Dezvăluirile unui preot român: Acum cîțiva ani, Episcopul-vicar al Arhiepiscopiei Chișinăului, Nectarie Clinci, a găzduit o manifestare a lgbt-iștilor, mascată sub un nume înșelător
Decizia de publicare a opiniilor dvs ne aparţine în întregime. Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs va revine în exclusivitate. In cazul in care contin expresii necuviincioase sau calomnii suntem nevoiti sa-l anulam. Va multumim pentru intelegere.
Dacă aș vrea să fiu rău aș scrie că autorului postării i-a fost recoltat un organ important și încă așteaptă un creier nou la schimb. Dar ar fi incorect, oamenii fără un creier funcțional nu pot scrie postări de tot rahatul pe FB.
Cum naiba să faci transplant de organe unui mort?!?Voi chiar nu vă dați seama ce scrieți?!?Și nu mai confundați moartea clinică cu moartea cerebrală!!!
Exact. Transplantul de organe de la un om aflat în moarte cerebrală și care se soldează cu moarte este crimă. Transplantul a devenit o afacere profitabila a medicilor. Niciodată transplantul chiar și de la rude compatibile nu rezista în timp, pentru că Dumnezeu a lăsat fiecare om cu alcătuirea lui trupească unică. Dar un transplant înseamnă bani mulți. Omul căruia i se transplantează organele simte, chiar dacă este în moarte cerebrală. Oribil. Crima este crimă indiferent de scop. Dumnezeu să ne ierte pe toți.
Andi Aradei Cei care coordonează acest site/ pagină sunt niște crestinopați radicali. Pagina și site-ul lor e plăcut să le urmărești doar ca să vezi până unde poate duce prostia umană 😆😅😂
Constantin Dupceag
pe 2023-09-19 la 12:53
Biofician? Fantastic!
Ar trebui să fi învățat în facultatea de biofizica de impulsurile electrice neuronale. Când acestea lipsesc omul este in moarte cerebrala. Organele interne,in afara creierului,sunt susținute mecanic. Lucru elementar.
E nasol când amesteci religia cu știința.
A văzut pe pielea proprie genialul Giordano Bruno și multe alte minți luminate ale umanității.
Constantin Dupceag stiinta si teologia merg impreuna,lucrurile se schimba cand iubirea de bani e patima dominanta.
Florin Grozdan
pe 2023-09-19 la 07:09
Suntem mai nou obligați să donăm organe, să ne jupoaie de vii la propriu, ce plm? Pe bune, dacă aș avea o glandă care secretă venin, aș dona unora produsul fără număr!
Omul moare în timpul decupări organelor . Dacă era mort ,era ,ar fi inutil pt.ca ,celulele organelor ar fi deja întrate în descompunere ” Sângele este viata ” … Omul este mort ,cand nu mai circula sângele, deci ,când este tăiat. Am citit cum ca ,toti oamenii plâng, când sant tăiați, chiar dacă sant declarați în moarte cerebrala . Oare de ce plâng?
Am vrut sa spun ca ,Omul moare când este tăiat, când este golit de organe .Deși inconștient cât este în moarte clinica, deși, se spune ca ,creierul este mort .materia este vie . El nu se descompune în moartea creierului ,nici creierul nu se descompune ,doar după ce este omorât de medicul care îl operează.
Anca Rotaru
pe 2023-09-19 la 08:15
Elena Elenalorica și eu am citit Ursul păcălit de vulpe.
Sorina Vasile
pe 2023-09-19 la 10:08
Anca Rotaru Un mod stupid de a arata ca ești deșteaptă?
Elena Elenalorica
pe 2023-09-19 la 16:45
Sorina Vasile Se lauda ,vrea sa impresioneze ,dar ,sant convinsa ca ,nu a citit nimic ,în viata ei .
Gabriela Pantel
pe 2023-09-19 la 18:30
Elena Elenalorica asa se scrie? ” sant” în loc de ” sunt”,? Asta pentru ca vorbiți despre citit!!!
Elena Elenalorica
pe 2023-09-21 la 06:46
Gabriela Pantel He ,he ….Am luat meditații de la to’ar’su ioooooohhaaaaanniiii$$ ,o ” per’ oara ” și de la sinistra culturii ,Raluca lu’ țurcanu și de la fosta sinustra – anisie ,și de la eroul pensionat și pensionat special ,aaaaaaaa…..,aaaaaaa ciuca și de la 4 clase – ciolacu ,mo .
Elena Elenalorica
pe 2023-09-21 la 06:48
Cu litere mici ,mo .
Denisa Macarie
pe 2023-09-19 la 06:19
Mesaje ptr naivi care cred tot ce le vinde biserica sau „asa ziși slujitori”. Se pot recolta organe ptr a salva doua trei vieti uneori și asta inseamnă să faci bine cu adevarat
O luați rău pe arătură, ăștia de la apărătorul moldovean. Serios!? E nea basculă al vostru mai în măsură să explice medicina? Nea’ Costel Drojdier a ajuns expert medical, bravo Sputnik.
Pai dai in sfintii romani, te contrazici asta mizerie gandita cu o rautate planetara te va imbolnavi psihic si te va duce la spital, Doamne fereste.Opreste aceasta nesabuinta …
Moartea cerebrala este ireversibila.
Evaluarea medicala a decesului se face dupa criterii foarte stricte iar in Romania nu exista nici macar alegerea de a nu fi supus manevrelor de resuscitare in caz de potential deces, asa cum exista in alte tari.
Decizia de a dona organele apartine exclusiv si fara nici o posibilitate de obligatie doar donatorului sau apartinatorilor legali in cazul copiilor. Nu discut despre cat de grea este aceasta decizie tocmai fiindca e luata individual si e in raport direct doar cu credintele si crezul fiecarui om in parte, nu e deloc usor de a lua aceasta decizie iar in cazul parintilor e infinit mai greu decat atunci cand decizi singur, pentru tine.
Discutia, insa, nu e despre transplant, o minune a medicinii care aduce speranta si viata, acolo unde ele sunt complet pierdute ci despre aiurelile debitate de acesti indivizi care n-au tinut in mana in viata lor un bisturiu si n-au nici cea mai mica idee (sau nu le pasa) de cei care traiesc o viata la limita supravietuirii in asteptarea unui transplant salvator.
In cazurile in care pacientii isi revin nu e declarata niciodata moartea cerebrala ci sunt pacienti aflati in diferite grade sau stadii de coma profunda, cu activitate cerebrala si functii neurologice mentinute, dar in lumea sfertodocților de tip Capsali coma si moartea sunt pur si simplu aceeasi varza.
Habar nu ai ce inseamna Biserica, jegurile suntem noi care trebuie sa mergem la biserica sa ne indreptam. E ca si cand daca plamanul e uscat ,spui ca tot organismul e jeg.Primul jeg esti tu si se vede din lumbaj,apoi eu ,altii si toate jegurile asyea nu dam vina pe noi, ci pe ,Biserica pe care nu o iubim si o confundam cu cateva persoane jegoase…Unde e inteligenta ta .? Mai citeste, mai intreba pe cine stie mai bine si lasa laturile altor jeguri.Ce lipsa de caracter si de credinta si de stiinta..
Tanase Eugeniace știi tu despre biserică ce știi tu despre Dumnezeu și credință mai bine întâi studiază cercetează această credință și apoi să vorbești ❗
Sorina Vasile
pe 2023-09-19 la 10:15
Tanase EugeniaȘi dacă te lasă cu mortul pe masa zicând ca nu e treaba ei, ce zici? Ii dai foc sau îl îngropi ca pe un câine?
Tanase Eugenia
pe 2023-09-20 la 10:42
Sorina Vasile îl faci diamant. Costa 7000 de euro.
Ana Ana
pe 2023-09-18 la 16:48
Faceți o confuzie! Exista moarte clinica, cerebrala și somatica. Confundați moartea clinică cu cea cerebrala! Nu știu de la cine a început interpretarea, dar total eronata.
,,Mortul” practic pe persoana fizica,vorba lui nea Marean,este omorit atunci cînd i se scot organele.De unde știm noi că nu putea fi salvat?Și mai imbecilule care ești,și care ai făcut postarea asta de tot kakatul…unui om mort nu îi poți transplanta organe!
Marian Marian : Dumneata n-ai de unde să știi, nefiind medic chirurg. De asta nici nu vă întreabă nimeni nimic atunci când e vorba de realizarea unui transplant.
Marian Marian
pe 2023-09-19 la 05:19
Stefan Roman În primul rând nu te mai ascunde….pune-ti o poza,nu fii laș! Și nu te mai crede mai deștept ca alții,și nu mai vorbi neîntrebat!Asta e adevărul…omul moare atunci cînd i se scot organele,înțelegi mătăluță?
