Dezvăluirile unui preot român: Acum cîțiva ani, Episcopul-vicar al Arhiepiscopiei Chișinăului, Nectarie Clinci, a găzduit o manifestare a lgbt-iștilor, mascată sub un nume înșelător
Decizia de publicare a opiniilor dvs ne aparţine în întregime. Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs va revine în exclusivitate. In cazul in care contin expresii necuviincioase sau calomnii suntem nevoiti sa-l anulam. Va multumim pentru intelegere.
24 Comentarii
Cristina
pe 2013-10-20 la 16:28
Pentru DIana http://www.norwaynews.com/en/~view.php?72O5754JK4483by285Tnn844OP3885Tk76BHn353Q4R8
Barnevarnet si actiunile lui corupte si rasiste au adus Norvegia in situatia de a fi condamnata la Strasbourg.
Cazul cuplului de indieni carora li s-au luat copiii si dati la doua familii separate, pe motiv ca fetita era alaptata (6 luni) si baiatul (4 ani) inca mai era hranit de mama, parintii dormeau cu copiii in pat, iar mama nu avea suficienta autoritate asupra copiilor. (Astea-s motive intemeiate????)
Daca nu vi s-a intamplat tue, sau n-ai auzit de astfel de cazuri nu inseamna ca nu exista!!!!
Crestineste, intr-adevar, poblema a pezentat-o nu Diana, ci Ala. Felicitari, Ala!
Toleranta europeana n-are nici in clin, nici in maneca cu Adevarul, Care este Hristos!
olivia
pe 2013-06-11 la 21:24
In Norvegia se fac parade gay cu copii… Iar sistemul justiţiei juvenile e bine pus la punct. De ce trebuie să ne cramponăm de veridicitatea cazului de mai sus, de vreme ce există mii de alte exemple incontestabile? Chiar dacă mama din video-ul de mai sus prezintă situaţia subiectiv, asta nu înseamnă că sistemul nu funcţionează după criterii destructive.
Dna Diana, cu siguranta cand juristii au mers impotriva acestei legi nu au folosit argumentele acestei femei. Sunt statistici, este un sistem clar bine pus la punct unde se specifica clar cati copii au fost luati la parinti si pentru ce anume. Argumentul Irinei este unul adaugator. Chiar daca nu este convingatoare Irina, sau chiar daca ea spune minciuni, asta nu inseamna ca trebuie sa aplicam cu ochii inchisi aceasi lege care functioneaza in cea mai bogata tara,in Moldova care este o tara la limita existentei, plina de coruptie si servitudine. Nu poti lua copiii de la parinti, doar pentru ca sunt saraci. SI eu am imblat in haine si incaltari de marime nepotrivita, si la mine ca si la sute de mii de familii se facea focul doar o data pe zi, si noi mancam iarna doar cartofi si paste, cu toate acestea nu as schimba familia mea pe niciuna alta sau pe un centru comunitar, chiar daca acolo m-ar hrani mai bine si m-ar imbraca mai bine. Si tine minte, mama mea a fost o viata intreaga director de scoala, si au fost ani in sir -ani grei si saraci. Daca aceasta lege ar fi functionat atunci, urma si pe mine sa ma ia la vreun internat unde se violeaza in grup, se fura, se umileste, se fura fete pentru trafic si organe.
Ne-am fi vrut mult un raspuns la intrebarile de mai sus, tocmai pentru ca ai apelat la dreptatea si perceptele credintei crestine. Eu inca le astept. Daca dumneata nu vezi nimic grav in aceasta lege, te asigur ca intr-o buna zi vei cadea singura victima acestui sistem.
Am scris doar pentru ca ati prezentat marturia unei mame care spune minciuni.Am inercat sa va arat asta. Daca va plac povestile, credti ce doriti. Si daca argumentul dv impotriva acestei legi e aceasta marturie, atunci….
Va trebuie un argument adevarat si o cercetare. Argumentele bazate pe minciuni sunt zero.
Are dreptate sărmana femeie, căreia statul norvegian i-a luat copilul – să se plângă. Ce durere poate fi mai mare pentru o mamă decât să i se ia copilul…? Fiecare părinte îşi creşte copilul cu blândeţe sau cu severitate, sau cu dragoste, depinde cum o cere situaţia. Iar că are ea ca om anumite neputinţe, patimi, asta-i cu totul altceva. Toţi suntem mincinoşi în diferite aspecte… Dacă nu luăm situaţia creştineşte, să zicem, dar filozofic, profan, tot ajungem la concluzia că toţi suntem nişte mincionoşi. Eu din video am înţeles nu o minciună sau o problemă personală a femeii, ci o problemă globală: că sistemul masonic pe diferite căi vrea să desfiinţeze familia. Vă mulţumesc, APARATORUL că aţi postat acest video, este foarte mişcător, căci este mărturie vie a durerii unei mame!
Lazar Marian Tudorel
pe 2016-02-03 la 14:37
Mie nu-mi plac povestile tale, Diana, in situatia in care deja unele cazuri au devenit internationale si in situatia in care am vazut imagini cu parcul Vigeland din Norvegia. De aceea, pana la proba contrarie, cred ca esti o mincinoasa platita, in cel mai bun caz o naiva cu jumatate de minte.
Diana, inteleg starea ta ca fiind o beneficiara a sistemului norvegian. Incerc sa inteleg ce gandesti din perspectiva ca ai plecat dintr-o tara saraca cu mii de probleme si ai ajuns intr-un fel de „rai” unde totul pare pus la punct.
Ceea ce te rog eu, este sa nu te pui in contraatac ci sa incerci sa intelegi si opinia aparatorului si a noastra. Lucrurile stau foarte serios in privinta educatiei, si problema asta nu este de ieri sau de anul trecut, ci deja au trecut mai bine de o suta de ani.
