Să ne rugăm Domnului Dumnezeu pentru a trimite pacea şi mântuirea întregii lumi, pentru buna sporire a sfintelor noastre biserici şi pentru unirea tuturor [drept-credincioşilor] într-o singură turmă.
Nu vă deznădăjduiţi în necazuri şi nu vă clătinaţi în ispite. Fiţi fii credincioşi ai Bisericii Ortodoxe.
Nu căutaţi har în nici o altă credinţă, căci adevărul se află numai în Biserica Ortodoxă despre care Hristos a spus: …voi zidi Biserica Mea şi porţile iadului nu o vor birui (Matei 16, 18).
Duceţi o viaţă creştină, înfrânându-vă de la tot ce poate întina sau lăsa vreo urmă rea în om. Trăiţi în pace şi armonie, fără a vă ocupa cu judecarea păcatelor şi neputinţelor altora. Iertaţi-vă unii altora greşelile, ca şi Tatăl Cel din Ceruri să ne ierte pe noi. Creşteţi copiii voştri întru evlavie. Şi, mai presus de toate, rugaţi-vă stăruitor ca Domnul să le îndrepteze pe toate spre ce este mai bine şi să ne dea ceea ce este de folos în această viaţă, dar mai ales în viaţa ce va să vină.
Noi minuni ale Sfântului Ioan de San Francisco. Despre sfârșitul lumii, Editura Egumenița, 2004
Cine v-a numit ortodocsi adica Crestini ADEVARATI ???? S-a auzit din Cer un glas dumnezeiesc tunator care sa spuna ,,voi sunteti crestini adevarati ” ???? Sau voi SINGURI V-ATI AUTOINTITULAT ” Crestini Adevarati ? Daca Eu strig in gura mare in centrul orasului ca sunt cel mai frumos ,puternic si bogat om din lume ,inseamna ca ESTE ADEVARAT ? Daca realitatea este alta nu fac decat sa arat ca UN IDIOT de care ar rade toata lumea ,bun de internat la Balaceanca . Asa si in cazul vostru de LAUDAROSI PENIBILI .
Să ne rugăm Domnului Dumnezeu pentru a trimite pacea şi mântuirea întregii lumi, pentru buna sporire a sfintelor noastre biserici şi pentru unirea tuturor într-o singură turmă. Nu vă deznădăjduiţi în necazuri şi nu vă clătinaţi în ispite. Fiţi fii credincioşi ai Bisericii Ortodoxe. Nu căutaţi har în nici o altă credinţă, căci adevărul se […] 👉 https://c.aparatorul.md/e7fwg 👈
Vă înșelați……biserică ortodoxă este ruptă din biserică catolică, deci este aceeași gândire, aceeași biserică. Biserica catolică (romană), era pe vremea lui Iisus Hristos. Această biserică… romană, nu L-a apărat pe Iisus Hristos, nu au fost împotriva răstignirii Lui. Au tăcut….deci….vine este biserica ortodoxă? Dar biserică catolică (romană)?🤔
CERCETAȚI istoria religiilor……pentru trezvie🙏
Minciuni ce adevăr ca va închinați la resturi umane o religie plina de erezii obiceiuri și superstiti traiti după calendar nu după Biblie,se devi inchinare numai lui
Dumnezeu.
Explicați la prostime
Ce inseamna biserică?
Dogaru Francisc Numai Biserica Ortodoxă este una Sfântă Sobornicească și Apostolească Biserică
Biserica Ortodoxă are Cap al Bisericii pe HRISTOS
Restul religiilor sunt erezii și secte inventate de oameni
Ecaterina Bratu te-au spălat pe creier…pune mana pe carte, nu e greu…vezi corespunde cu ce zici
Dogaru Francisc Iertați mă că vă întreb : d voastră știți ce este Biserica Domnului ? ….. dar Templul Domnului ?
Teodor Mich templu e templu..dar biserica?,eu întreb,tu răspunde, sau nu stii
Dogaru Francisc Ce știu , este că d voastră sunteți agresiv verbal , fără a purta un dialog civilizat . ….. vă mulțumesc
Harul e ca o găleată…care o duci de colo colo..golanilor
1054?…
Iertați mă , dar Nu există Biserică Ortodoxă . A dispărut (Biserica de Răsărit , autointitulată ortodoxă în anul 1054 la separarea de Biserica Universală) odată cu dispariția Imperiului Roman de Răsărit .
Teodor Mich Vedeți care este adevărata Biserică
O singură Biserică înseamnă întoarcerea la ORTODOXIE
Media: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1756029195193313&set=p.1756029195193313&type=3
Ecaterina Bratu Dacă doriți , răspundeți mi : Biserica (bisericile)Ortodoxă este catolică ?
Biserica Catolică este ortodoxă ?
Teodor Mich Până în anul 1054 a fost o singură Biserică creștină, atunci Biserica apuseană zis de Roma sa despărțit de celelalte Biserici răsăritene, și-a format Biserica catolică
Noi Ortodocșii am rămas aceeași Biserică cum au lăsat-o Sfinții Apostoli
Numai Biserica Ortodoxă are toate Sfintele Taine lăsate de Sfinții Apostoli
Biserica de Roma când sa despărțit de celelalte Biserici răsăritene, a căzut în erezie
Ecaterina Bratu Ați amintit de Crezul din anul 325 de la Nicea , atuncea trebuie să știți și cum a fost numită Biserica la acel Conciliu . Puteți să mi dați un singur (nu mai multe) document pînă în anul 1054 , care să atesteze că Biserica lui Cristos se numea Ortodoxă ? . Nu vă cer documente (versete) biblice de care sunt sigur că le cunoașteți .
Unirea in Sfânta și Dreapta Credință,singura mântuitoare, nu doar unirea tuturor,ceea ce presupune o adunare de oameni,fiecare cu a sa credința,care este altceva !