Iotzo Haller
pe 2023-09-18 la 12:47
ma.voi nici morti nu ati ajuta pe cineva care are nevoie de un orgam.mai bine il duceti cu voi in pamant sa l manance viermii decat sa l donati si sa salvati o viata…
Este un reportaj ca să instigati .Eu nu am auzit un preot sa interzică transplantul de organe de la o persoana în moarte cerebrala la una vie …..căruia sa ii fie transplantat organ sănătos și compatibil I locul celui bolnav .Ca se fac afaceri în spitale și ii salvează pe cei care plătesc mai mult este alta poveste .
Prelevarea de organe este încă o dilemă de etica morală, se considera pacientul in incompatibilitate cu viața, nu inseamna ca este neaparat decedat, pentru acest lucru există întotdeauna consimtamantul familiei sau a celui in cauza in timpul vieții sale.Romania are o legislație clară in ce privește donarea de organe.
Mica Lupu ,dar de ce să decidă alții pentru tine? Dacă în timpul vieții ai semnat un asemenea acord,da,dar nu e ok să decidă alții.
Mica Lupu
pe 2023-09-19 la 12:52
Popescu Iulia din pacate într-o astfel de situație decide familia.Pot să fie de acord sau nu cu prelevarea de organe.
Popescu Iulia
pe 2023-09-19 la 14:26
Mica Lupu ,da unde o mai fi liberul arbitru,in acest caz?
Mica Lupu
pe 2023-09-19 la 14:36
Popescu Iulia dna draga , liberul arbitru este in timpul vieții și in deplinatatea facultatilor mintale, dacă aveti vreo teama de aceasta situatie , acum se completează in cardul de sănătate prin cerere ca doriti sau nu să deveniti sau nu donator de organe , aveti aceasta posibilitatea sa hotarati din timpul vieții.
Dar ganditi-va oare dacă putem sa salvam o viață, nu am face acest lucru?????
Popescu Iulia
pe 2023-09-19 la 14:50
Mica Lupu , doamnă eu nu sunt de acord cu prelevarea de organe. Și din ce am înțeles,rata de respingere a transplantului este mare. Trebuie să se inventeze o alta modalitate.Se poate,dar nu se vrea. La distrus,suntem specialiști.
Gheorghe Beraru
pe 2023-09-18 la 11:04
Băi habotnici analfabeți și îndoctrinați, dacă vă credeți mai presus decât medicina și știința, de ce mergeți la medic și nu la biserică?
Ați umplut țara de biserici și lumea nu are spitale și moare pe stradă.
Încetați cu prostiile că vă iau dracii ăia mari de săriți în sus și nu vă mai salvează nici Daniel, Teodosie sau orice alt fariseu căruia-i pupați voi mâinile libidinoase.
Dorina Rosu iubește.ma pe mine am nevoie de rinichiul stang , fa o fapta buna , poate suntem compatibile , nu te gândi la nemurire ..te bagi ???hai ca tu vrei ..
Claudiu Poto
pe 2023-09-18 la 15:46
Brandusa Suteu tu ai nevoie de creier nu de rinichi
Brandusa Suteu
pe 2023-09-18 la 15:55
Claudiu Poto te.am intrebat cât e ceasul ???ce te vagi ca musca în curu calului ?
Stefan Petre
pe 2023-09-19 la 07:16
Brandusa Suteu e o postare publica … deci nu se baga nimeni ca musca doar daca va considerati usa din dos a calului. P.S. daca doriti intimitate sunt si mesaje private. 😉
Valerian Hritac
pe 2023-09-19 la 10:01
Dorina Rosuaceasta nu este iubirea aproapelui omori pe unul ca să i dai puține zile la altul care are bani mulți o mare minciună și un mare păcat ❗✝️
Dorina Rosu
pe 2023-09-19 la 10:22
Brandusa Suteu Da, sunt de acord ca, dacă ajung în moarte clinica, sa mi se preleveze țesuturi și organe care ii pot ajuta pe alții sa trăiască. Nu comentez deciziile altora. Ironia în astfel de probleme este deplasată.
Brandusa Suteu
pe 2023-09-19 la 10:40
Dorina Rosu partea proasta e ca nu eram ironica ..și nu îți doresc sa ajungi în moarte clinica ca să.mi dai un rinichi ..cat are omul zile de la Dumnezeu sa și le trăiască..nu trebuie sa omoram pe nimeni ..copilul ala era viu..îl omorau atunci când ii prelevau organele ..
Anima Anima
pe 2023-09-21 la 05:24
Dorina Rosu Cine vrea pana or ajunge sa oblige. Asa și cu vaccinul.La nceput cine a vrut,acum toți obligatoriu.
Dumitru Mariana
pe 2023-09-18 la 10:32
Bineinteles ca omul acela e viu nu e mort pt a i se preleva organele Dar trebuie sa ne gindim ca totusi nu va mai traii cu moarte cerebrala
Dumitru Mariana Manipulează și ei. Mai au nevoie de lovele. Și mai incită pe cei fără minte. Și un copil știe că un organ viu e intr-un corp viu. Doar nu suntem plante.
Emanoil Constantin Untu
pe 2023-09-18 la 11:55
Dumitru Mariana este crimă să le preleveze organele de la un om viu fără consimțământul lui și aprobarea lui de a dona!
Geta Lefter
pe 2023-09-18 la 09:46
Omorâți oamenii cu zile ca să vă îmbogățiți pe neștiința nostră.Grsesc cei care acceptă așa ceva.
Geta Lefter daca copilul tau ar avea nevoie de un organ ? Atunci cu siguranță ai spune că e ok
Nu va mai faceți bine 🥶🥶🥶
Geta Lefter
pe 2023-09-18 la 09:43
Dacă omului îi stă inima cum poate să mai fie considerat organ vital dacă este un organ mort ?Odată cu încetarea organului din funcție nu este declarat un organ mort?
Geta Lefter : De curiozitate, doamnă: la ce vârstă ați fost nevoită să abandonați școala?
Iulian Cornia
pe 2023-09-18 la 21:22
Geta Lefter doamnă, mă dați pe spate! Sunteți expert medical, in zilele ce urmează vă va contacta un reprezentant al OMS, sunteți prea importantă pentru a fi luată în seamă….
Mariana Huruba
pe 2023-09-19 la 05:39
Geta Lefter Nu! Dacă la tv-ul tău se ia curentul nu înseamnă că tv-ul e defect și trebuie aruncat!
Luisa Romano
pe 2023-09-19 la 10:54
Geta Lefter problema este ca nu se recoltează organele de la un om decedat ci de la un om viu…..și dacă este bine sa donezi organe de ce în viitorul apropiat va fi interzis?..în Biblie nu am citit de transplant de organe niciunde
Mariana Huruba
pe 2023-09-21 la 06:12
Luisa RomanoE foarte simplu! Gândiți-vă că aveți o ființă f dragă ( mama, copilul dvs) care dacă nu primește URGENT un organ va muri sigur și repede) și aveți răspunsul în suflet!Cam ce SIMȚIȚI??
Luisa Romano
pe 2023-09-21 la 07:31
Mariana Huruba eu nu sunt de acord cu donarea de organe nu vad ceva creștinesc in asta sa omori un suflet viu fie el și în moarte cerebrala este viu …
Mariana Huruba
pe 2023-09-21 la 11:14
Luisa RomanoNu e creștinesc să salvezi viața unei ființe umane?????!! Să dorești să mai poată trăi ,(cât o fi)?!!?! Să-i dorești binele???!!Indiferent în ce constă asta???!! M-ați șocat!!😲😲Eu așa știam că a fi creștin înseamnă în primul rând să-ți iubești aproapele tău ca pe tine însuți! V-ați gândit că „” poate”” dogma religioasă” și preceptele dogmatice „”s-ar putea” să fie inumane?? Fiindcă sânt fabricate de oameni ,care nu sânt perfecți! Primii reprezentanții bisericii! Toate cele bune vă doresc și o zi binecuvântată! 🙏
Mariana Huruba
pe 2023-09-21 la 11:19
Luisa RomanoNu omoară nimeni pe nimeni ( doamne ferește!) cei de la care se prelevează organe( în moarte clinică) AU ACORDUL LOR personal sau al familiei!Sânt oameni care fiind în viață , fericiți și sănătoși își doresc că atunci când ” vor pleca”” să dăruiască organe de la ei pt salvarea altor vieți! Pur și simplu din dragoste de aproapele lor! 🙏❤️
Luisa Romano
pe 2023-09-21 la 12:01
Mariana Huruba în Biblie nu este scris niciunde de transplant de organe ….atunci pe vremuri nici sânge nu se dona ….
Mihaela Stan nu este sabotaj. Transplantul de organe este o afacere la nivel înalt. În spitale multe atrocități necunoscute noua, nu doar se salvează vieți.