Noi suntem extrem de nemultumiti de ce se preda in scolile din Moldova, programa grea si inutila (special bagata asa, ca noi singuri parintii sa cerem mai tarziu o programa scolara mai simpla, ori „responsabii” o vor simplifica-o intr-atat incat vom ajunge subt nivelul normal de intelegenta). Am discutat cu americani care mi-au spus clar ca scolile publice din SUA nu mai dau nici un randament si nu raspund nevoilor reale de educatie a copiilor, a crescut enorm de mult criminalitatea, consumul de droguri si obraznicia. Scoala buna se face in cele traditionale catolice sau evreiesti unde au program strict, bine pus la punct si costa peste 10 000 de dolari pe ani.
Chiar daca suntem nemultumiti de ceea ce avem, asta nu inseamna ca obligatoriu trebuie sa acceptam tot ce i se pare cuiva bun in strainatate. Totul trebuie cantarit si verificat. Cu mare placere as lua din experienta norvegiana spre exemplu numarul de copii in clase sa nu depaseasca 15 copii.
In propriul tau articol ma nedumereste cum de nu vezi o situatie cel putin ciudata. Deci ai scris ca copilul are dreptul sa mearga la gradinita. Daca copilul nu merge poate fi luat de la parinti. Stai asa: Deci daca eu vreau sa imi educ copilul acasa, imi ia copilul? In baza carui „adevar” tu gandesti asa? Ai apelat de cateva ori la numele lui Hristos si la principiile evanghelice. Scrie acolo ca se poate lua copilul de la parinti, daca nu merge spre exemplu regulat la biserica?
Si apoi de ce nu se pune corect termenii juridici ca parintele este obligat sa duca copilul la gradinita, in ciuda tuturor situatiiilor. De ce ne iau cu zaharelul ca copilul are dreptul. Pai si eu am dreptul sa mananc o ciocolata super-fat si bere si torta cea mai mare, dar ma intreb: Este bine? Poate nu am nevoie. In acelasi timp am libertatea sa aleg, vreau mananc, nu vreau nu mananc. Ori aici dreptul este interpretat ca obligatie. Cine a hotarat ca este mai bine pentru copilul meu sa fie educat de o straina, care nu il cunoaste? Vrei sa spui ca copiii care nu merg la gradinita nu sunt sociabili cand cresc mari? Sunt bolnavi? Ce-s cu ei? Ai intalnit personal o persoana care nu a fost dusa la gradinita si este ceva in neregula cu ea?
Mi-as dori foarte mult sa raspunzi la comentariul scris de „Persoana”. Sunt sigura ca multe nu intelegi din intrebarile lui/ei, dar apelez la spiritul tau de conservare si dorinta de adevar si sa purcezi a cerceta ce inseamna cele mai de sus.
Este cam riscant sa te impotrivesti normalitatii si sa admiri ceva pe care nu il cunosti destul de bine, din adancuri, fiindca tu singura intr-o buna zi ai putea fi victima acestui sistem pe care il lauzi. Un sistem fara Hristos, fara Dumnezeu, este un sistem de la diavol. Suna dur? stiu. Acum cativa ani l-as fi scuipat pe cel care mi*ar fi zis asa. Credeam si eu mult in logica si in dreptatea omeneasca. Dar incearca sa vezi prin prisma aceasta si vei intelege ca drept inseamna de fapt obligatie, ca libertate umana nu exista, ca aceste obligatii au dat multe dezechilibre si astazi avem drogati, betivi, sinucigasi in masa si milioane de oameni singuri si nefericiti. Tocmai de aceea ca au fost bagati cu de-a sila in comunitati de socializare. Or, omul singur stie de ce are nevoie si cand are nevoie. Omul asculta fie de Dumnezeu fie de Diavol. La judecata ce vei spune, cand vei fi intrebata cum ti-ai educat copilul? Gradinita mi l-a educat? Scoala mi l-a educat? Tu ai spus ca depinde de parinte cum il educa. Corect. DAr cand copilul va fi educat? in cele 4 ore de dupa gradinita? Cand in clasele primare ii vor spune copilului tau cum se face sex, cum isi fac placere barbatii intre barbati? Tu ce vei face? Ii vei arata cum a fost distrusa Sodoma si Gomora, sau vei lauda in contnuiare scoala norvegiana?
Imi permit sa scriu atat de mult, fiindca ceea ce discutam tine de mantuire, tine de lucruri foarte serioase. Cum iti vei mantui copilasul daca il vei lasa cu toata increderea intr-un sistem ateist?
De exemplu, eu nu am fost la gradinita si nici nu am primit toate vaccinele, iar cand am intrat la scoala in clasa I-a stiam deja sa scriu si sa citesc cursiv, mama m-a educat si m-a invatat acasa, si cum am – inceput scoala asa am terminat-o numai cu note mari si exemplar la purtare, asta-pe timpul comunistilor…
Diana
pe 2013-04-15 la 16:48
Eu cred ca inainte de a invinui orice stat ar trebui ceruta si opinia ambasadei RM in acea tara, plus opinia diasporei. Pentru ca a invinui si judeca este foarte usor si contravine cu cele scrise din Biblie: Nu judecaţi, ca să nu fiţi judecaţi.
Eu sunt pentru adevar!
Diana, spune-mi te rog cebiserica frecventezi in Norvegia? Ortodoxa? Cit de des? Este sau nu parintele un adept al ecumenismului? Cunosti despre efectele negativeale ecumenismului si ale globalismului? Ce fel de pasaport detii?
Crezi ca aceste intrebari nu sunt la subiect?
Ba da, felul in care expui tu problema este unul „tolerant” cel putin. „Adevarul” la care faci referinta este unul lumesc si in afara de Hristos cel Adevarat despre care incerci sa tot pomenesti. Inafara cuvintelor, duhul textelor expuse este unul cu totul secular.
P.S. Redactia daca observi a prezentat articolul in cauza nu cape o investigatie proprie ci ca parerea unei mame. Ca si orice parinte Irina a avut dreptul sa-si exprime punctul de vedere. Chiar daca o suspecti in careva formulari, te rog sa te expui asupra institutiei Varnevarna in general si nu cu atac asupra persoanei. Apropo, toti cei ce nu au argumente la tema, incearcasa gaseasca motive personale vorbitorului. Sper ca intelegi ca si acesta e un pacat. La tema te rog!!!