Să ne rugăm Domnului Dumnezeu pentru a trimite pacea şi mântuirea întregii lumi, pentru buna sporire a sfintelor noastre biserici şi pentru unirea tuturor într-o singură turmă. Nu vă deznădăjduiţi în necazuri şi nu vă clătinaţi în ispite. Fiţi fii credincioşi ai Bisericii Ortodoxe. Nu căutaţi har în nici o altă credinţă, căci adevărul se […] 🔺 https://c.aparatorul.md/3vgxp 🔺
Dar nu în biserica ortodoxă oficială!!!!
CINE NU E ORTODOX TREBUIE ARESTAT SAU IMPUȘCAT! TRĂIASCĂ ORTODOXIA, CEA MAI ADEVĂRATĂ RELIGIE ADEVĂRATĂ. ȘI DUMNEZEU E ORTODOX! ȘI MAICA DOMNULUI E OROTODOAXĂ!
Nick Baldo Extraordinar; sa nu-mi spui ca ești Ortodox. Dupa cum ai scris , mai degrabă pari a fi un criminal, nu un creștin…!
Nick Baldo ia-o în gură
Iisus Hristos este Adevărul! Atât!!! Poate fi găsit doar în Evanghelii! Verba volant, scripta manent!
,ai luat-o razna părinte!
Maria Stanca Campeanu tu ai creier de muscă
Si cu ecumenismul, cum reușiți (reușim ),sa nu fim „târâți”in el ?Nu îmi permit să intru în amănunte, pentru că cu siguranță dv.stiti mult mai bine decât noi.Doamne ajuta tuturor.
AMIN
Har exista oriunde este iubire și credinta.
Mihai Filsinger și Adevăr! Fără Adevărul Ortodoxiei nu se pogoară harul!
Nicolae-Alin Radu Ce înțelegi tu prin Adevar.De cind hotărăști tu la cine se pogoară HARUL.DIVIN…..Ca trebuie sa fie musai creștin ortodox????Comanzi tu lui Dumnezeu Tatăl cum.sa se.manifeste??? Pe bune…..
Mihai Filsinger nui asa!
Vad ca m i s a șters comentariul….Eu spun ca Dumnezeu se manifesta în Sine.insusi…În toți cei care și au revelat SINELE….În toate.fiintele.care manifesta iubire și credință.
Mihai Filsinger aveti erezii.
Nicolae-Alin Radu În primul rind tu nu înțelegi ce spun eu…..De unde ai tras tu concluzia ca sunt erezii afirmațiile.mele….Eu vorbesc din experienta ,tu vorbești ca asa ai fost învățat.Cine are dreptate ? Tu sau eu……Mai lăsați pasarelele și arogantele ca doar ortodoxii au acces la.Dumnezeu,ca dacă va iau la bani mărunți……..mare.parte nu aveți acces la.Divinitate…..Putina smerenie și înțelepciune……
Mihai Filsinger nu exista
Nicolae-Alin Radu De unde știi tu,ca nu ai habar de Gratia Divina….
Maria Stanca Campeanu Dar cum e? Cum.percepeti comuniunea cu Dum ezeu?
Mihai Filsinger au sfinții Părinți. Si i se zice Har, nu gratie ca nu suntem papistași.
Luiza Florescu Ce nu exista??? Ca nu înțeleg…
Nicolae-Alin Radu De unde pana mea atâta ignoranta și aroganta de atotștiutor….Dacă intri în comuniune cu o Forță Divina și te contopesti în Sfera Sa de Forță ,nu e o stare.de Gratie….,,Har,, poți spune când trezești în tine mai multe capacitati,Puteri,, paranormale,,…..Cind te.rogi și îl chemi pe IISUS …și dacă ai nivelul de credința,puritate.sa și primești,,Răspuns,, adică lumina ,iubire,vid…..ce este ? Nu e un moment de Gratie Dumnezeiasca….Evident ca tu nu ai habar de asa ceva,dar.te bagi în seama cu Ironii……..
Mihai Filsinger nu există mântuire în afara bisericii
Luiza Florescu Luiza ,fără.suparare….ca azi e simbata,dacă tu îți revelezi SINELE….Nu mai ești dependent de biserica ,preot.Da,te.duci la biserica și prin câmpul tău energetic ,impulsionezi și pe alții.. Dar tu poți sa intri în comuniune cu IISUS și de acasă,sau stind în natura.Iisus este în tine……..
.
Mihai Filsinger Te poți ruga și de acasă, de oriunde, însă fără spovedanie și împărtășanie nu există mântuire
Luiza Florescu Mai presus decit botezul.cu apa.e cel cu Foc DIVIN..
.
Un cuvant nu graiti. Tineti cu lighioanele? .
https://romanortodox.info/odata-intepat-cu-m-arn-esti-proprietatea-titularului-brevetului/
Voi sunteti detinatorii adevarului?! 🤢🤢🤢🤮
Isus Hristos a spus : „Eu sunt Calea Adevărul și Viața. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine.” (Ioan 14.6)
El este singurul Mijlocitor între oameni și Dumnezeu și niciodată nu a îndemnat pe nimeni să vină la vreo religie, ci la credință, în Dumnezeu și Hristos! Slăvit fie Numele Lui!
Emil-Toma Popa
Sectar eretic spalat pe creer, Mantuitorul Hristos ESTE DUMNEZEU ADEVARAT, MARELE DUMNEZEU, prin El si PENTRU El toate s-au creat, este o hula dementa eretica sa te adresezi… Mantuitorului Hrostos ca „mijlocitor”. Unde vezi sectare in acest verset din sf. Evanghelie dupa Ap. si Ev. Ioan cuvantul/termenul „mijlocitor”…, structura iehovista.