Iulian Gabar
pe 2023-09-18 la 11:45
Mihaela Stan Au nevoie să-i țină în dezechilibru ca să-i poată manipula. La câtă carte se mai face în ziua de azi. S-a îngroșat rândul nefericiților.
Mihaela Stan
pe 2023-09-18 la 12:02
Dorina Ciobanu Nu era vorba de coruptia din spitale…este vorba despre mesajul religios de care unii abuzeaza fara scrupule.Este vorba despre ignoranta periculoasa pe care aceia o speculeaza si din cauza careia mor oameni care ar fi putut fi salvati.Este vorba despre ipocrizia unora care se tavalesc de grija copiilor nenascuti dar distrug, cu buna stiinta, sansa la viata a altora foarte vii, avand ca unic argument „ca stiu ei mai bine”.
Mihaela Stan
pe 2023-09-18 la 12:04
Iulian Gabar nici nu trebuie sa se agite prea tare, ai nostri se straduiesc din rasputeri sa fie prosti, ba se simt chiar mandri ca sunt prosti.
Dorian Constantin Pocovnicu
pe 2023-09-18 la 13:17
Dorina Ciobanu si daca viata ta sau, si mai grav, al cuiva f drag – copil, sora, frate, parinte, depinde si poate fi salvata printr-un transplant de la cineva incompatibil cu viata? Sabotaj e in mintea ta asa de usor manipulabila de niste idioti cu pretentii de pseudo specialisti. Cauta niste statistici medicale oficiale sa afli cati semeni de-ai tai traiesc astazi datorita faptului ca alti oameni cu logica au ales ca organele unor apropiati sa nu putrezeasca inutil in cateva zile la 2 m sub pamant. Dar, abordarea ta da lumina clara expresiei populare „mare-i gradina Domnului” . Vorba lui Umberto Eco:
„Prostia este infinit mai fascinantă decât inteligența, inteligența are limitele ei, prostia nu”. Pentru cunostintele tale, Umbeto Eco asta avea un IQ mult peste mentorul tau care ti-a inspirat comentariul.
Dorina Ciobanu
pe 2023-09-18 la 16:03
Dorian Constantin Pocovnicu am zis că, în spitale se întâmplă și lucruri necurate, nu doar se salvează vieți . Mi ați pus o întrebare la care nu va pot răspunde și mă rog sa nu avem nevoie de organe de împrumut pentru a ne salva viața. M-ar frământă gândurile ca, poate cineva putea fi salvat și eu aș deține ceea ce lui ii era vital.
Elena Zabolotniuc nu exista moarte cerebrală, totul este o minciuna pentru a acoperi traficul de organe!
Adrian Apple
pe 2023-09-18 la 09:17
Elena Elena ti a spus tie haurz tampito?
Adrian Apple
pe 2023-09-18 la 09:19
Elena Elena sunteti unii atat de incuiati, ca daca v ar cere evazionistii aia ikbracati in rochii negre, v ati vinde copiii pt catedralele lor!
Ioana Bratu
pe 2023-09-18 la 10:41
Elena Elena Alta experta in domeniu.
Ioana Bratu
pe 2023-09-18 la 10:42
Adrian Apple Dacă ar avea bombe, ar fi mai rai ca jihadiștii.
Elisa Mazenq
pe 2023-09-18 la 11:04
Elena Zabolotniuc se vede ca mintea ta a mai fost la un cur de babă!😁 Asta se spune când cineva bate câmpii! Ca tine!😁
Elena Zabolotniuc
pe 2023-09-18 la 11:10
Elisa Mazenq draga doamna, sunteți sclipitoare! Ați citit în stele, pasămite…
Bonjour la France, adică dumneavoastră ma adresez…locuiți acolo…
j adore ce pays ou j ai été aussi secretare, dans un grand hopital qui traitaité le cancer…tout cancer.
j éspère qu vous avez bien comprie mon avis sur vous…
A votare santée!
Iulian Gabar
pe 2023-09-18 la 11:35
Elena Elena Și crea ce crezi e adevăr?
Iulian Gabar
pe 2023-09-18 la 11:37
Elena Zabolotniuc Cei ce trăiesc în minciună nu pot înțelege realitatea. Vor fi supărați de le strici lucrarea.
Iulian Gabar
pe 2023-09-18 la 11:39
Elisa Mazenq Așa sunteți voi. În lipsă de argument atacați la persoană. Așa ați făcut și cu Giordano Bruno când a spus adevărul. L-ati ars pe rug.
Ioana Bratu
pe 2023-09-18 la 13:02
Elena Zabolotniuc Lasă franceza, n-o mai schingiui!
Arsa de vie
pe 2023-09-18 la 14:16
Elena Zabolotniuc , nu vezi ce mint popii?
Sorina Vasile
pe 2023-09-19 la 10:11
Elena ZabolotniucSigur ca se poate! Se poate întra și pe un cal în restaurant…
Elena Zabolotniuc
pe 2023-09-19 la 10:38
Sorina Vasile discuția era…
Nu se pot recolta ,,,,organe vitale,, de la un decedat! Ori alte tipuri de țesut!
un copil care necesita și este vital pentru el orice transpant, un adult, oricine,
Sa vedeți cum nu mai jucați ironia!
Crizantema Toamnei
pe 2023-09-19 la 17:32
Elena Zabolotniuc adică viu ca ei nu recoltează organe de la un mort!!
Cirpaci Estera
pe 2023-09-20 la 05:03
Elena Zabolotniuc nu snt deacord saiise ia organele acolo incai sufletul
Urasc Prostii
pe 2023-09-18 la 06:02
Multi cr3tini avem in Romania……la un om mort nu exista transplant de organe, ci de la un om mort pot fi recoltate organe…..
Urasc Prostii nu sunt bune,dar mâncați carne de la o găină moartă netăiată?
Iulian Ion
pe 2023-09-18 la 12:09
Urasc Prostii corectă interpretarea
Urasc Prostii
pe 2023-09-18 la 12:10
Emanoil Constantin Untu da
Urasc Prostii
pe 2023-09-19 la 01:23
Miloș Cristina In afara cazurilor cand o persoana doneaza voluntar organe gen rinichi( avem 2 , si se poate trai doar cu 1), bucata de ficat (ficatul se regenereaza in timp), recoltarea facandu-se atunci cand donatorul este in viata, in restul situatiilor recoltarea se face de la persoane ce au murit recent! Daca iei organe de la o persoana in viata fara acordul ei, ai un caz penal! Ai inteles, sau iti desenez?
Mariana Huruba
pe 2023-09-19 la 05:36
Emanoil Constantin Untu Sânt mulți care da, și nu mor! 👌
Emanoil Constantin Untu
pe 2023-09-19 la 08:11
Mariana Huruba este greșit! Pentru că este interzis și scris din biblie sa mai mâncăm niște mortăciuni ( animale moarte) !
Marinela Giurgiu
pe 2023-09-19 la 10:00
Urasc Prostii Dacă ar fi așa, tuturor morților li s-ar preleva organe fără sa exista un acord, cu ocazia autopsiei. Credeți ca familia ar afla vreodată? Eu cred ca organele unui mort nu mai folosesc nimănui.
Virginia Ady Kokos
pe 2023-09-19 la 10:16
Marinela Giurgiu așa este.Prelevarea de organe este făcută,cât există viață în om. Că numai are șanse să fie om normal persoana respectivă,da,dar nu este mort.Prelevarea se face cât omul este în viață.Parerea mea .
Urasc Prostii
pe 2023-09-19 la 10:31
Virginia Ady Kokos De pe ce planeta veniti, inteligentilor? Are loc un accident, si o persoana este decapitata . Acea persoana este pe lista donatorilor de organe , si ii sunt recoltate inima si ficatul. In urma decapitatrii acel om mai este in viata, inteligentilor? Ceea ce nu stiti voi este ca anumite organe au nevoie de conditii speciale de pastrare, gen temperaturi reduse, sistem circulator sangvin artificial, etc, pt a pastra acele organe viabile! Deci, mai intreb o data ! In urma unei decapitari, sau a unei sinucideri prin impuscare , capul este distrus complet! Persoana respectiva mai este in viata?
Mariana Huruba
pe 2023-09-19 la 10:48
Emanoil Constantin Untu Stați liniștit , nu-i cazul meu!În biblie scrie multe ,dar nu trebuie toate puse în practică!
Emanoil Constantin Untu
pe 2023-09-19 la 11:10
Mariana Huruba mai bine să ascultăm poruncile lui Dumnezeu asupra omenirii și totul va fi bine!
Virginia Ady Kokos
pe 2023-09-20 la 05:47
Urasc Prostii nu știu dacă suntem atât de inteligenți ca dumneavoastr_a,cu tot respectul, am stat mult prin spital,dar, niciodată,nu am auzit sau sa am cunoștință,de vre_o persoană,căruia i s_a prelevat organe fiind mort. Fiecare ne spunem părerea,și nu este ok sa jignim,pt faptul că:nu suntem de aceeași părere.