Esti cunoscuta cu legislatia in domeniu din Norvegia?
Cit de profesional?
Esti jurist sau judeci doar din simturi si auzite?
Cunosti statistica separarior copiilor de parinti in Norvegia?
Cunosti motivele si efectele acestor separari?
Stii despre legislatia altor satate si practica acestora in acest domeniu?
Ce parere ai despre justitia juvenila i general?
Recunosti ca acest sistem este unul satanic ce duce la distrugerea familiei traditionale?
Crezi ca intrebarile care ti le pun sunt prea dure?
Atunci iti recomand sa gasesti un preot adevarat consrvativ si sa te marturisesti!
Eu iti doresc Doamne ajuta si daca imi confirmi ca esti ortodoxa, ma voi ruga pentru tine!
Diana
pe 2013-04-15 la 16:44
Problema e ca nu stiu date reale ce si cum se intimpla in alte tari si nu pot sa comentez. Nu da Domnul nimanui sa isi piarda copiii. Am postat pe aceasta pagina doar pentru ca s-a aratat exemplul Norvegiei. Si stiu ca tot ce a spus Irina Bergset e minciuna si inca a ales sa isi acopere minciunile cu Biserica 🙁 Despre asta a fost si prima mea postare, Publicati doar fapte veridice. Orice jurnalist inainte de a posta e dator sa verifice informatia cel putin din 3 surse.
Multsimată Diana, în primul rând, să aveţi în vedere pe viitor, Iisus înseamnă Mântuitor, Izbăvitor (de moarte), pe când Isus înseamnă măgar, sectarii îndrăciţi se străduie în tot chipul să hulească împotriva Domnului Dumnezeului nostru.
în al 2-lea rând, părintele are să răspundă în faţa Lui Dumnezeu pentru copiii pe care i-a dat Domnul.
Dar faptul că aşa ceva se petrece nu este de mirare deloc, Sfântul Vasile Novicov zice, cel ce fumează – îi tămâiază diavolului, respectiv are în el cornorat.
Şi dacă copilul are vreo patimă la fel este de la aceea că are în el duh necurat.
Sf.Apostol Pavel zice, lupta noastră nu este împotriva cărnii şi a sângelui ci împotriva duhurilor şi a stăpânitorului întunericului a acestei lumi – diavolul.
Adică, trebuie o educaţie Creştină adevărată atunci copilul nu că, n-o să fure nimic, dar o să-şi cinstească părinţii cu cea mai mare iubire copilărească.
în al 3-lea rând dacă consideraţi că aveţi dreptate când spuneţi că dna. Elena din Rusia s-a căsătorit doar pentru iubirea de argint, dovediţi cumva, pur şi simplu doar din replică n-o să vă creadă nimeni.
în al 4-lea rând ş.a.m.d. legile lumeşti sunt nu de la Domnul ci contravin Adevăratelor Legi ale Lui Dumnezeu.
Totul ce se implementează şi se introduce azi, sunt doar piese ale globalizării care are să ducă întreaga omenire la autodistrugere.
în Vechiul Testament se spune despre Babilon, păi iată, din mândria omului a înmugurit iarăşi aceleaşi tendinţe ucigătoare de suflet precum a fost cu sodoma şi gomora, numai că se strădiue să înfăşure peste întreaga suprafaţă terestră această ideologie – globalizarea.
Şi dacă Sfinţii au zis destul de clar, timpuri mai bune n-o să fie, şi jido-masonii ne-au atenţionat cu o sumedenie de mesaje, pe care mai nimeni nici nu le-a observat că, îşi vor bate joc de copiii micuţi şi părinţii n-o să poată să şoptească vre-un cuvânt de apărare pentru că legile vor fi în totalitate împotriva lor, la ce acum să ne mai aşteptăm?
Dar nu asta e cel mai grav!
Cel mai rău este aceea că, cine v-a primi pecetea 666 pe frunte sau pe mâna dreaptă – iezerul de foc e garantat. Şi diavolul prin ai săi lucrează foarte intens, şi se va pune începând de la fotografierea pentru acte, la bancomate, la terminale (posibil), în supermarketuri şi obligatoriu forţat, că şi Grigorie ucenicul Sfântului Vasile cel Nou, în Dumnezeiasca sa descoperire despre Înfricoşătoarea Judecată a Lui Dumnezeu, ne spune că, şi copiii nou-născuţi care vor avea pecetea fiarei se vor duce în gheena focului şi vor blestema părinţii lor pentru că i-au născut în aşa timpuri.
Ce ne spun nouă jido-sataniştii?
Făceţi totul ce doriţi, absolut totul – numai fiţi în sistemul nostru – diavolesc!
Iată, şi dacă avem acte – noi şi suntem robi ai diavolului.
Ati scris mult, dar nimic concret.
Eu sunt pentru adevar si nu minciuni.
1. cazul Irinei Bergset e o minciuna. Ea singura a cazut in groapa care a sapat-o pentru sotul sau. Sustineti ca e corect ca femeia sa-si lase sotul? Ce zice BIBLIA?
2. Sa facem o diferenta, legea poate fi rea. Dar nu puneti ca exemplu minciuni.
3. Ce spuneti de acest caz: http://news.point.md/ru/proisshestviya/otec-otrezal-palec-svoemu-12letnemu-sinu ? E corect cum a procedat tatal? Cum ramine cu „Fiul risipitor” din Biblie?
4. Unde este bunatatea si intelegerea despre care ne invata Biblia? De ce trebuie sa seaman in copiii mei frica, violenta? Deja nu tin minte cine a zis: dar era o emisiune cu un preot din Romania. Stiti cum a invatat copiii vagabonzi sa nu fure? El isi biciuia miinele sale pentru faptele rele care faceau copii. Si copiilor li s-a facut mila de preot si au incetat. Iata un exemplu de intelepciune. Copii pot intelege din cuvint. In pamint daca semeni buruian, buruian creste. Asa si cu copiii daca semeni dragoste in suflete, atunci vor creste oameni demni. Ce zice Iisus in Biblie? „Lasa-ti sa vina copiii la mine!” Copiii sunt sinceri si ce semanam in inimile lor ceea culegem.