Stavros Crucs Decât să jignești și să să vorbești așa, mai bine ai pune mâna pe Biblie și ai verifica! Dar ca să îți fie ușor, iată ce scrie în Epistola Întâia a lui Pavel către Timotei Cap 2. 5 : „Căci unul este Dumnezeu, unul este și Mijlocitorul între Dumnezeu și oameni : omul Hristos Iisus.” (Biblia Ortodoxă)
5.”Căci unul este Dumnezeu și unul singur este mijlocitor între Dumnezeu și oameni : omul Cristos Isus.” (Biblia Catolică)
5.”Căci este un singur Dumnezeu și este un singur mijlocitor între Dumnezeu și oameni : Omul Iisus Hristos.” (Traducerea Cornilescu)
Dumnezeu să te ierte pentru vorbele urâte pe care mi le-ai adresat fără să mă cunoști!
corect adevarat
ADEVĂRUL SE AFLA ÎN SFINTA EVANGHELIE ȘI IISUS HRISTOS ESTE ADEVĂRUL ȘI EL NU A SPUS CA ESTE ORTODOX CATOLIC SAU PENTICOSTAL
Doar la Kiril,via Putin, este “har” in rachetele cu care omoara femei, copii, batrini…
Fatima-Lourdes-Pelerinaje.ro , ce vă face să credeți că patriarhul Kiril are vreo legătură cu ororile lui Putin ? În ” mama Rusia ” nu are voie nimeni să miște în front ! Nici măcar biserica ! Cât despre realegerea acestui dictator și măsluirea voturilor , putem spune că se pregătește ” nemurirea sa pe funcție ” !
Veronica Avrigeanu patriarhul Kiril a binecuvantat bombele lui Putin, preotii moscoviti din Ucraina fac spionaj si sunt agenti ai lui Putin, iar zilele trecute Kiril a decretat ca razboiul impotiva Ucrainei este “sfant”, un adevarat jihadist care indeamna la crime in numele Domnului.
Fatima-Lourdes-Pelerinaje.ro , da , biserica invocă uneori , ceea ce se cheamă , ” războiul sfânt pentru apărarea patriei ” , ceea ce nu e cazul Rusiei , bineînțeles ! Am citit și eu acum , pe Google , niște titluri legate de acest subiect și m- am cutremurat ! Mi – a plăcut foarte mult unul dintre ele : ” Patriarhul Kiril , păstorul ce – și mănâncă turma ” . Vă mulțumesc că m- ați adus cu picioarele pe pământ ! Când te uiți la televizor din an în Paște , așa cum fac eu , ești cumva rupt de realitate .
Fatima-Lourdes-Pelerinaje.ro mai bine ti-ai vedea de afacerea cu pelerinaje fara sa te bagi in politica. Razboiul e razboi cu morti si nenorociri ☹️😪. Nimeni nu are dreptul sa ia viata daruita de Dumnezeu ! Nu sustin pe nimeni dar Ucraina ca si stat e format in majoritate din teritorii luate de la Romania, Polonia, Slovacia ….etc. Kievul daca-mi aduc bine aminte a fost capitala Rusiei tariste pe vremea cand Ucraina nici nu exista ca si stat ….. 🤔
Din ce unghere ale lui Putin ai aparut nenea parinte, daca esti preot?
Se pare ca afaceri si inca necurate faci dumneata, un preot catolic cu asemenea atitudini nu am mai intilnit…
Dar Romania unde a existat ca stat pina la 1959?
Nu s-a format din teritorii ale imperiului austriac, tarist si otoman ?
Biserica Ortodoxă respecta biblia și ce a zis Isus christos în Mat.24 cu 14 , dacă nu se îndeplinește aceasta porunca în aceia biserică nu este far .
Doru Diaconescu Din care sectă rătăcită faci parte, că sunteți sute de secte care v-ați vândut sufletul lui satana
Ecaterina Bratu cat timp dați onoare biserici și nu Domnului care o murit și ne-o răscumpărat sunteți chiar departe de adevăr . Domnul nu ne-a chemat la nici o religie și în biblie nu este menționat nici o religie . Dacă vreți să găsiți adevărul nu-l găsiți la mine este scris în Biblie biserica ortodoxă nu respectă adevărul scris și dat de Însuși Dumnezeu .
Ecaterina Bratu Stimată Ecaterina eu întreb dacă dvs cunoașteți ce a făcut Isus cristos și care a fost asa cum numiți dvs secta lui , eu din ea fac parte ca persoana care încearcă sa calce pe urmele lui , așa cum spune Pavel în 1 Corinteni cap.11 cu versetul 1 citiți vă rog versetul , și după aceia va rog să-mi trimiteți și mie un verset biblic în care se regăsește religia dvs
C’è caută catolicul în foto?
Lilia Partenie Vremurile secolului și a ecumenismului
Lilia Partenie e ceva normal pt.ecumenisti
https://www.evanghelismos.ro/carte/118/de_ce_papa_si_supusii_lui_sau_despartit_de_biserica_lui_hristos
De fapt voi sunte _ ți o rușine. Ca și. B o r ul plini. De aur de lux mașini de lux. Și nu vă mai incap straiele pe voi și _ mi spune _ ți să măninc. Urzici ?? Și voi berbecuți la proțap de asta sunteți așa anemici. Dar să ajutați un sărac n _ aveți voie ???
Amin🙏🙏🙏
Exact… „Adevarul se afla numai in biserica ortodoxa”. Lucrul acesta este spus de oameni.
Slava lui Dumnezeu ca El ne imparte in oi si capre 💕🕊️
Valentina Ionescu Si prin oamenii care șint fideli cuvintului LUI vorbește Dumnezeu🙏🙏🙏
Buna dimineata. o instituție aprobată vă oferă oportunități de împrumut de la 3.000 € la 800.000 € cu o rată a dobânzii de 2% pe an și termene de rambursare accesibile. pentru mai multe detalii va rugam sa contactati agentia noastra prin wahtsapp: +421950513160
Oamenii trebuie sa fie credincioși lui Dumnezeu, nu unei biserici!!!!
Amin doamne ajuta
Acum mai mult decât oricând e nevoie de iubire și bunătate.Sa învingem Raul prin iubire și fapte bune.