Urasc Prostii
pe 2023-09-21 la 13:01
Marinela Giurgiu Organele sunt prelevate in urma unuor acorduri semnate de persoana care doneaza, si spitalul care recolteaza/primeste organul-organele! Nu toata lumea poate fi donator de organe,persoanele diabetice, cele bolnave cu boli cu transmitere sexuala, neputand dona organe , chiar daca ar dori! Lista este lunga, si nu am timp sa imi pierd timpul cu oameni care traiesc in Epoca de piatra! Recoltarea de organe de la persoane in viata fara acceptul acestora este interzisa in majoritatea tarilor de pe planeta, fiind considerata crima!
Sigismund Beria
pe 2023-09-18 la 05:56
Depinde unde a facut studiile biofizicianul asta…toata lumea afirma ca exista moarte cerebrala,insa unii se pare ca sufera de aceasta boala prea de timpuriu
Elena Elena vezi ca ai preluat un text fara sa stii despre ce e vorba,sunt 2 cazuri distincte iar autorul intentionat le conexeaza,poate prostimea nu baga de seama
Sigismund Beria
pe 2023-09-18 la 11:16
Elena Elena exact…covid,5g si conspiratia mondiala impotriva oamenilor inteligenți si liberi,”atata s-a putut”
Volpe Vincenzo
pe 2023-09-18 la 11:19
Sigismund Beria cind folosesti cuvintul,,,toata lumea,,,,raspunsul vorbeste de la sine,,,iar daca v-ati trezit din anestezia de masa indusa desigur reusiti sa studiati sa ginditi cu propriul cap sa va faceti idea personala cu constiinta si in paralel sa expuneți lista cu nume prenume de grupuri de medici cu constiinta care in urma lor au o cariera de profesionalitate cu vocatiune respectind juramintul facut… .și foarte interesant ,,,,,coincidenta toate aceste grupuri de medici anestezisti sint radiati si carierele lor aruncate la gunoi,,;inexistenti,,,,;doar coincidenta desigur și mai presus de toate la nivel internațional ,,,
Iulian Gabar
pe 2023-09-18 la 11:43
Sigismund Beria Sunt manipulatori ce își atacă joc de cei fără minte.
Sigismund Beria
pe 2023-09-18 la 11:43
Volpe Vincenzo „nenia” da-ti cu reveneala din matrix,si revino in lumea reala,esti intr-una paralela…
Volpe Vincenzo
pe 2023-09-18 la 11:51
Sigismund Beria mai reali ca noi nu exista,poate doriti sa cunoasteti personal și grupurile de medici care cu toate problemele create sint exista continua viata lor reala alaturi de oameni reali veti fi primit desigur in grup in conferinte in intilniri cu toti impreuna fara a face pe moralistul fara a fi cinic fara a va crede dumnezeu ci simplu a atinge a trai a constientiza,,,si nu pe o sticla ci real in carne oase
Sigismund Beria
pe 2023-09-18 la 11:52
Volpe Vincenzo vorbesti vorbe…fan HAUR,este?
Volpe Vincenzo
pe 2023-09-18 la 11:55
Sigismund Beria te putem simplu,,,compatimi,,,,viata lunga și frumoasa în lumea dumneavoastra !!!!!!
Sigismund Beria
pe 2023-09-18 la 12:05
Volpe Vincenzo ai mancat prajituri aduse din Olanda!?
Sigismund Beria
pe 2023-09-18 la 12:10
Volpe Vincenzo lasa,nu mai plange la mormant strain…mai bine ai incepe sa te compatimesti singur,asa asa maca intre pauzele de luciditate pe care sper sa le aveti,daca nu,asta e…spor la croșetat!
Sorina Vasile
pe 2023-09-19 la 10:10
Sigismund Beria”toată lumea” nu este concludent. În antichitate era doar unul care susținea ca pământul se învârte…
Sigismund Beria
pe 2023-09-19 la 10:11
Sorina Vasile erau mai multi,dar ai lipsit tu de la lectia respectiva😉
Geta Lefter
pe 2023-09-19 la 11:05
Sigismund Beria până și denumirea de moarte cerebrală confirmă că funcțiile creierului au murit.Iar cele lalte organe de unde își preiau comenzile?
Geta Lefter
pe 2023-09-19 la 11:12
Sunt un om fără studii superioare, dar rămân surprinsă cum unui om declarat mort îi pot fi folosite organele .Dacă nu, înseamnă că lui îi sunt luate organele când este încă în viață în comă.
Florica Hulujan
pe 2023-09-19 la 19:50
Geta Lefter Adevărat!!! Ca să le poată lua organele le face anestezie!!!!! Copilul ce era în coma și tatăl lui nu a fost deacord sa i se ia organele s a trezit din coma acum zilele acestea!!! Dacă era deacord copilașul lui era mort acum! !!!! Faptul ca a ascultat sfatul duhovnicului sau îl are în viata🙏🤗
Antonia Felipov
pe 2023-09-21 la 10:02
Sigismund Beria Manaaaa pe cartiere nu te repezi!!
Sigismund Beria
pe 2023-09-21 la 10:05
Geta Lefter asa este cand ai diploma de analfabet/ă functional/ă brusc devii doctor magna cum laudae!
Ghita Soaita
pe 2023-09-18 la 05:17
Corect spus este:nu există transplant de organe de la un om mor la unul viu, pentru ca organele nu mai pot fi folosite de la omul mort, ele sunt moarte.
Ghita Soaita Tu gandesti cand scrii? Atunci cum draq are loc transplantul de inima, desteptule?
Ghita Soaita
pe 2023-09-18 la 07:25
Urasc Prostii pai simplu domnu deștept foc, dacă organele sunt luate când încă mai funcționează într-un corp atunci e bune cum zice oltenasul, dar nu mai zic altceva ca nu da bine la…..
Urasc Prostii
pe 2023-09-18 la 07:35
Ghita Soaita Esti cr3tin, amice! Majotitatea organelor se ” recolteaaza” de la oameni morti, care isi doneaza organele in eventualitatea mortii lor, pentru a ajuta alti oameni! Cr3tinii ca tine nu sun t in stare sa ajute un om nevoias cu o bucata de paine , ca sa nu mai vorbim de altceva!
Emanoil Constantin Untu
pe 2023-09-18 la 11:52
Urasc Prostii organele luate de la morți nu sunt bune și viabile!
Emanoil Constantin Untu
pe 2023-09-18 la 11:53
Urasc Prostii acela este crimă,sufletul omului care inca nu și-a părăsit trupul și încă se simte durerea!
Stanciu Vasile
pe 2023-09-18 la 15:20
Urasc Prostii, tu ai auzit de moarte cerebrala? Adică moartea creierului nu a organelor ( sunt discuții dacă este sau nu mort atâta timp cât organele sunt vii)
Stanciu Vasile
pe 2023-09-18 la 15:21
Urasc Prostii, cred ca te urăști rău de tot.
Urasc Prostii
pe 2023-09-18 la 15:39
Stanciu Vasile Esti un exemplu clar de moart3 c3rebrala…..
Emanoil Constantin Untu
pe 2023-09-18 la 16:11
Stanciu Vasile am auzit că este în conadar inima inca bate cea ce înseamnă că nu este mort!
Asa este.I le scot pe viu.In viata mea nu asi accepta asa ceva.Deja persoane sufere,sa-i mai provoc si eu alta suferinta?Oameni nebuni cine permite asa ceva la un familiar al lui.
Corect. Moartea este moarte și atât. Nu poate fi mortul egal cu aproape mortul.
Se comit niște crime abominabile omorând oameni aflați la limita vieții,pentru a le putea lua organele.
Cornel Danciu Citeam cu ani în urmă,fără să înțeleg de ce …că persoanelor de la care s-au prelevat organe,după prelevare li se umpleu ochii de lacrimi!Acum am înțeles!
Hetea Liviu
pe 2023-09-18 la 16:47
Cornel Danciu În momentul în care se recoltează organele unui bolnav declarat în moarte cebrală, în momentul în care chirurgul înfige bisturiul bolnavului îi apar lacrimi spontane în ochi. Deşi e declarat în moarte cerebrală, are şase semne prin care e definită moartea cerebrală – e adevărat că definiţia morţii cerebrale în vreo 15 ţări diferă de la ţară la ţară, deci sunt probleme juridice, medicale, teologice, duhovniceşti – până în momentul în care e decupat organul şi se face inciza, până în momentul acesta bolnavul, sau mortul cum vor să îi spună transplantologii, nu plânge. Plânge în momentul în care i se recoltează, de regulă, cele cinci organe după care aleargă instituţia transplantologică ca să mă exprim foarte elegant”, a spus dr. Chirilă.