ZigZag
pe 2013-04-15 la 15:25
Bine, lăsăm Norvegia la o parte. Să analizăm ce se întîmplă în Germania, care la sigur prin ce face, nu poate fi socotită o ţară civilizata. Melissa Busekros a fost furata de guvernul german de la parintii ei pentru ca parintii au decis ca s-o educe acasa. Ea nu este “normala” in definitia statului pentru ca ea nu traieste cum vrea ea, ci asculta de parinti. Nu este “normala” pentru ca isi iubeste parintii si nu colaboreaza cu politia impotriva parintilor ei. De aceea au inchis-o la spitatul de nebuni. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3GqiAhqnMmE
Asta inseamna atunci cind credem ca societatea trebuie sa ne educe copiii, ca copiii apartin comunitatii si toti sintem responsabili cu cresterea lor.
Mie imi place adevarul.
Copilul e ca un pamint. Ce semeni, aceia vei stringe. Daca vom semana dragoste asa cum ne-a invatat Isus Hristos, atunci si copilul va invata sa fie molos fata de semeni si bun la suflet. Daca vom semana violenta si frica, ce va fi?!?
Daca sa vorbim de acest exemplu concret:
Ar fi bine totusi sa va documentati inainte de a pune astfel de minciuni. Irina Bergset s-a casatorit cu norvegian, pentru a scapa de saracie. Dupa 3 ani cind s-a vazut cu sacii in caruta a hotarit sa divorteze de sot si sa ii ia jumatate de avere(asa cum prevede legea norvegiana) si sa ii interzica ca tatal sa comunica cu copilul. (Asa procedeaza o femeie crestina? Ce spune Biblia referitor la acest comportament? Femeia nu trebuie sa-si urmeze barbatul la bine si la greu?!?!?)
Aici si Dumnezeu a pedepsit-o pentru lacomia si minciunile care le-a facut. Copilul traieste destul de bine in familia tatalui. El nu este pedofil, asa cum zice ea. Cit de josnica poti fi ca sa iti tratezi copii in asa hal, doar pentru avere?!?
Credeti ca eu nu am fost socata de acest caz? Nu m-am speriat pentru viitorul copiilor mei? Dar mi-a ajuns destula intelepciune ca sa intreb sa citesc ce si cum se petrece in aceasta tara.
Eu am crescut intr-o familie crestina, si copii mei tot. Chiar si la 3000 km departare de casa, noi urmam obiceiul nostru crestin-ortodox. Trebuie sa crezi in Domnul si sa ii respecti legile, atunci si Domnul are grija de tine! Sunt responsabila de educatia copiilor mei. Ei ma respecta si ma asculta pentru ca stiu ca parintii le ofera DRAGOSTE. Sunt contra violentii si frica in copiii mei nu voi baga.
Ce spuneti de acest caz: http://news.point.md/ru/proisshestviya/otec-otrezal-palec-svoemu-12letnemu-sinu
Poate ca tatal trebuia sa-si taie lui insa-si degetul pentru ca nu a stiut sa il educe.
Plus: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=leKC8ErRmvw
„Risti sa ramii fara copil daca ai obiceiul de a educa copilul cu varga sau cureaua.”
Dragă Diana, Vă rog mult, să nu aiuriţi Dumneavoastră!
pentru că părintele poartă răspundere faţă de copiii săi până la vârsta de 18 ani, pentru că la Judecata Universală v-a fi obligat să dea răspuns pentru educaţia copiilor pe care i-a născut!
Cu alte cuvinte, părintele îşi riscă sufletul cu moartea dacă nu v-a reuşi să dea educaţie cuvenită, dar să privim cu ochii cele din jur, culmile păcatelor sunt o normalitate, pe când copilul până după adolescenţa sa are o fiziologie a deprinderii şi a perceperii a tot ce vede, aude, simte respectiv şi înţelege că e o normalitate dacă nu are o educaţie cu adevărat părintească, că şi Sfinţii zic, dacă copilul nu ascultă – părintele să facă în orice chip ca să asculte, la fel cum şi Tatăl nostru Cel Ceresc ne mustră cu boli şi scârbe, la fel şi părintele trupesc este obligat să mustre, blândeţea deja depinde de la starea sufletului a fiecăruia.
Nu aiuriti Domnilor. Mai bine sa va informati inainte de a posta minciuni.
Locuiesc in Norvegia, am copii si nimic din ceea ce zice Irina nu e adevarat.
Dumneata te-ai gasit sa dezminti cu un comentariu – un fapt real: ca justitia juvenila si celelalte proiecte noi-europene sunt crime, crime adevarate importiva populatiei? Dar zecile de parinti care s-au sinucis dupa ce ”asistenta tutelara” le-a luat copiii poate fi tagaduita? Sau miile si sutele de copii care plang dupa parintii lor?!… Daca sunteti de partea satanistilor, si poate nu v-ati ciocnit cu (farade)”legea” asta, nu inseamna ca ea nu este pusa in aplicare. Nimeni nu va crede! Lumea abunda de stiri clare, cu dovezi concrete despre omuciderea care se petrece! Este cert: s-a inceput o lupta crancena de distrugere a populatiei pe toate planurile. Ceea ce trebuie sa stie fiecare este: cum sa faca fata situatiei deloc usoare in care suntem pusi.
Pentru DIana
http://www.norwaynews.com/en/~view.php?72O5754JK4483by285Tnn844OP3885Tk76BHn353Q4R8
Barnevarnet si actiunile lui corupte si rasiste au adus Norvegia in situatia de a fi condamnata la Strasbourg.
Cazul cuplului de indieni carora li s-au luat copiii si dati la doua familii separate, pe motiv ca fetita era alaptata (6 luni) si baiatul (4 ani) inca mai era hranit de mama, parintii dormeau cu copiii in pat, iar mama nu avea suficienta autoritate asupra copiilor. (Astea-s motive intemeiate????)