Cit de ipocrit poti sa fii sa spui ca harul si adevarul se gaseste doar in ortodoxie?! HARUL SI ADEVARUL SE GASESTE IN HRISTOS IN JERTFA LUI SI O DETINE BISERICA LUI HRISTOS MONDIALA! CACI DOAR HRISTOS ESTE MODELUL DE URMAT, DOAR EL VA JUDECA SI SPUNE IN DREPTUL FIECARUIA CINE VA MOSTENII IMPREUNA CU EL VIATA VESNICA ! Cit timp va credeti singuri intelepti, judecati, defaimati, puneti etichete, veti fii clientii iadului, caci fara dragoste de aproape nu sunteti nimic !! Poti sa ti dai trupul sa fie ars, daca nu ai dragoste esti un mare nimic si asta scrie in Biblie, dar multi nu stiti asta, pentru ca nu o cititi, dar sunteti indemnati la discordii si defaimari! Rusine mai marii bisericii care pun pe prim loc irtodoxia, nu smerenia si dragostea de toti oamenii, oare cine va credeti, niste calauze oarbe, care nu intra nici ei in Rai si nu lasa nici pe altii sa intre prin invatatura gresita ce o dati, asa cum va numea Isus, calauze oarbe..
Dacă ești cu adevărat Apărătorul Ortodox, așa cum pretinzi, de ce ne dai poza ierarhului ortodox alături de cel catolic? Faci propagandă pentru unire ca să te creada fraierii.
🙏🙏🙏
Nu unire în duhul cel nedrept
Nimeni dar nimeni nu ne poate mântui decât cel care a plătit Păcatele Lumi,prin sângele lui cel sfat am fost răscumpărării. Cine va ajunge în imparatita cerului este cel ce face voia tatălui meu,căci nici eu nu am venit sa mi se slujească Ci SA slujesc Tatăllui….zidește în mine o inima curata și un duh nou și statornic❤
ADEVARAT!!!
Ce.cauta.diavlu.langa.ortodocx.ertic
Underground scrie în Biblie că Isus ár fi spus: Beserica ortodoxă deține harul???!!! Ori Isus a fost român ortodox?! Doar întreb pentru un prieten de al meu din Uganda, care este de fapt congolezo-australiano-chinezo-mason! Căci el ar trebui să dea răspunsul fraților lui întru credința mongolă, născătoare de boaşe şi broaşte, canadiano-libieno-sumerienilor. Scuze pentru deranj.
Toate religiile manipuleaza
Mult adevar aveti ma gaozarilor ortodoxi ,da la voi cea mai multa hotie ,minciuna ,ura ,prefacatorie etc
Amin!
Harul nu este în nici o biserica! Harul este de la Dumnezeu și este Dumnezeu. Harul este dat pentru oameni și este împreună cu mila lui Dumnezeu. Mila este pentru păcătoși și Harul pentru mântuire! De când da mântuire Biserica ortodoxa? A luat cumva prerogativele lui Isus. Nici în nume nu este dat sa căpătat mântuire, decât omul Isus Hristos. Mare este îndrăzneală unor biserici.
Adevărat!
Domnul este cu noi cu toți
A.M.I.N
….POSTULAT: se da biserica ORTODOXA ,”cea mai adevarata”,iar „ceilalti”( care nu-s ca noi..!!),sunt, atei, necredincisi, nu au sfanta lumina ,traiesc in minciuna ,….etc…!! De unde le mai „scoateti”, ……”SFINTIILE” voastre,…orto……????!!!
Jigodii
Credința și adevărul este numai de la Domnul Dumnezeu prin jertfa Fiului său Isus Hristos și prin Duhul Sfânt Nici ortodoxia, catolicismul, protestanți și nici alte culte , dacă nu îl avem pe Domnul Dumnezeu Suveran,Isus Hristos Mântuitor și Duhul Sfânt Ocrotitor ,nu suntem nimic.Îl cinstim cu buzele,iar inima este dată numai la râu .Epistola către Evrei 4:12-14 .
Nimeni nu mai e ca voi baieti plini de smerenie modesti si auriti din cap pana in picioare. Evident detineti clar tot adevarul de pe lume inclusiv cisterna cu mir.
Adevărul se află în învățămintele Domnului Isus : ” Eu sunt calea,adevărul și viața ” !!! acum 2000 de ani nu existau religii ?! ❤️✝️
Părinte mă rog să nu te audă Isus Christos că te trimite direct în genunchi la colț,unde este foarte cald !😲
Altul…
ACESTI INDIVIZI CARE SEPROCLAMA SFINTI SAU PEASFINTI NU REALIZEAZA CA SINT DE CARAGHIOSI ORE ENORIASII CARE LE FAC PLOCOANE SI PLECACIUNI NU AU INTELES CA NUMAI LUI DUMNEZEU TREBUIE SA I TE INCHINI
Ce caută, aici, sectantii buruieni crescute la umbra bisericii?
Doamne ajută Amin
Doamne miluiește Amin.
Îmi e silă.de 1) Boaitele Fățarnice din BOR care nu se dezic de kiril . 2) Românii care se.lasă manipulați de aceste Boaite din secta ortodoxă care se laudă că numai biserica ortodoxă deține adevărul absolut.
Cu cît Boaitele șefe din BOR urlă că numai biserica ortodoxă deține adevărul, cu atît mai mult această MINCIUNĂ nu mai prinde.
Si oculta vrea o singura religie,un singur guvern mondial sper ca nu va referiti la ce spun ei,pentru ca ei sunt teroristii lumii si ne vor pe toti morti si pe voi
Doamne ajută @
Doamne ajuta amin
Biblia este calea adevărul și viata Amin
Hristos a inviat Doamne ajuta Amin Slava Sfinte Doamne Slava Sfinte Dumnezeul nostru Slava Sfinte Doamne acum si pururea si in vecii vecilor Amin
Amin 🙏
Doamne ajută-ne!
Ecumenism? Doamne ferește!
Amin!
A inceput si razboiul intre religii ,,PACAT ,,Asa cum razboil din Ukraina e intre cei puternici conducatori ,,,asa si aici intre capii bisericii ,,Cei mai verosi ai Ortodoxiei ,,,PACAT mare
🇹🇩Permis de conducere 100% legal si de incredere, daca esti interesat scrie-mi in privat🚘🚧🙏
Doamne ajuta!
Ce adevar au catolicii , greco- catolicii?
ISUS este CALEA ADEVARUL SI VIATA .
NU E IN NICI UN CULT SAU O BISERICA
Adevărul este Unul…..Isus Cristos !!!