Hetea Liviu În plus,să știți că în acele momente există conștiință,individul aude și înțelege ce se întâmplă în jurul său. Dar nu poate reacționa.
De ce nu se prelevează organe de la persoane decedate? Simplu,pentru că acele organe sînt moarte și ele. Cu alte cuvinte,în organele „mortului cerebral” există viață,dar în organele mortului mort,ca să zic așa,viața nu mai există.
De asta este nevoie de nuanțe,definiții, piruete în jurul cozii,etc,pentru a se da o aparență onorabilă acestei crime,numită transplant de organe.
Ana Ana
pe 2023-09-19 la 05:20
Cornel Danciu Stimate domn, CREIERUL ESTE IREVERSIBIL în moarte cerebrala. Faceți o grava și mare confuzie cu moartea clinică! Documentati-va!
In schimb exista prostie!
Dacă aș vrea să fiu rău aș scrie că autorului postării i-a fost recoltat un organ important și încă așteaptă un creier nou la schimb. Dar ar fi incorect, oamenii fără un creier funcțional nu pot scrie postări de tot rahatul pe FB.
Un articol de materii fecale. …
Domnilor vedeți că aici este altă hoție la lumina zilei . Ne invită să ne abonăm .
Multe contraziceri aici . Dar întreb și eu :Ce fac medicii cu aceste organe dacă nu sunt bune de nimic ? De ce le mai prelevează ? Ce fac cu ele ?
Cum naiba să faci transplant de organe unui mort?!?Voi chiar nu vă dați seama ce scrieți?!?Și nu mai confundați moartea clinică cu moartea cerebrală!!!
Faptul ca omul trebuie sa fie viu ca organele lui sa poata fi folosite ar trebuii sa spuna multe…dupa ce mori organele se deterioreaza rapid
Nici nu sti sa te exprimi ! Cum”organe la un om mort” ? doar nu mortul are nevoie de organe !
Sa ne ferească Dumnezeu sa ajungem ca, viata unui om sa depindă de decizia noastră…
Terminați cu egoismul imbecil. Așa să vă ajute Dumnezeu, să aveți nevoie de transplant și să muriți cu zile!
Denisa Maican Sa fii părtași la omor este egoism imbecil?? ce ravagii face necunoașterea și chiar mai mult!!!
George Vlăescu de fapt e numele Citiți ce tratamente false face la clinica unde e partener cu Gh Becali
Exact. Transplantul de organe de la un om aflat în moarte cerebrală și care se soldează cu moarte este crimă. Transplantul a devenit o afacere profitabila a medicilor. Niciodată transplantul chiar și de la rude compatibile nu rezista în timp, pentru că Dumnezeu a lăsat fiecare om cu alcătuirea lui trupească unică. Dar un transplant înseamnă bani mulți. Omul căruia i se transplantează organele simte, chiar dacă este în moarte cerebrală. Oribil. Crima este crimă indiferent de scop. Dumnezeu să ne ierte pe toți.
Câtă prostie! Pe voi nici transplantul de creier nu vă poate ajuta, cretinilor!
Andi Aradei Cei care coordonează acest site/ pagină sunt niște crestinopați radicali. Pagina și site-ul lor e plăcut să le urmărești doar ca să vezi până unde poate duce prostia umană 😆😅😂
Biofician? Fantastic!
Ar trebui să fi învățat în facultatea de biofizica de impulsurile electrice neuronale. Când acestea lipsesc omul este in moarte cerebrala. Organele interne,in afara creierului,sunt susținute mecanic. Lucru elementar.
E nasol când amesteci religia cu știința.
A văzut pe pielea proprie genialul Giordano Bruno și multe alte minți luminate ale umanității.
Constantin Dupceag stiinta si teologia merg impreuna,lucrurile se schimba cand iubirea de bani e patima dominanta.
Suntem mai nou obligați să donăm organe, să ne jupoaie de vii la propriu, ce plm? Pe bune, dacă aș avea o glandă care secretă venin, aș dona unora produsul fără număr!
Omul moare în timpul decupări organelor . Dacă era mort ,era ,ar fi inutil pt.ca ,celulele organelor ar fi deja întrate în descompunere ” Sângele este viata ” … Omul este mort ,cand nu mai circula sângele, deci ,când este tăiat. Am citit cum ca ,toti oamenii plâng, când sant tăiați, chiar dacă sant declarați în moarte cerebrala . Oare de ce plâng?
Am vrut sa spun ca ,Omul moare când este tăiat, când este golit de organe .Deși inconștient cât este în moarte clinica, deși, se spune ca ,creierul este mort .materia este vie . El nu se descompune în moartea creierului ,nici creierul nu se descompune ,doar după ce este omorât de medicul care îl operează.
Elena Elenalorica și eu am citit Ursul păcălit de vulpe.
Anca Rotaru Un mod stupid de a arata ca ești deșteaptă?
Sorina Vasile Se lauda ,vrea sa impresioneze ,dar ,sant convinsa ca ,nu a citit nimic ,în viata ei .
Elena Elenalorica asa se scrie? ” sant” în loc de ” sunt”,? Asta pentru ca vorbiți despre citit!!!
Gabriela Pantel He ,he ….Am luat meditații de la to’ar’su ioooooohhaaaaanniiii$$ ,o ” per’ oara ” și de la sinistra culturii ,Raluca lu’ țurcanu și de la fosta sinustra – anisie ,și de la eroul pensionat și pensionat special ,aaaaaaaa…..,aaaaaaa ciuca și de la 4 clase – ciolacu ,mo .
Cu litere mici ,mo .
Mesaje ptr naivi care cred tot ce le vinde biserica sau „asa ziși slujitori”. Se pot recolta organe ptr a salva doua trei vieti uneori și asta inseamnă să faci bine cu adevarat
Numele grupului acestuia cu postarea lui cu tot e cu tentă răutăcioasă și habotnică.
O luați rău pe arătură, ăștia de la apărătorul moldovean. Serios!? E nea basculă al vostru mai în măsură să explice medicina? Nea’ Costel Drojdier a ajuns expert medical, bravo Sputnik.
Pai dai in sfintii romani, te contrazici asta mizerie gandita cu o rautate planetara te va imbolnavi psihic si te va duce la spital, Doamne fereste.Opreste aceasta nesabuinta …
Moartea cerebrala este ireversibila.
Evaluarea medicala a decesului se face dupa criterii foarte stricte iar in Romania nu exista nici macar alegerea de a nu fi supus manevrelor de resuscitare in caz de potential deces, asa cum exista in alte tari.
Decizia de a dona organele apartine exclusiv si fara nici o posibilitate de obligatie doar donatorului sau apartinatorilor legali in cazul copiilor. Nu discut despre cat de grea este aceasta decizie tocmai fiindca e luata individual si e in raport direct doar cu credintele si crezul fiecarui om in parte, nu e deloc usor de a lua aceasta decizie iar in cazul parintilor e infinit mai greu decat atunci cand decizi singur, pentru tine.
Discutia, insa, nu e despre transplant, o minune a medicinii care aduce speranta si viata, acolo unde ele sunt complet pierdute ci despre aiurelile debitate de acesti indivizi care n-au tinut in mana in viata lor un bisturiu si n-au nici cea mai mica idee (sau nu le pasa) de cei care traiesc o viata la limita supravietuirii in asteptarea unui transplant salvator.
In cazurile in care pacientii isi revin nu e declarata niciodata moartea cerebrala ci sunt pacienti aflati in diferite grade sau stadii de coma profunda, cu activitate cerebrala si functii neurologice mentinute, dar in lumea sfertodocților de tip Capsali coma si moartea sunt pur si simplu aceeasi varza.
Habar nu ai ce inseamna Biserica, jegurile suntem noi care trebuie sa mergem la biserica sa ne indreptam. E ca si cand daca plamanul e uscat ,spui ca tot organismul e jeg.Primul jeg esti tu si se vede din lumbaj,apoi eu ,altii si toate jegurile asyea nu dam vina pe noi, ci pe ,Biserica pe care nu o iubim si o confundam cu cateva persoane jegoase…Unde e inteligenta ta .? Mai citeste, mai intreba pe cine stie mai bine si lasa laturile altor jeguri.Ce lipsa de caracter si de credinta si de stiinta..
Ce abureală de articol. Biserica se cam baga nude nu-i fierbe oala.
Tanase Eugeniace știi tu despre biserică ce știi tu despre Dumnezeu și credință mai bine întâi studiază cercetează această credință și apoi să vorbești ❗
Tanase EugeniaȘi dacă te lasă cu mortul pe masa zicând ca nu e treaba ei, ce zici? Ii dai foc sau îl îngropi ca pe un câine?
Sorina Vasile îl faci diamant. Costa 7000 de euro.