Daca nu vi s-a intamplat tue, sau n-ai auzit de astfel de cazuri nu inseamna ca nu exista!!!!
http://survincity.com/2010/04/in-norway-the-family-wants-to-cancel/
Felicitări, Diana. Ai pus problema foarte echilibrat și într-adevăr creștinește.
Crestineste, intr-adevar, poblema a pezentat-o nu Diana, ci Ala. Felicitari, Ala!
Toleranta europeana n-are nici in clin, nici in maneca cu Adevarul, Care este Hristos!
In Norvegia se fac parade gay cu copii… Iar sistemul justiţiei juvenile e bine pus la punct. De ce trebuie să ne cramponăm de veridicitatea cazului de mai sus, de vreme ce există mii de alte exemple incontestabile? Chiar dacă mama din video-ul de mai sus prezintă situaţia subiectiv, asta nu înseamnă că sistemul nu funcţionează după criterii destructive.
http://vedruss.info/news/laws/zakon_o_rodovyh_pomestyah_v_buryatii/
http://vedruss.info/news/laws/rabota_nad_zakonom_o_rodovyh_pomestyah_idyot_polnym_hodom/
http://poselenia.ru/taxonomy/term/451/0
http://www.poselenia.ru/taxonomy/term/398
http://radomirchel.narod.ru/zakon.htm
http://radomirchel.narod.ru/index.html
Legea cu privire la eco-poselenie este aprobata in unele republici din Rusia, dar se fac eforturi de a fi primita si la nivel federativ.
Dna Diana, cu siguranta cand juristii au mers impotriva acestei legi nu au folosit argumentele acestei femei. Sunt statistici, este un sistem clar bine pus la punct unde se specifica clar cati copii au fost luati la parinti si pentru ce anume. Argumentul Irinei este unul adaugator. Chiar daca nu este convingatoare Irina, sau chiar daca ea spune minciuni, asta nu inseamna ca trebuie sa aplicam cu ochii inchisi aceasi lege care functioneaza in cea mai bogata tara,in Moldova care este o tara la limita existentei, plina de coruptie si servitudine. Nu poti lua copiii de la parinti, doar pentru ca sunt saraci. SI eu am imblat in haine si incaltari de marime nepotrivita, si la mine ca si la sute de mii de familii se facea focul doar o data pe zi, si noi mancam iarna doar cartofi si paste, cu toate acestea nu as schimba familia mea pe niciuna alta sau pe un centru comunitar, chiar daca acolo m-ar hrani mai bine si m-ar imbraca mai bine. Si tine minte, mama mea a fost o viata intreaga director de scoala, si au fost ani in sir -ani grei si saraci. Daca aceasta lege ar fi functionat atunci, urma si pe mine sa ma ia la vreun internat unde se violeaza in grup, se fura, se umileste, se fura fete pentru trafic si organe.
Ne-am fi vrut mult un raspuns la intrebarile de mai sus, tocmai pentru ca ai apelat la dreptatea si perceptele credintei crestine. Eu inca le astept. Daca dumneata nu vezi nimic grav in aceasta lege, te asigur ca intr-o buna zi vei cadea singura victima acestui sistem.
Repet: Nu atac legea.
Am scris doar pentru ca ati prezentat marturia unei mame care spune minciuni.Am inercat sa va arat asta. Daca va plac povestile, credti ce doriti. Si daca argumentul dv impotriva acestei legi e aceasta marturie, atunci….
Va trebuie un argument adevarat si o cercetare. Argumentele bazate pe minciuni sunt zero.
Are dreptate sărmana femeie, căreia statul norvegian i-a luat copilul – să se plângă. Ce durere poate fi mai mare pentru o mamă decât să i se ia copilul…? Fiecare părinte îşi creşte copilul cu blândeţe sau cu severitate, sau cu dragoste, depinde cum o cere situaţia. Iar că are ea ca om anumite neputinţe, patimi, asta-i cu totul altceva. Toţi suntem mincinoşi în diferite aspecte… Dacă nu luăm situaţia creştineşte, să zicem, dar filozofic, profan, tot ajungem la concluzia că toţi suntem nişte mincionoşi. Eu din video am înţeles nu o minciună sau o problemă personală a femeii, ci o problemă globală: că sistemul masonic pe diferite căi vrea să desfiinţeze familia. Vă mulţumesc, APARATORUL că aţi postat acest video, este foarte mişcător, căci este mărturie vie a durerii unei mame!
Mie nu-mi plac povestile tale, Diana, in situatia in care deja unele cazuri au devenit internationale si in situatia in care am vazut imagini cu parcul Vigeland din Norvegia. De aceea, pana la proba contrarie, cred ca esti o mincinoasa platita, in cel mai bun caz o naiva cu jumatate de minte.
http://apologeticum.wordpress.com/2013/04/13/video-parintele-mihai-valica-crestinul-de-azi-intre-libertate-hristica-tranzitie-naucitoare-si-dictatura-abordare-teologica-si-bioetica/
Dna Diana, iata aici o conferinta care vorbeste despre libertatea data de Dumnezeu si libertatea (libertinajul unora) umana.
Dstra cum credeti ce ar fi mai eficient
Un parinte responsabil, corect, credincios, care sa il educe spre mantuirea pe copilul sau.
Sau
Un parinte care permanent trebuie mustruluit,monitorizat, controlat, verificat, corectat, pedepsit si amenintat ca daca nu educa asa cum cineva crede(asta nu inseamna ca este spre binele copilului), isi va pierde copilul.
Diana, inteleg starea ta ca fiind o beneficiara a sistemului norvegian. Incerc sa inteleg ce gandesti din perspectiva ca ai plecat dintr-o tara saraca cu mii de probleme si ai ajuns intr-un fel de „rai” unde totul pare pus la punct.
Ceea ce te rog eu, este sa nu te pui in contraatac ci sa incerci sa intelegi si opinia aparatorului si a noastra. Lucrurile stau foarte serios in privinta educatiei, si problema asta nu este de ieri sau de anul trecut, ci deja au trecut mai bine de o suta de ani.
