pericolul-din-spatele-bancomatelor-95-dintre-acestea-inca-folosesc-windows-xpClienții celor patru bănci ale căror carduri bancare nu au putut fi deservite săptămîna trecută în urma deficiențelor tehnice survenite în activitatea companiei de procesare “MoldMediaCard” și care bănuiesc că în rezultatul căderii sistemului au apărut probleme legate de veridicitatea soldului sînt sfătuiți să apeleze la specialiștii băncilor pentru a clarifica situația și a soluționa problemele în mod personal, informează NOI.md.

Citeşte şi:  Serviciul militar obligatoriu din Republica Moldova va fi eliminat

Angajații reprezentanțelor Moldova Agroindbank, EuroCreditBank, Unibank și Banca Socială au menționat că deservirea cardurilor lor bancare a fost restabilită integral joi, 23 iulie, deficiențele tehnice în activitatea companiei de procesare au fost complet înlăturate, situația a revenit la normal și nu ar trebui să existe probleme cu cardurile.

Totodată, dacă clienții bănuiesc că în urma problemelor tehnice au apărut nereguli în ceea ce privește soldul mijloacelor de pe cont și ar fi casate anumite sume de bani pe care ei nu le-au retras și nu le-au cheltuit, ei ar trebui să apeleze la specialiștii respectivi ai băncilor în vederea elucidării situației personale și identificări eventualelor probleme tehnice. Reprezentanții băncilor au menționat că astfel de cazuri sînt posibile, dar nu au caracter de masă.