Faceți o confuzie! Exista moarte clinica, cerebrala și somatica. Confundați moartea clinică cu cea cerebrala! Nu știu de la cine a început interpretarea, dar total eronata.
După titlu de ce ar trebui sa facem transplant de organe unui mort?
De la un mort nu la un mort.
Ba văd destui care au deja transplant de creier. Namai că de, dacă nu ș-a dat duhovnicul acceptul, al luat și ei ce au mai găsit la reducere.
Știam de mult asta,dar nu vrem să credem…
Alt idiot…
,,Mortul” practic pe persoana fizica,vorba lui nea Marean,este omorit atunci cînd i se scot organele.De unde știm noi că nu putea fi salvat?Și mai imbecilule care ești,și care ai făcut postarea asta de tot kakatul…unui om mort nu îi poți transplanta organe!
Marian Marian : Dumneata n-ai de unde să știi, nefiind medic chirurg. De asta nici nu vă întreabă nimeni nimic atunci când e vorba de realizarea unui transplant.
Stefan Roman În primul rând nu te mai ascunde….pune-ti o poza,nu fii laș! Și nu te mai crede mai deștept ca alții,și nu mai vorbi neîntrebat!Asta e adevărul…omul moare atunci cînd i se scot organele,înțelegi mătăluță?
ma.voi nici morti nu ati ajuta pe cineva care are nevoie de un orgam.mai bine il duceti cu voi in pamant sa l manance viermii decat sa l donati si sa salvati o viata…
Este un reportaj ca să instigati .Eu nu am auzit un preot sa interzică transplantul de organe de la o persoana în moarte cerebrala la una vie …..căruia sa ii fie transplantat organ sănătos și compatibil I locul celui bolnav .Ca se fac afaceri în spitale și ii salvează pe cei care plătesc mai mult este alta poveste .
La un mort nu ,dar la un om cu probleme ,viu ,de la un om în moarte clinică ,da .
Prelevarea de organe este încă o dilemă de etica morală, se considera pacientul in incompatibilitate cu viața, nu inseamna ca este neaparat decedat, pentru acest lucru există întotdeauna consimtamantul familiei sau a celui in cauza in timpul vieții sale.Romania are o legislație clară in ce privește donarea de organe.
Mica Lupu
Mica Lupu ,dar de ce să decidă alții pentru tine? Dacă în timpul vieții ai semnat un asemenea acord,da,dar nu e ok să decidă alții.
Popescu Iulia din pacate într-o astfel de situație decide familia.Pot să fie de acord sau nu cu prelevarea de organe.
Mica Lupu ,da unde o mai fi liberul arbitru,in acest caz?
Popescu Iulia dna draga , liberul arbitru este in timpul vieții și in deplinatatea facultatilor mintale, dacă aveti vreo teama de aceasta situatie , acum se completează in cardul de sănătate prin cerere ca doriti sau nu să deveniti sau nu donator de organe , aveti aceasta posibilitatea sa hotarati din timpul vieții.
Dar ganditi-va oare dacă putem sa salvam o viață, nu am face acest lucru?????
Mica Lupu , doamnă eu nu sunt de acord cu prelevarea de organe. Și din ce am înțeles,rata de respingere a transplantului este mare. Trebuie să se inventeze o alta modalitate.Se poate,dar nu se vrea. La distrus,suntem specialiști.
Băi habotnici analfabeți și îndoctrinați, dacă vă credeți mai presus decât medicina și știința, de ce mergeți la medic și nu la biserică?
Ați umplut țara de biserici și lumea nu are spitale și moare pe stradă.
Încetați cu prostiile că vă iau dracii ăia mari de săriți în sus și nu vă mai salvează nici Daniel, Teodosie sau orice alt fariseu căruia-i pupați voi mâinile libidinoase.
Gheorghe Beraru, cine vrei sa facă spitalele, biserica?
Sa știi ca prea multa bere strica.
Stanciu Vasile nu ai înțeles nimic. Te-ai băgat în seamă să te faci de râs.
Gheorghe Beraru, eu?
Tu te faci de ras ca orice….
Doar prostii cred asta
Bor = gunoi!
Alice Davina Cretu rusine,alina….cum poti jigni Biserica pe sfinti,pe bunica ta, pe tine…?ingrozeste te de tine insati..gandesti monstruos..
Marș la 💩
Mare-i gradina ta, Doamne! Și mulți îi sar gardul! Doar cine vrea donează, restul stau și se gândesc la nemurirea proprie. Unde-i iubirea aproapelui?
Dorina Rosu iubește.ma pe mine am nevoie de rinichiul stang , fa o fapta buna , poate suntem compatibile , nu te gândi la nemurire ..te bagi ???hai ca tu vrei ..
Brandusa Suteu tu ai nevoie de creier nu de rinichi
Claudiu Poto te.am intrebat cât e ceasul ???ce te vagi ca musca în curu calului ?
Brandusa Suteu e o postare publica … deci nu se baga nimeni ca musca doar daca va considerati usa din dos a calului. P.S. daca doriti intimitate sunt si mesaje private. 😉
Dorina Rosuaceasta nu este iubirea aproapelui omori pe unul ca să i dai puține zile la altul care are bani mulți o mare minciună și un mare păcat ❗✝️
Brandusa Suteu Da, sunt de acord ca, dacă ajung în moarte clinica, sa mi se preleveze țesuturi și organe care ii pot ajuta pe alții sa trăiască. Nu comentez deciziile altora. Ironia în astfel de probleme este deplasată.
Dorina Rosu partea proasta e ca nu eram ironica ..și nu îți doresc sa ajungi în moarte clinica ca să.mi dai un rinichi ..cat are omul zile de la Dumnezeu sa și le trăiască..nu trebuie sa omoram pe nimeni ..copilul ala era viu..îl omorau atunci când ii prelevau organele ..
Dorina Rosu Cine vrea pana or ajunge sa oblige. Asa și cu vaccinul.La nceput cine a vrut,acum toți obligatoriu.
Bineinteles ca omul acela e viu nu e mort pt a i se preleva organele Dar trebuie sa ne gindim ca totusi nu va mai traii cu moarte cerebrala
Dumitru Mariana Manipulează și ei. Mai au nevoie de lovele. Și mai incită pe cei fără minte. Și un copil știe că un organ viu e intr-un corp viu. Doar nu suntem plante.
Dumitru Mariana este crimă să le preleveze organele de la un om viu fără consimțământul lui și aprobarea lui de a dona!
Omorâți oamenii cu zile ca să vă îmbogățiți pe neștiința nostră.Grsesc cei care acceptă așa ceva.
Geta Lefter daca copilul tau ar avea nevoie de un organ ? Atunci cu siguranță ai spune că e ok
Nu va mai faceți bine 🥶🥶🥶
Dacă omului îi stă inima cum poate să mai fie considerat organ vital dacă este un organ mort ?Odată cu încetarea organului din funcție nu este declarat un organ mort?
Geta Lefter : De curiozitate, doamnă: la ce vârstă ați fost nevoită să abandonați școala?
Geta Lefter doamnă, mă dați pe spate! Sunteți expert medical, in zilele ce urmează vă va contacta un reprezentant al OMS, sunteți prea importantă pentru a fi luată în seamă….
Geta Lefter Nu! Dacă la tv-ul tău se ia curentul nu înseamnă că tv-ul e defect și trebuie aruncat!
Geta Lefter problema este ca nu se recoltează organele de la un om decedat ci de la un om viu…..și dacă este bine sa donezi organe de ce în viitorul apropiat va fi interzis?..în Biblie nu am citit de transplant de organe niciunde
Luisa RomanoE foarte simplu! Gândiți-vă că aveți o ființă f dragă ( mama, copilul dvs) care dacă nu primește URGENT un organ va muri sigur și repede) și aveți răspunsul în suflet!Cam ce SIMȚIȚI??
Mariana Huruba eu nu sunt de acord cu donarea de organe nu vad ceva creștinesc in asta sa omori un suflet viu fie el și în moarte cerebrala este viu …
Luisa RomanoNu e creștinesc să salvezi viața unei ființe umane?????!! Să dorești să mai poată trăi ,(cât o fi)?!!?! Să-i dorești binele???!!Indiferent în ce constă asta???!! M-ați șocat!!😲😲Eu așa știam că a fi creștin înseamnă în primul rând să-ți iubești aproapele tău ca pe tine însuți! V-ați gândit că „” poate”” dogma religioasă” și preceptele dogmatice „”s-ar putea” să fie inumane?? Fiindcă sânt fabricate de oameni ,care nu sânt perfecți! Primii reprezentanții bisericii! Toate cele bune vă doresc și o zi binecuvântată! 🙏
Luisa RomanoNu omoară nimeni pe nimeni ( doamne ferește!) cei de la care se prelevează organe( în moarte clinică) AU ACORDUL LOR personal sau al familiei!Sânt oameni care fiind în viață , fericiți și sănătoși își doresc că atunci când ” vor pleca”” să dăruiască organe de la ei pt salvarea altor vieți! Pur și simplu din dragoste de aproapele lor! 🙏❤️
Mariana Huruba în Biblie nu este scris niciunde de transplant de organe ….atunci pe vremuri nici sânge nu se dona ….