Noi suntem extrem de nemultumiti de ce se preda in scolile din Moldova, programa grea si inutila (special bagata asa, ca noi singuri parintii sa cerem mai tarziu o programa scolara mai simpla, ori „responsabii” o vor simplifica-o intr-atat incat vom ajunge subt nivelul normal de intelegenta). Am discutat cu americani care mi-au spus clar ca scolile publice din SUA nu mai dau nici un randament si nu raspund nevoilor reale de educatie a copiilor, a crescut enorm de mult criminalitatea, consumul de droguri si obraznicia. Scoala buna se face in cele traditionale catolice sau evreiesti unde au program strict, bine pus la punct si costa peste 10 000 de dolari pe ani.
Chiar daca suntem nemultumiti de ceea ce avem, asta nu inseamna ca obligatoriu trebuie sa acceptam tot ce i se pare cuiva bun in strainatate. Totul trebuie cantarit si verificat. Cu mare placere as lua din experienta norvegiana spre exemplu numarul de copii in clase sa nu depaseasca 15 copii.
In propriul tau articol ma nedumereste cum de nu vezi o situatie cel putin ciudata. Deci ai scris ca copilul are dreptul sa mearga la gradinita. Daca copilul nu merge poate fi luat de la parinti. Stai asa: Deci daca eu vreau sa imi educ copilul acasa, imi ia copilul? In baza carui „adevar” tu gandesti asa? Ai apelat de cateva ori la numele lui Hristos si la principiile evanghelice. Scrie acolo ca se poate lua copilul de la parinti, daca nu merge spre exemplu regulat la biserica?
Si apoi de ce nu se pune corect termenii juridici ca parintele este obligat sa duca copilul la gradinita, in ciuda tuturor situatiiilor. De ce ne iau cu zaharelul ca copilul are dreptul. Pai si eu am dreptul sa mananc o ciocolata super-fat si bere si torta cea mai mare, dar ma intreb: Este bine? Poate nu am nevoie. In acelasi timp am libertatea sa aleg, vreau mananc, nu vreau nu mananc. Ori aici dreptul este interpretat ca obligatie. Cine a hotarat ca este mai bine pentru copilul meu sa fie educat de o straina, care nu il cunoaste? Vrei sa spui ca copiii care nu merg la gradinita nu sunt sociabili cand cresc mari? Sunt bolnavi? Ce-s cu ei? Ai intalnit personal o persoana care nu a fost dusa la gradinita si este ceva in neregula cu ea?
Mi-as dori foarte mult sa raspunzi la comentariul scris de „Persoana”. Sunt sigura ca multe nu intelegi din intrebarile lui/ei, dar apelez la spiritul tau de conservare si dorinta de adevar si sa purcezi a cerceta ce inseamna cele mai de sus.
Este cam riscant sa te impotrivesti normalitatii si sa admiri ceva pe care nu il cunosti destul de bine, din adancuri, fiindca tu singura intr-o buna zi ai putea fi victima acestui sistem pe care il lauzi. Un sistem fara Hristos, fara Dumnezeu, este un sistem de la diavol. Suna dur? stiu. Acum cativa ani l-as fi scuipat pe cel care mi*ar fi zis asa. Credeam si eu mult in logica si in dreptatea omeneasca. Dar incearca sa vezi prin prisma aceasta si vei intelege ca drept inseamna de fapt obligatie, ca libertate umana nu exista, ca aceste obligatii au dat multe dezechilibre si astazi avem drogati, betivi, sinucigasi in masa si milioane de oameni singuri si nefericiti. Tocmai de aceea ca au fost bagati cu de-a sila in comunitati de socializare. Or, omul singur stie de ce are nevoie si cand are nevoie. Omul asculta fie de Dumnezeu fie de Diavol. La judecata ce vei spune, cand vei fi intrebata cum ti-ai educat copilul? Gradinita mi l-a educat? Scoala mi l-a educat? Tu ai spus ca depinde de parinte cum il educa. Corect. DAr cand copilul va fi educat? in cele 4 ore de dupa gradinita? Cand in clasele primare ii vor spune copilului tau cum se face sex, cum isi fac placere barbatii intre barbati? Tu ce vei face? Ii vei arata cum a fost distrusa Sodoma si Gomora, sau vei lauda in contnuiare scoala norvegiana?
Imi permit sa scriu atat de mult, fiindca ceea ce discutam tine de mantuire, tine de lucruri foarte serioase. Cum iti vei mantui copilasul daca il vei lasa cu toata increderea intr-un sistem ateist?
De exemplu, eu nu am fost la gradinita si nici nu am primit toate vaccinele, iar cand am intrat la scoala in clasa I-a stiam deja sa scriu si sa citesc cursiv, mama m-a educat si m-a invatat acasa, si cum am – inceput scoala asa am terminat-o numai cu note mari si exemplar la purtare, asta-pe timpul comunistilor…
Eu cred ca inainte de a invinui orice stat ar trebui ceruta si opinia ambasadei RM in acea tara, plus opinia diasporei. Pentru ca a invinui si judeca este foarte usor si contravine cu cele scrise din Biblie: Nu judecaţi, ca să nu fiţi judecaţi.
Eu sunt pentru adevar!
Diana, spune-mi te rog cebiserica frecventezi in Norvegia? Ortodoxa? Cit de des? Este sau nu parintele un adept al ecumenismului? Cunosti despre efectele negativeale ecumenismului si ale globalismului? Ce fel de pasaport detii?
Crezi ca aceste intrebari nu sunt la subiect?
Ba da, felul in care expui tu problema este unul „tolerant” cel putin. „Adevarul” la care faci referinta este unul lumesc si in afara de Hristos cel Adevarat despre care incerci sa tot pomenesti. Inafara cuvintelor, duhul textelor expuse este unul cu totul secular.
P.S. Redactia daca observi a prezentat articolul in cauza nu cape o investigatie proprie ci ca parerea unei mame. Ca si orice parinte Irina a avut dreptul sa-si exprime punctul de vedere. Chiar daca o suspecti in careva formulari, te rog sa te expui asupra institutiei Varnevarna in general si nu cu atac asupra persoanei. Apropo, toti cei ce nu au argumente la tema, incearcasa gaseasca motive personale vorbitorului. Sper ca intelegi ca si acesta e un pacat. La tema te rog!!!
