3 milioane de hectare cuprinse de incendii

Ganson a mai fost deranjată de faptul că băiețeii se îndrăgosteau de fetițe și le pupau cu afecțiune, ceea ce (n.tr.: în opinia ei) ilustra faptul că „băieții au puteri de gen asupra corpului fetițelor”. Dezaproba explicațiile învățătorilor cum că intențiile băieților erau mai degrabă prietenoase decât „romantice”.

Liberal prof: Preschools need to promote homosexuality, transgenderism