Rezultă că( matematic vorbind)…
Adevărul Adevărat este peste tot unde Este Isus Cristos
Apropo…Adevărul …Dumnezeu….Isus Cristos ….Biserica Domnului
Nu au nevoie să fie Apărați de Oameni….
Nimeni Nu le poate Afecta sau Distruge Identitatea !!!
Doamne ajuta!
Adevărul este credinta nu biserica. ACEST teolog omite chiar cuvintele Mintuitorului,care după înviere a suflat duhul sfânt asupra apostolilor a spus „Tu ești Petru, și pe aceasta piatră voi zidi biserica mea.De ce oare ortodoxia repudiaza acest adevăr.Marele Iorga afirma ca nu înțelege acest paradox.De ce evreii repudiaza pe Isus iar românii Roma.Concluzi trageți d-vs.
Dumnezeu este peste tot
🙏 AMIN
🤮
Doamne ajuta
Sporirea sfintelor noastre biserici, pai nu va mai satură dumnezeu lacomilor ,de spitale sau școli nu spuneți nimic
Poate îl lămuriți și pe kikiril al Rusiei să își ceară iertare că îndeamnă soldați ruși la război ,că doar tot Ortodox îi si el ,sau ? …
Fiecare cult creștin are extremiștii lor! De ce biserica ortodoxa să nu aibă și ea câțiva? Ați găsit în vechiul și noul testament scris negru pe alb că biserica ortodoxa este adevarata credință? Cei care susțineți asta și faceți spume la gură, ca cei posedați, doamne ferește, cunoasteti , dați cu bâta creștinește, voi sunteți drepții dintre drepți? Cunoașteți porunca dată de Isus? Doamne ce să fac ca să ma pot mântui? Isus ia răspuns :,, Iubesteti aproapele ca pe tine însuți ”! Scrie ca doar ortodocșii, catolicii, penticostalii, etc se vor mântui? Ne mântuim prin faptele noastre, prin dragoste de aproapele. Credeți ca musulmanii, hinduși și ceilalți pe care ii numim păgâni sunt mai rai decât noi? Vă sfătuiesc să mai reflectați, mândria, îngâmfarea nu sunt de la Dumnezeu.
Tadeus Biseada spume și posedați sunt ăia care proorocesc, cică au ei un duhuleț sfânt și tare, de lălăie, de zici că s-a reinventat Xena .
Tadeus Biseada se vede ca nu ai pus mina pe Biblie sa o citesti, niciodata in viata ta, fa diferenta intre ceea ce scrie si aplicatie, extremismul nu isi are locul in acest context ci doar in optica ta gresita!!
Sarah Fiennes analizează textul postat și ceea ce am scris eu, spre dezamăgirea ta, biblia am prins-o în mână prima dată în 1986 8n Brașov. De atunci am mai recitito de câteva ori, poate nu stăpânești prea bine limba română.
Costin McMahon Ellis eu zic ca blasfemiezi, nu vb despre DSf, daca nu cunosti nimic despre
Sarah Fiennesde parcă sectanții știu ceva.
Costin McMahon Ellis stii tu gent taurule??, 🤣
Sarah Fiennesmăcar știi ce e Gent?
Costin McMahon Ellis cind ti a fata mintea , sa mi dai si mie un pui.. Istetule !! 😂😂
Sarah Fiennes ai destui tu. Vrei să mi-i furi pe ai mei?
Costin McMahon Ellis nu ne comparam, suntem extrem de diferiti, tu esti de la Bruxelles, iar eu din tara com unismu lui reinventat 😂
Sarah Fienneseu am plecat din România. Din orașul unde e imposibil de găsit un loc de muncă. Unde sunt acum, simt că e locul meu. Chiar am fost șocat, când am vizitat prima dată un parc, mi-am amintit locul. De parcă mai fusesem acolo. După câteva secunde mi-am amintit de un vis din copilărie. Am visat, că eram exact în același parc. Îmi reamintesc visul, ca pe o amintire din trecut. Chiar și de Knokke-Heist îmi amintesc aminte locuri din vis. La început, credeam că visele sunt doar vise aiurea.
Hristos Domnul este adevarul viața și cuvântul, dragoste si iubirept fii săi!Facase voia Domnului! 🙏✝️⛪️
Adevarul se afla numai in Hristos
Adevărat asa este Doamne ajuta,,, Amin,,
Facase voia Domnului. Amin!
Doamne ajuta Amin
Adevărata credință și iubire pentru Dumnezeu, se va vedea când v-a venii prigoana și mulți se vor lepăda de tot ce este sfant pentru o bucata de pâine. Atunci se va vedea mucenicia adevărată și dragostea pentru Iisus Hristos. Eu sunt ortodoxa și ma bucur ca prin studiu biblic și viata Sfinților și nu numai și a tuturor celor care au pătimit pentru credință ortodoxa și valorile ei, acești oameni trebuie sa fie exemplul nostru de credință și mântuire. . Nu trebuie sa judecam pe nimeni, nici chiar ortodoxia datorita unor preoți căzuți, fiindcă noi știm, ca în toate timpurile au fost lupi îmbrăcați în piei de oi. Trebuie trăită ortodoxia curat asa cum ne este insuflata de oamenii curați și care au respectat cu sfințenie cuvântul lui Dumnezeu. Nu uitați ca se vrea distrugerea credinței noastre strămoșești și au apărut dealungul timpului fel și fel de credințe, care nu au nici o legătură cu Adevărul.Multi fac fel și fel de adunări pun o denumire caselor lor de întâlnire, studiază Scriptura fiecare după mintea lor dar unde sunt tainele bisericii. Dacă citiți Vechiul Testament, Dumnezeu și spune cum sa arate îmbrăcămintea preotilor cum arata altarul, cum se tăia pâinea și citiți ca nu doare și unde sunt lucrurile astea în bisericile apărute ca ciupercile după ploaie? . Nu trebuie sa lovim în preoți ca poarta haine cusute cu fir de aur și mai știu eu ce tâmpenii. Hainele lor este respectul pentru Casa Domnului Nostru, asa cum a fost de la început poruncit sa fie. Nu va mai duceți după religii staine și citiți mai mult, ca acum slava Domnului avem de unde lua informații, Nu trebuie sa vina niște biserici masonice sa ne învețe pe noi cum sa înțelegem Biblia. Treziti-va! Cu Dumnezeu în inima și rugați-vă sa va lumineze sa vedeți adevărul ca vor venii vremurile de mucenicie și atunci se va cerne grâul de neghina. Doamne ajuta!