Esti cunoscuta cu legislatia in domeniu din Norvegia?
Cit de profesional?
Esti jurist sau judeci doar din simturi si auzite?
Cunosti statistica separarior copiilor de parinti in Norvegia?
Cunosti motivele si efectele acestor separari?
Stii despre legislatia altor satate si practica acestora in acest domeniu?
Ce parere ai despre justitia juvenila i general?
Recunosti ca acest sistem este unul satanic ce duce la distrugerea familiei traditionale?
Crezi ca intrebarile care ti le pun sunt prea dure?
Atunci iti recomand sa gasesti un preot adevarat consrvativ si sa te marturisesti!
Eu iti doresc Doamne ajuta si daca imi confirmi ca esti ortodoxa, ma voi ruga pentru tine!
Problema e ca nu stiu date reale ce si cum se intimpla in alte tari si nu pot sa comentez. Nu da Domnul nimanui sa isi piarda copiii. Am postat pe aceasta pagina doar pentru ca s-a aratat exemplul Norvegiei. Si stiu ca tot ce a spus Irina Bergset e minciuna si inca a ales sa isi acopere minciunile cu Biserica 🙁 Despre asta a fost si prima mea postare, Publicati doar fapte veridice. Orice jurnalist inainte de a posta e dator sa verifice informatia cel putin din 3 surse.
Multsimată Diana, în primul rând, să aveţi în vedere pe viitor, Iisus înseamnă Mântuitor, Izbăvitor (de moarte), pe când Isus înseamnă măgar, sectarii îndrăciţi se străduie în tot chipul să hulească împotriva Domnului Dumnezeului nostru.
în al 2-lea rând, părintele are să răspundă în faţa Lui Dumnezeu pentru copiii pe care i-a dat Domnul.
Dar faptul că aşa ceva se petrece nu este de mirare deloc, Sfântul Vasile Novicov zice, cel ce fumează – îi tămâiază diavolului, respectiv are în el cornorat.
Şi dacă copilul are vreo patimă la fel este de la aceea că are în el duh necurat.
Sf.Apostol Pavel zice, lupta noastră nu este împotriva cărnii şi a sângelui ci împotriva duhurilor şi a stăpânitorului întunericului a acestei lumi – diavolul.
Adică, trebuie o educaţie Creştină adevărată atunci copilul nu că, n-o să fure nimic, dar o să-şi cinstească părinţii cu cea mai mare iubire copilărească.
în al 3-lea rând dacă consideraţi că aveţi dreptate când spuneţi că dna. Elena din Rusia s-a căsătorit doar pentru iubirea de argint, dovediţi cumva, pur şi simplu doar din replică n-o să vă creadă nimeni.
în al 4-lea rând ş.a.m.d. legile lumeşti sunt nu de la Domnul ci contravin Adevăratelor Legi ale Lui Dumnezeu.
Totul ce se implementează şi se introduce azi, sunt doar piese ale globalizării care are să ducă întreaga omenire la autodistrugere.
în Vechiul Testament se spune despre Babilon, păi iată, din mândria omului a înmugurit iarăşi aceleaşi tendinţe ucigătoare de suflet precum a fost cu sodoma şi gomora, numai că se strădiue să înfăşure peste întreaga suprafaţă terestră această ideologie – globalizarea.
Şi dacă Sfinţii au zis destul de clar, timpuri mai bune n-o să fie, şi jido-masonii ne-au atenţionat cu o sumedenie de mesaje, pe care mai nimeni nici nu le-a observat că, îşi vor bate joc de copiii micuţi şi părinţii n-o să poată să şoptească vre-un cuvânt de apărare pentru că legile vor fi în totalitate împotriva lor, la ce acum să ne mai aşteptăm?
Dar nu asta e cel mai grav!
Cel mai rău este aceea că, cine v-a primi pecetea 666 pe frunte sau pe mâna dreaptă – iezerul de foc e garantat. Şi diavolul prin ai săi lucrează foarte intens, şi se va pune începând de la fotografierea pentru acte, la bancomate, la terminale (posibil), în supermarketuri şi obligatoriu forţat, că şi Grigorie ucenicul Sfântului Vasile cel Nou, în Dumnezeiasca sa descoperire despre Înfricoşătoarea Judecată a Lui Dumnezeu, ne spune că, şi copiii nou-născuţi care vor avea pecetea fiarei se vor duce în gheena focului şi vor blestema părinţii lor pentru că i-au născut în aşa timpuri.
Ce ne spun nouă jido-sataniştii?
Făceţi totul ce doriţi, absolut totul – numai fiţi în sistemul nostru – diavolesc!
Iată, şi dacă avem acte – noi şi suntem robi ai diavolului.
Ati scris mult, dar nimic concret.
Eu sunt pentru adevar si nu minciuni.
1. cazul Irinei Bergset e o minciuna. Ea singura a cazut in groapa care a sapat-o pentru sotul sau. Sustineti ca e corect ca femeia sa-si lase sotul? Ce zice BIBLIA?
2. Sa facem o diferenta, legea poate fi rea. Dar nu puneti ca exemplu minciuni.
3. Ce spuneti de acest caz: http://news.point.md/ru/proisshestviya/otec-otrezal-palec-svoemu-12letnemu-sinu ? E corect cum a procedat tatal? Cum ramine cu „Fiul risipitor” din Biblie?
4. Unde este bunatatea si intelegerea despre care ne invata Biblia? De ce trebuie sa seaman in copiii mei frica, violenta? Deja nu tin minte cine a zis: dar era o emisiune cu un preot din Romania. Stiti cum a invatat copiii vagabonzi sa nu fure? El isi biciuia miinele sale pentru faptele rele care faceau copii. Si copiilor li s-a facut mila de preot si au incetat. Iata un exemplu de intelepciune. Copii pot intelege din cuvint. In pamint daca semeni buruian, buruian creste. Asa si cu copiii daca semeni dragoste in suflete, atunci vor creste oameni demni. Ce zice Iisus in Biblie? „Lasa-ti sa vina copiii la mine!” Copiii sunt sinceri si ce semanam in inimile lor ceea culegem.