Dreapta pula!
Terminati cu sabotajul asta!
Lasati oamenii in pace cu habotnicia asta.
Mihaela Stan nu este sabotaj. Transplantul de organe este o afacere la nivel înalt. În spitale multe atrocități necunoscute noua, nu doar se salvează vieți.
Mihaela Stan Au nevoie să-i țină în dezechilibru ca să-i poată manipula. La câtă carte se mai face în ziua de azi. S-a îngroșat rândul nefericiților.
Dorina Ciobanu Nu era vorba de coruptia din spitale…este vorba despre mesajul religios de care unii abuzeaza fara scrupule.Este vorba despre ignoranta periculoasa pe care aceia o speculeaza si din cauza careia mor oameni care ar fi putut fi salvati.Este vorba despre ipocrizia unora care se tavalesc de grija copiilor nenascuti dar distrug, cu buna stiinta, sansa la viata a altora foarte vii, avand ca unic argument „ca stiu ei mai bine”.
Iulian Gabar nici nu trebuie sa se agite prea tare, ai nostri se straduiesc din rasputeri sa fie prosti, ba se simt chiar mandri ca sunt prosti.
Dorina Ciobanu si daca viata ta sau, si mai grav, al cuiva f drag – copil, sora, frate, parinte, depinde si poate fi salvata printr-un transplant de la cineva incompatibil cu viata? Sabotaj e in mintea ta asa de usor manipulabila de niste idioti cu pretentii de pseudo specialisti. Cauta niste statistici medicale oficiale sa afli cati semeni de-ai tai traiesc astazi datorita faptului ca alti oameni cu logica au ales ca organele unor apropiati sa nu putrezeasca inutil in cateva zile la 2 m sub pamant. Dar, abordarea ta da lumina clara expresiei populare „mare-i gradina Domnului” . Vorba lui Umberto Eco:
„Prostia este infinit mai fascinantă decât inteligența, inteligența are limitele ei, prostia nu”. Pentru cunostintele tale, Umbeto Eco asta avea un IQ mult peste mentorul tau care ti-a inspirat comentariul.
Dorian Constantin Pocovnicu am zis că, în spitale se întâmplă și lucruri necurate, nu doar se salvează vieți . Mi ați pus o întrebare la care nu va pot răspunde și mă rog sa nu avem nevoie de organe de împrumut pentru a ne salva viața. M-ar frământă gândurile ca, poate cineva putea fi salvat și eu aș deține ceea ce lui ii era vital.
https://timponline.ro/bolnavii-in-moarte-cerebrala-plang-cand-li-se-preleveaza-organele-spun-medicii-care-e-pozitia-bisericii/
Ăsta biofizicianul bag seamă că este din secta AUR-olacilor și Sosocarilor.
Prelevare de organe === Crimă cu premeditare ,=== Trafic de organe acoperit de legii criminale ca cei care le propun !!!
Dc sti ca poti sa ajuti cu niste organe sa salvezi pe altii …mai bn doneaza le
Odata ce esti mort esti mort
Persoană declarată ,
,,,,moarte cerebrala,,,, da! Se pot recolta organe!
Induceți oamenii în eroare!
Elena Zabolotniuc nu exista moarte cerebrală, totul este o minciuna pentru a acoperi traficul de organe!
Elena Elena ti a spus tie haurz tampito?
Elena Elena sunteti unii atat de incuiati, ca daca v ar cere evazionistii aia ikbracati in rochii negre, v ati vinde copiii pt catedralele lor!
Elena Elena Alta experta in domeniu.
Adrian Apple Dacă ar avea bombe, ar fi mai rai ca jihadiștii.
Elena Zabolotniuc se vede ca mintea ta a mai fost la un cur de babă!😁 Asta se spune când cineva bate câmpii! Ca tine!😁
Elisa Mazenq draga doamna, sunteți sclipitoare! Ați citit în stele, pasămite…
Bonjour la France, adică dumneavoastră ma adresez…locuiți acolo…
j adore ce pays ou j ai été aussi secretare, dans un grand hopital qui traitaité le cancer…tout cancer.
j éspère qu vous avez bien comprie mon avis sur vous…
A votare santée!
Elena Elena Și crea ce crezi e adevăr?
Elena Zabolotniuc Cei ce trăiesc în minciună nu pot înțelege realitatea. Vor fi supărați de le strici lucrarea.
Elisa Mazenq Așa sunteți voi. În lipsă de argument atacați la persoană. Așa ați făcut și cu Giordano Bruno când a spus adevărul. L-ati ars pe rug.
Elena Zabolotniuc Lasă franceza, n-o mai schingiui!
Elena Zabolotniuc , nu vezi ce mint popii?
Elena ZabolotniucSigur ca se poate! Se poate întra și pe un cal în restaurant…
Sorina Vasile discuția era…
Nu se pot recolta ,,,,organe vitale,, de la un decedat! Ori alte tipuri de țesut!
un copil care necesita și este vital pentru el orice transpant, un adult, oricine,
Sa vedeți cum nu mai jucați ironia!
Elena Zabolotniuc adică viu ca ei nu recoltează organe de la un mort!!
Elena Zabolotniuc nu snt deacord saiise ia organele acolo incai sufletul
Multi cr3tini avem in Romania……la un om mort nu exista transplant de organe, ci de la un om mort pot fi recoltate organe…..
Urasc Prostii corect!
Urasc Prostii nu sunt bune,dar mâncați carne de la o găină moartă netăiată?
Urasc Prostii corectă interpretarea
Emanoil Constantin Untu da
Miloș Cristina In afara cazurilor cand o persoana doneaza voluntar organe gen rinichi( avem 2 , si se poate trai doar cu 1), bucata de ficat (ficatul se regenereaza in timp), recoltarea facandu-se atunci cand donatorul este in viata, in restul situatiilor recoltarea se face de la persoane ce au murit recent! Daca iei organe de la o persoana in viata fara acordul ei, ai un caz penal! Ai inteles, sau iti desenez?
Emanoil Constantin Untu Sânt mulți care da, și nu mor! 👌
Mariana Huruba este greșit! Pentru că este interzis și scris din biblie sa mai mâncăm niște mortăciuni ( animale moarte) !
Urasc Prostii Dacă ar fi așa, tuturor morților li s-ar preleva organe fără sa exista un acord, cu ocazia autopsiei. Credeți ca familia ar afla vreodată? Eu cred ca organele unui mort nu mai folosesc nimănui.
Marinela Giurgiu așa este.Prelevarea de organe este făcută,cât există viață în om. Că numai are șanse să fie om normal persoana respectivă,da,dar nu este mort.Prelevarea se face cât omul este în viață.Parerea mea .
Virginia Ady Kokos De pe ce planeta veniti, inteligentilor? Are loc un accident, si o persoana este decapitata . Acea persoana este pe lista donatorilor de organe , si ii sunt recoltate inima si ficatul. In urma decapitatrii acel om mai este in viata, inteligentilor? Ceea ce nu stiti voi este ca anumite organe au nevoie de conditii speciale de pastrare, gen temperaturi reduse, sistem circulator sangvin artificial, etc, pt a pastra acele organe viabile! Deci, mai intreb o data ! In urma unei decapitari, sau a unei sinucideri prin impuscare , capul este distrus complet! Persoana respectiva mai este in viata?
Emanoil Constantin Untu Stați liniștit , nu-i cazul meu!În biblie scrie multe ,dar nu trebuie toate puse în practică!
Mariana Huruba mai bine să ascultăm poruncile lui Dumnezeu asupra omenirii și totul va fi bine!
Urasc Prostii nu știu dacă suntem atât de inteligenți ca dumneavoastr_a,cu tot respectul, am stat mult prin spital,dar, niciodată,nu am auzit sau sa am cunoștință,de vre_o persoană,căruia i s_a prelevat organe fiind mort. Fiecare ne spunem părerea,și nu este ok sa jignim,pt faptul că:nu suntem de aceeași părere.
Marinela Giurgiu Organele sunt prelevate in urma unuor acorduri semnate de persoana care doneaza, si spitalul care recolteaza/primeste organul-organele! Nu toata lumea poate fi donator de organe,persoanele diabetice, cele bolnave cu boli cu transmitere sexuala, neputand dona organe , chiar daca ar dori! Lista este lunga, si nu am timp sa imi pierd timpul cu oameni care traiesc in Epoca de piatra! Recoltarea de organe de la persoane in viata fara acceptul acestora este interzisa in majoritatea tarilor de pe planeta, fiind considerata crima!