Amin!
Doamne Isuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu Miluiește-ne.
Amin
Contract de exclusivitate în reprezentarea împaratiei Lui Dumnezeu? Dumnezeu se lasa la mâna oamenilor?
Amin
Amin 🙏
In oasele icoanele crucile si tradițiile ortodoxe acolo e adevărata credință ma faci sa râd aproape tot ce faceți voi si ce aveti ca bază in biserica ortodoxă este împotriva biblie si învățările Domnului Isus si a apostolilor
Pop Dan Iisus
Tiberiu Szirom dute omule cu gramatica ta învățată de la popa
Pop Dan ,ai aflat când a fost înființată Religia ta?!până afli să aud musca.
Apărător ortodox.
Aveți dreptate, dacă eram în Italia, adevărul era la catolici.
Mai mergeți la Domnul dracul
Doamne
Amin.
Amin
🙏🙏🙏
Domne Ajută-ne
Cum adică sa ne unim toti intr o singura turma?biserica crestin ortodocsa este una .fiți mai explicit în detalii.noi creștinii ortodocși nu ar trebui sa ne unim cu nimeni.Sa ne vedem de Sfintele Taine și de Sfanta Liturghie.cam în ceața mesajul.
Doamne luminează ne mintea sa facem voia ta amin
Mài omule dà ciaunul aurit din cap jos , si toalele aurite ,,,, Isus era un om de rind ,,,,,, Vii tu si spui de credinta???? Da toatà avea la sàraci si apoi mai vedem
Voi v.ati da viata in numele credintei, ori al religiei? Multi nu inteleg diferenta intre credinta si religie..
Amin
ZĂU ?? Unde este iubirea de semeni ? Decideți voi câțiva bărboși care este calea spre Dumnezeu ? Toți cei opt miliarde de pământeni sunt creația lui Dumnezeu , dintre aceștia creștini nu sunt nici jumătate ca număr.
Eugen Balan Deviza comuniștilor: ,,cine nu este cu noi, este împotriva noastră”!
Stelian Tănase In acest caz : împotriva Bisericii
Slava Ție Doamne
C am aroganți sunteți , chiar așa să fie?
Hristos A Inviat 🙏 🙏
Amin
De ce nu o fi amintit Dumnezeu și nici fiul SAU,Isus Hristos, nimic de ortodocsie, ca singura credință adevarata?
Dacă ar veni Isus acum l_am rastigni ,din nou,ca ne strica obiceiurile și „sfanta”traditie!
Lucian Gardari Iisus
Amin .
Cretinilor
Sa mori tu? Biserica ortodoxă este ce a mai instigatoare la ura si dezbinare Hristos nu face diferență intre religii voi nu mai stiti cum sa mintiti oamenii cu politica voastra Nu ma mira faptul ca din biserica ortodoxa multi trec la alte religii sincer in voi nu exista dragoste si iubire doar ura nimic altceva
Nu mai instigati la ura, RUȘINE
Adevăru se află în Biblie nu în religii
Amin
Amin.
Da ce?Iisus era ortodox???
Popa ramasa in epoca medievala sa afirmi asa ceva ín ziua de azi
Cind te crezi unic, devi un nimic .
Eretici și inainte mergatorii lui Antihrist. L au trădat pe Dumnezeu în sinodul de la Creta din anul 2016.Dar Dumnezeu nu se va lăsa batjocorit de trădători și lupi îmbrăcați în piei de oaie.
Groasa minciună,spusa cu atîta seninătate.
Doamne ajută !🙏🙏🙏
Amin
Asa este Dumnezeu sa ne ocrotească
Ioan 14:6 NTR
Isus a spus: ‒ „Eu sunt Calea, Adevărul și Viața. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine”.Cred că este vorba de o instigare, credinta adevărată te învață să îți iubești aproapele nu să îl urăști.Isus a spus: Ioan 13, 34, “Va dau o porunca noua: Sa va iubiti unii pe altii; cum v-am iubit Eu, asa sa va iubiti si voi unii pe altii !”
Adevarul se afla doar in Ortodoxie❤️
Dumnezeu este unul și toți suntem creația lui! Toți oamenii trebuie să fie egali în fața Creatorului!
Doamne ajuta.
Fără moaste . Nu mai păcăliți oamenii.
Deci, fără sfinți.
La ce dată sau despărțit cele două bisericii. Ca să știm și noi Niceea consil sau cu chiriile.
Ma inchin Lui Dumnezeu Creatorul Lui Dumnezeu Fiul si Sf Duh.sf Fecioare sf cete ingeresti.tuturor sf apostoli. Si tuturor sfintilor care au avut viata sfanta dandu si propria viata pt Dumnezeu….ortodocsii au totul complet.asa cum ne a lasat Iisus Hristos in plus ne a mai lasat comoara suprema .Impartasania multumim Doamne !
Jură-te pe mă-ta,Aparătorul poolii
!
Fiecare are credința lui. Unii se închină la icoane, alții la pietre, la scaune, la pereți sau la cine știe ce. Tocmai de aceea există liberul arbitru. Unii își păstrează religia în care sunt născuți, alții aleg altceva, după interese. Dar Dumnezeu e Unul pentru toți. Și toți ajung tot între patru scânduri.
Hristos a înviat! Doamne ajuta!
Discutabil!Toti cred in Dumnzeu!
Amin!
rataciti oamenii …nu detine adevarul absolut nimeni ….oare nu ne a lasat divinitatea frati ?
Nu va mai ajunge nimic,da se vede tot se apropie,atunci va fi vai siamar
și nu căutați lumina la biserica ortodoxă rusă, creația lui Stalin…
Doamne ajuta
ADEVĂRAT !Â
Diferență mare ,Isus purta cumva hainele aurite?
