Magazinele occidentale, printre care Walmart și Costco din SUA, încep să retragă tehnologia Selfpay după ce aceasta s-a răspândit în ultimii ani, din cauza reacției negative în creștere a clienților și a pierderilor consistente. Clienții occidentali sunt tot mai nemulțumiți de sistemul de plată fără casieri din magazine, astfel că marile rețele încep să renunțe la această opțiune de plată a cumpărăturilor.

Marile magazine occidentale renunță la autoscanare și încep să reangajeze casieri!

Marile magazine occidentale renunță la autoscanare și încep să reangajeze casieri!

Clienții reclamă că nu cunosc diferențele dintre anumite produse, nu se simt confortabil cu autoscanările impersonale și vor să interacționeze cu oamenii-casieri. Din cauza acestor deficiențe, mulți clienți s-au îndreptat spre magazine și piețe care nu au implementat încă sistemul de autoscanare, fapt ce conduce la scăderea vânzărilor.

Citeşte şi:  Cum ruşii din Moscova au desfiinţat certificatele de vaccinare în doar 3 săptămâni

Booths, un lanț britanic de supermarketuri, a anunțat că va păstra casele Selfpay (self-checkout) doar în două din cele 28 de magazine. De asemenea, în Statele Unite, Walmart, Costco, Wegmans și alți retaileri și-au modificat strategia în privința caselor automate, relatează CNN.

„Clienții noștri ne-au spus acest lucru de-a lungul timpului – că mașinile de autoscanare pe care le avem în magazinele noastre pot fi lente, pot fi nesigure și că sunt impersonale”, a declarat pentru BBC directorul general al Booths, Nigel Murray.

Clienții Booths s-au plâns că au încurcat frecvent fructele și legumele pe care le cumpărau când scanau produsele la casele automate. În plus, achiziționarea de alcool este întotdeauna îngreunată prin metoda self-checkout pentru că angajații magazinelor trebuie să verifice vârsta clienților.

Citeşte şi:  Un nou experiment Pitesti: televiziunea iti spune cum sa gandesti

„Unii clienți nu știu care e diferența dintre unele soiuri de mere și altele. Sunt tot felul de încurcături și, după ce pui o sticlă de alcool în coș, trebuie să vină cineva și să verifice că ai vârsta potrivită”, a mai spus Murray.

În plus, clienții au spus că interacțiunea cu un casier este o experiență mult mai plăcută, a transmis un reprezentant al rețelei Booths.

Citeşte şi:  Un Minister al Adevărului schimbă Istoria după interese și ideologie, iar cine nu se conformează este strivit

Sursa: https://edition.cnn.com/2023/11/13/business/self-checkout-stores-shopping/index.html