Depinde unde a facut studiile biofizicianul asta…toata lumea afirma ca exista moarte cerebrala,insa unii se pare ca sufera de aceasta boala prea de timpuriu
Elena Elena vezi ca ai preluat un text fara sa stii despre ce e vorba,sunt 2 cazuri distincte iar autorul intentionat le conexeaza,poate prostimea nu baga de seama
Elena Elena exact…covid,5g si conspiratia mondiala impotriva oamenilor inteligenți si liberi,”atata s-a putut”
Sigismund Beria cind folosesti cuvintul,,,toata lumea,,,,raspunsul vorbeste de la sine,,,iar daca v-ati trezit din anestezia de masa indusa desigur reusiti sa studiati sa ginditi cu propriul cap sa va faceti idea personala cu constiinta si in paralel sa expuneți lista cu nume prenume de grupuri de medici cu constiinta care in urma lor au o cariera de profesionalitate cu vocatiune respectind juramintul facut… .și foarte interesant ,,,,,coincidenta toate aceste grupuri de medici anestezisti sint radiati si carierele lor aruncate la gunoi,,;inexistenti,,,,;doar coincidenta desigur și mai presus de toate la nivel internațional ,,,
Sigismund Beria Sunt manipulatori ce își atacă joc de cei fără minte.
Volpe Vincenzo „nenia” da-ti cu reveneala din matrix,si revino in lumea reala,esti intr-una paralela…
Sigismund Beria mai reali ca noi nu exista,poate doriti sa cunoasteti personal și grupurile de medici care cu toate problemele create sint exista continua viata lor reala alaturi de oameni reali veti fi primit desigur in grup in conferinte in intilniri cu toti impreuna fara a face pe moralistul fara a fi cinic fara a va crede dumnezeu ci simplu a atinge a trai a constientiza,,,si nu pe o sticla ci real in carne oase
Volpe Vincenzo vorbesti vorbe…fan HAUR,este?
Sigismund Beria te putem simplu,,,compatimi,,,,viata lunga și frumoasa în lumea dumneavoastra !!!!!!
Volpe Vincenzo ai mancat prajituri aduse din Olanda!?
Volpe Vincenzo lasa,nu mai plange la mormant strain…mai bine ai incepe sa te compatimesti singur,asa asa maca intre pauzele de luciditate pe care sper sa le aveti,daca nu,asta e…spor la croșetat!
Sigismund Beria”toată lumea” nu este concludent. În antichitate era doar unul care susținea ca pământul se învârte…
Sorina Vasile erau mai multi,dar ai lipsit tu de la lectia respectiva😉
Sigismund Beria până și denumirea de moarte cerebrală confirmă că funcțiile creierului au murit.Iar cele lalte organe de unde își preiau comenzile?
Sunt un om fără studii superioare, dar rămân surprinsă cum unui om declarat mort îi pot fi folosite organele .Dacă nu, înseamnă că lui îi sunt luate organele când este încă în viață în comă.
Geta Lefter Adevărat!!! Ca să le poată lua organele le face anestezie!!!!! Copilul ce era în coma și tatăl lui nu a fost deacord sa i se ia organele s a trezit din coma acum zilele acestea!!! Dacă era deacord copilașul lui era mort acum! !!!! Faptul ca a ascultat sfatul duhovnicului sau îl are în viata🙏🤗
Sigismund Beria Manaaaa pe cartiere nu te repezi!!
Geta Lefter asa este cand ai diploma de analfabet/ă functional/ă brusc devii doctor magna cum laudae!
Corect spus este:nu există transplant de organe de la un om mor la unul viu, pentru ca organele nu mai pot fi folosite de la omul mort, ele sunt moarte.
Ghita Soaita Tu gandesti cand scrii? Atunci cum draq are loc transplantul de inima, desteptule?
Urasc Prostii pai simplu domnu deștept foc, dacă organele sunt luate când încă mai funcționează într-un corp atunci e bune cum zice oltenasul, dar nu mai zic altceva ca nu da bine la…..
Ghita Soaita Esti cr3tin, amice! Majotitatea organelor se ” recolteaaza” de la oameni morti, care isi doneaza organele in eventualitatea mortii lor, pentru a ajuta alti oameni! Cr3tinii ca tine nu sun t in stare sa ajute un om nevoias cu o bucata de paine , ca sa nu mai vorbim de altceva!
Urasc Prostii organele luate de la morți nu sunt bune și viabile!
Urasc Prostii acela este crimă,sufletul omului care inca nu și-a părăsit trupul și încă se simte durerea!
Urasc Prostii, tu ai auzit de moarte cerebrala? Adică moartea creierului nu a organelor ( sunt discuții dacă este sau nu mort atâta timp cât organele sunt vii)
Urasc Prostii, cred ca te urăști rău de tot.
Stanciu Vasile Esti un exemplu clar de moart3 c3rebrala…..
Stanciu Vasile am auzit că este în conadar inima inca bate cea ce înseamnă că nu este mort!
Mafia traficului de organe!😢
În sfârșit, va venit mintea la cap, bisericii ortodoxe
Deci e ucidere (crima)
Mortul e mort cind e rece.. Și fără suflare în el
Dacă ii trebuie un organ unui popa sau rudelor lui se face imediat o dezlegare😡
Nu va merge video-ul
Dacă ar fi sar numi profanator de cadavre pe organe!😚😁
Criminali satanizati.
Asa este.I le scot pe viu.In viata mea nu asi accepta asa ceva.Deja persoane sufere,sa-i mai provoc si eu alta suferinta?Oameni nebuni cine permite asa ceva la un familiar al lui.
Doamne ajută!
Și nu are dreptate?
Un doctor care nu-l are pe Dumnezeu, este cel mult un veterinar.
Corect. Moartea este moarte și atât. Nu poate fi mortul egal cu aproape mortul.
Se comit niște crime abominabile omorând oameni aflați la limita vieții,pentru a le putea lua organele.
Cornel Danciu Citeam cu ani în urmă,fără să înțeleg de ce …că persoanelor de la care s-au prelevat organe,după prelevare li se umpleu ochii de lacrimi!Acum am înțeles!
Cornel Danciu În momentul în care se recoltează organele unui bolnav declarat în moarte cebrală, în momentul în care chirurgul înfige bisturiul bolnavului îi apar lacrimi spontane în ochi. Deşi e declarat în moarte cerebrală, are şase semne prin care e definită moartea cerebrală – e adevărat că definiţia morţii cerebrale în vreo 15 ţări diferă de la ţară la ţară, deci sunt probleme juridice, medicale, teologice, duhovniceşti – până în momentul în care e decupat organul şi se face inciza, până în momentul acesta bolnavul, sau mortul cum vor să îi spună transplantologii, nu plânge. Plânge în momentul în care i se recoltează, de regulă, cele cinci organe după care aleargă instituţia transplantologică ca să mă exprim foarte elegant”, a spus dr. Chirilă.
Citeşte mai mult pe aparatorul.md: Bolnavii în moarte cerebrală plâng când li se prelevează organele, spun medicii. Poziţia Bisericii https://www.aparatorul.md/bolnavii-in-moarte-cerebrala-plang-cand-li-se-preleveaza-organele-spun-medicii-pozitia-bisericii/
Hetea Liviu În plus,să știți că în acele momente există conștiință,individul aude și înțelege ce se întâmplă în jurul său. Dar nu poate reacționa.
De ce nu se prelevează organe de la persoane decedate? Simplu,pentru că acele organe sînt moarte și ele. Cu alte cuvinte,în organele „mortului cerebral” există viață,dar în organele mortului mort,ca să zic așa,viața nu mai există.
De asta este nevoie de nuanțe,definiții, piruete în jurul cozii,etc,pentru a se da o aparență onorabilă acestei crime,numită transplant de organe.
Cornel Danciu Stimate domn, CREIERUL ESTE IREVERSIBIL în moarte cerebrala. Faceți o grava și mare confuzie cu moartea clinică! Documentati-va!
CARE BIBLIE?
Ionel Bungeac scrisa de el
Doar Ortodox si cretin ,stii ca in Biblie gasim prima operatie de transplant de organe ?
Emy Emanuel Iordache SUCCA VAI, FANCULLO, UE, CURNUTO SCHIFOSSO, PEZZO DI MERDA.
Emy Emanuel Iordache cine a făcut „prima operație de transplant de organe” după biblia de care zici, MĂ-TA?
Emy Emanuel Iordache
Ba galbenus botit, in care „biblie”, a lgbt-istilor sodomiti, sau a lui anton lavey
Stavros Crucs Mars la lins oase
Emy Emanuel Iordache
Ho, pui de naparca sectara ce cauti pe aici mefisto eretic, ce ai perdut pe aici fiinta distorsionata si razvratita!?