Toate omenirea are nevoie de harul lui Dumnezeu.credinta adevărată au totii care se încrede în cuvîntul lui Dumnezeu și trăiesc după voia lui Dumnezeu.poporul sfînt a lui Dumnezeu au fost evreii.iar noi cu toții eram popoarele păgîne.cu țoți avem salvarea prin credință în fiul lui Dumnezeu..doar datorită lui isus avem parte de harul lui Dumnezeu.si nimeni nu se poate lăuda .nici protestanți nici neoprotestantii .ci copii lui Dumnezeu.Biserica vie .de pe pămint
Doamne ajută!
Doamne ajuta amin
Adevărul se găsește în Sfânta Scriptură!!!
Așa este!
Amin
Amin!
Doamne ajuta
Așadar stimați clerici, îmbrăcați în haine roșii,mantii purpurii cum scrie in apocalipsa lui Ioan vă așteptăm cu drag in vechea orânduiala creștină de unde singuri ați plecat și va iertam de toate ororile pe care le-ați făcut,dar sa vă supuneți canoanelor noastre și a Sf.Apostoli de la Cina cea de taină.Si nu-l mai huliți pe dl.Iisus care V-a dăruit Viața Veșnică.Amin!
Nu-ti e rușine hahalera impopotonata cu turban și aur plin!!!sinteti ca mormintele varuite pe dinafară,dar înăuntru sînteți plini de spurcaciunile voastre.cunoasteti poruncile sfinte,dar vă baterie joc de ele prin obiceiuri spurcate.huuuoooo,făcători de averi și arginti!!!vînzători de HRISTOS!!!!huuuuoooo
Doamne ajuta!
Amin
Pe ce vă bazați cand spuneți asta,dar ce ? musulmanii,hindusii s,a. nu sunt oameni,nu au religiile lor,care sunt ls fel de sfintr pentru ei, bine cs va impopotonati si induceti ideea ca vezi doamne sunteți sfinți, yoyul se sfinteste ls stingerra voastră, vax slbina,crema puca, nu știți decat să amenințați, va slsbit imaginația, vă copleșesc pastorii,alți mincinoși avizi de bani !
Amin doamne ajuta tuturor
Povevești.
Noi cei Orthodocsi ne rugam pentru toți, absolut toți, chiar și pentru alți creștini, aparținătorii ai celor care s’au întors împotriva vechilor canoane, au schimbat multe și chiar pe DOMNUL, scindand și creând schisme, ceea ce nici o alta religie nu propovăduiește!!! Ca atare, va asteptam cu drag înapoi la DREAPTA CREDINȚĂ , după ce va pocăiți toți!!! DOMNUL SA NE AIBE IN PAZA SA PE TOȚI, AMIN!!!🙏🙏🙏
Cîta minciuna și ipocrizie,,, adevărul e la Dumnezeu
Doamne ajuta 🙏🙏🙏
Popă prost…
Așa ceva nu se poate ! Să Meargă cine vrea la Alte Secte și să lase Biserica lui Hristos în Pace ! Că nu cumva Blestemul lui D-zeu sa dea pe Capul Lor !
Amin
Doamne miluiește!
Javre Ordinare ce sunteți ! Așa va fi tăt Slugi Anticriști ?
Amin
Credinţa într-o fiinţă divină nu este monopolul nimănui.
Este o reacţie a intelectului uman la inexplicabilităţile vieţii.
Este absolut universală, independentă de gradul de dezvoltare intelectuală.
Diversele abordări diferite nu îi reduc în nici un fel universalitatea.
Dar diversele confesiuni doritoare a monopoliza divinitatea creează falii de separare între oameni.
Cu atât mai convingătoare cu cât stadiul educaţiei şial învăţăturii grupurilor de oameni sunt mai reduse.
Dar ce le stii tu; ca un om mare.
AMIN !!!
AMIN
Deja ai și spus o minciună.
Amin. Doamne ai mila de noi pacatosi.
Amin doamne.ajuta
Corect
Doamne ajuta Amin!
Sfântu’ păstor ,aiesta din Moscova, care o binecuvântat invazia din Ucraina, îi tăt ortodox de a nost!!! Așe-i?! IPOCRIȚILOR.
Zise Mache 😥👎
Adevarata credinta este in Dumnezeu nu in religii „religia este femeia usoara ce curveste cu toti imparati pamantului”, verset din Biblie, feritiva de carturarii imbracati in haine lungi ce asteapta plecaciuni”Matei 32:2.
Oare, dacă gândim așa, se va face, vreodată, unirea tuturor credincioșilor într-o singură turmă?
Amin!
Doamne ajută-ne!Amin !
Să mori tu!
Cine ti- a spus acest neadevăr ? sau voi ortodoxii sunteți a lui Cristos și CEILALȚI creștini- NU – !
Sunteți departe de adevăr cum este pamintul de luna ,păcat ca voi nu intrați in împărăția lui Dumnezeu și pe alții ii duceți in rătăcire ,dar vine ziua cind oricare om v-a fi judecat după faptele și vorbele sale .
Doamne ajuta! Amin!
Doamne ajută Amin!
În biserica ortodoxa a lui Kiril și Putin nu vreau Ăștia sunt atât de ortodocși ca te trimit la Domnul înainte de a-ți da seama.
Maricel Botezatu iar sectarii, te trimit la diavolul, cu prioritate.
Amin
Fiți CREDINCIOSI ESTE SUFICIENT
Nu maș trece la ortodoxși nici pentru totii banii din lume
Ortodoxia ☦ este înapoiere, stagnare, talibanism.
Doamne ajuta !Amin!
DOAMNE AJUTANE SI IARTANE PE NOI PACATOSI
Du’te mă!
Mda, si războaiele și ororile și suferința fraților de aceeași credintă, tot ortodoxia o provoacă.
E tare ortodoxia asta, e adevarata, promovează pacea, buna convietuire si iubirea aproapelui.
Amin🙏
Perle Iulian Bacher Amin!!!