Bine, lăsăm Norvegia la o parte. Să analizăm ce se întîmplă în Germania, care la sigur prin ce face, nu poate fi socotită o ţară civilizata. Melissa Busekros a fost furata de guvernul german de la parintii ei pentru ca parintii au decis ca s-o educe acasa. Ea nu este “normala” in definitia statului pentru ca ea nu traieste cum vrea ea, ci asculta de parinti. Nu este “normala” pentru ca isi iubeste parintii si nu colaboreaza cu politia impotriva parintilor ei. De aceea au inchis-o la spitatul de nebuni.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3GqiAhqnMmE
Asta inseamna atunci cind credem ca societatea trebuie sa ne educe copiii, ca copiii apartin comunitatii si toti sintem responsabili cu cresterea lor.
P.S. Scuze de gresele gramaticale in mesajul anterior.
Inca o parere la tema:
http://www.youtube.com/watch?v=D4prH-1yDIE
Mie imi place adevarul.
Copilul e ca un pamint. Ce semeni, aceia vei stringe. Daca vom semana dragoste asa cum ne-a invatat Isus Hristos, atunci si copilul va invata sa fie molos fata de semeni si bun la suflet. Daca vom semana violenta si frica, ce va fi?!?
Daca sa vorbim de acest exemplu concret:
Ar fi bine totusi sa va documentati inainte de a pune astfel de minciuni. Irina Bergset s-a casatorit cu norvegian, pentru a scapa de saracie. Dupa 3 ani cind s-a vazut cu sacii in caruta a hotarit sa divorteze de sot si sa ii ia jumatate de avere(asa cum prevede legea norvegiana) si sa ii interzica ca tatal sa comunica cu copilul. (Asa procedeaza o femeie crestina? Ce spune Biblia referitor la acest comportament? Femeia nu trebuie sa-si urmeze barbatul la bine si la greu?!?!?)
Aici si Dumnezeu a pedepsit-o pentru lacomia si minciunile care le-a facut. Copilul traieste destul de bine in familia tatalui. El nu este pedofil, asa cum zice ea. Cit de josnica poti fi ca sa iti tratezi copii in asa hal, doar pentru avere?!?
Credeti ca eu nu am fost socata de acest caz? Nu m-am speriat pentru viitorul copiilor mei? Dar mi-a ajuns destula intelepciune ca sa intreb sa citesc ce si cum se petrece in aceasta tara.
Eu am crescut intr-o familie crestina, si copii mei tot. Chiar si la 3000 km departare de casa, noi urmam obiceiul nostru crestin-ortodox. Trebuie sa crezi in Domnul si sa ii respecti legile, atunci si Domnul are grija de tine! Sunt responsabila de educatia copiilor mei. Ei ma respecta si ma asculta pentru ca stiu ca parintii le ofera DRAGOSTE. Sunt contra violentii si frica in copiii mei nu voi baga.
Ce spuneti de acest caz: http://news.point.md/ru/proisshestviya/otec-otrezal-palec-svoemu-12letnemu-sinu
Poate ca tatal trebuia sa-si taie lui insa-si degetul pentru ca nu a stiut sa il educe.
Plus:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=leKC8ErRmvw
„Risti sa ramii fara copil daca ai obiceiul de a educa copilul cu varga sau cureaua.”
Dragă Diana, Vă rog mult, să nu aiuriţi Dumneavoastră!
pentru că părintele poartă răspundere faţă de copiii săi până la vârsta de 18 ani, pentru că la Judecata Universală v-a fi obligat să dea răspuns pentru educaţia copiilor pe care i-a născut!
Cu alte cuvinte, părintele îşi riscă sufletul cu moartea dacă nu v-a reuşi să dea educaţie cuvenită, dar să privim cu ochii cele din jur, culmile păcatelor sunt o normalitate, pe când copilul până după adolescenţa sa are o fiziologie a deprinderii şi a perceperii a tot ce vede, aude, simte respectiv şi înţelege că e o normalitate dacă nu are o educaţie cu adevărat părintească, că şi Sfinţii zic, dacă copilul nu ascultă – părintele să facă în orice chip ca să asculte, la fel cum şi Tatăl nostru Cel Ceresc ne mustră cu boli şi scârbe, la fel şi părintele trupesc este obligat să mustre, blândeţea deja depinde de la starea sufletului a fiecăruia.
A dacă habar nu aveţi ce înseamnă această unealtă a satanei – justiţia juvenilă – vă recomand să priviţi acest film: http://www.youtube.com/watch?v=aBKX4LlV66U
http://www.youtube.com/watch?v=AL5PllxYPR8
http://www.youtube.com/watch?v=JLBlLgxaiNE
http://emigranta.wordpress.com/2013/03/25/copiii-si-norvegia/
Nu aiuriti Domnilor. Mai bine sa va informati inainte de a posta minciuni.
Locuiesc in Norvegia, am copii si nimic din ceea ce zice Irina nu e adevarat.
Dumneata te-ai gasit sa dezminti cu un comentariu – un fapt real: ca justitia juvenila si celelalte proiecte noi-europene sunt crime, crime adevarate importiva populatiei? Dar zecile de parinti care s-au sinucis dupa ce ”asistenta tutelara” le-a luat copiii poate fi tagaduita? Sau miile si sutele de copii care plang dupa parintii lor?!… Daca sunteti de partea satanistilor, si poate nu v-ati ciocnit cu (farade)”legea” asta, nu inseamna ca ea nu este pusa in aplicare. Nimeni nu va crede! Lumea abunda de stiri clare, cu dovezi concrete despre omuciderea care se petrece! Este cert: s-a inceput o lupta crancena de distrugere a populatiei pe toate planurile. Ceea ce trebuie sa stie fiecare este: cum sa faca fata situatiei deloc usoare in care suntem pusi.