Doamne ajutane Amin
Prostii! Unde scrie că adevărul e in biserica ortodoxa?
Doamne.ajutăne.la.tuoată
Lumea.amin
Religia este o mare minciună .
Dumnezeu îmi cere să fiu smerit dar nu și cre(ș)tin , idiot !
AMIN
Serios?! Știți voi sigur că numai în ortodoxie se afla adevărul? M-am saturat de frana asta la orice înseamnă progres, știință, cultură , frana numita ortodoxie! Totul la voi e cu tradiție! Poate doar musulmanii sunt mai îndoctrinați și arhaici ca ortodocșii! Sa nu schimbam nimic de 1000 de ani! Sa ne opunem la tot ce e nou și la orice evoluție!
Burueana Catalin sunt de aceeași părere. Însă dacă ne strângem toți din tara suntem cam putini. Sunt o mulțime de religii care se roagă la același D zeu de ce ar fi ortodoxismul singura adevărată? Majoritatea preoților ortodocși sunt cam escroci.
Domnul Isus Hristos zicea : Eu sunt Calea , adevărul și viața….nu moaștele (cadavrele)nici icoanele pictate de om ….duceți lumea în rătăcire …numai sa va umflați voi burțile la pomeni și alte lucruri asemănătoare
Mai HOȚI ca POPII din CULTUL
ORTODOX nu exită nimeni .
Bisericile creștinilor le-au
transformat în TARABE de
HOȚII pe CÎRCA creștinilor
și acordul CONSILIULUI
PAROHIAL care sunt duși
cu minciuna de POPII
NESĂTUI de bani .
Rușine HOȚILOR 👿👹
Doamne ajută la toată lumea că toți sîntem copii tăi
Adevărul este în inima și credința omului ! Credința este într-adevăr în ortodoxie ,dar în orice religie poate avea omul credința adevărată!
Elvira Cibotaru pune mina si citeste Biblia sa vezi cit de gresit gindesti!! Ctedinta trebuie sa fie in Hristos, nu este in nici o denominatiune religioasa
Doamne ferește adevărul se găsește în biblie și nu spune ca ar fi acolo .Citiți biblia și urmați cuvântul lui Dumnezeu El vrea ca toți oamenii sa ajungă la cunoștință cuvântului său și sa fie mântuiți.
Ioana Pitu
Biblia e scrisă de oamenii
din ziua de azi și pe înteresul
Cultului !
Cornel Barbu da domnule este scrisa de oameni sub inspirație divină este mai de încredere cuvântul scris în biblie decât tradițiile s-o ob8ceiurile puse de oameni dacă citiți biblia o sa găsiți versetul care spune ca toată scriptura este insuflata de Dumnezeu ca să îndrepte să mustre să dea cunoștință ca omul sa poată înfăptui voința lui Dumnezeu. Și nu de oamenii din ziua de azi sin suluri din care biblia spune ca chiar fiul lui Dumnezeu a citit din scripturi.
Ioana Pitu Sectele au pliante ,umla pe străzi
cu modele de pliante cu toate pozele și ei
spun că nu au icoane , dar pliantele lor
șanț pline de poze.Cartile alea editate de
voi,redactate de voi nu se numesc Biblie .
Biblia voastră ticluită de voi este numai
a voastră . Este bine sa stați în banca
voastră.
Caty Neacsu eu vorbesc de biblie nu de pliante eu nu umbu pe stradă cu pliante eu citesc biblia și ar trebui să faci și tu acest lucru sa vezi ce spune Dumnezeu și cum sunt obiceiurile și tradiția caută credință.
Ioana Pitu
Crezi D-le în ce vrei D-ta , dacă
nu vezi EVOLUȚIA ȘTINȚEI care
a cucerit UNIVERSUL ,Tehnologia
și D-ta te întorci în Antichitate cu
Povești , Datini și Obiceiuri care
Preotii noștri Ortodocși o numesc
*CREDINȚĂ * nu am ce să mai
comentezi , cu INSUFLAREA
deasemenea… CUI și CINE
dintre PĂMÎNTENI a vorbit cu
D-zeu ?????
Adevărat
Așa zice fiecare religie.
CINE POATE DOVEDI CĂ AFEVARUL ÎL DEȚINE NUMAI BISERICA ORTODOXĂ?…
Slujiți banul 😝
Doamne ajuta
Nu mă interesează. 🖕
Pai sfinția ta, ceri împăcare între credincioși în timp ce instigi la ură ?
Cum vine asta ?
Sau un număr mai mare de credincioși ar aduce venituri mai mari sfintei voastre biserici în care ma întreb dacă matale chiar mai crezi….
Biblia este calea adevarul și viata!
Adina Enea, de fapt Isus e Calea, Adevarul si Viața dar Biblia e Cuvântul lui Dumnezeu si singura care trebuie urmată (ca si religie)
Hristosa spus:”Aflati adevarul,si adevarul va va face liberi”si :”Imparatia lui Dumnezeu nu o veti vedea nici aici,nici colo,caci este in interiorul vostru”Legatura cu puterea divina care ne a creat nu se face prin bani(vezi pilda cu fata si reversul monedei,cind preotii pretindeau zeciuiala in numele Domnului”
Pana și sfinții au nevoie de mantuire citi ti biblia ca regretați!
Adevărat ! Biserica noastră Ortodoxa are modele pe care sa le ofere tinerilor . Biserica este singura care poate oferi adevăratele modele . Tinerii trebuie sa cunoască marea jertfa pe care a dat-o Biserica Ortodoxa in rigoana comunista in România , Rusia , Serbia , Bulgaria . Zeci de mii de preoți , sute și mii de credincioși care au fost torturați in fel și chip și care au murit in închisori , pentru ca nu au vrut sa se lepede de Dumnezeu .
Zamfira Georgescu A avut modele.
Zamfira Georgescu Noi suntem biserică cei ce fac voia Domnului Isus nu o clădire ălea sunt lăcașuri de închinare unde stai în prezența mîntuitorului nu o religie moartă te mîntuire ci credință în Isus Hristos!Amin!
Zamfira Georgescu eu nu vreau sa va contrazic, farsa a-mi fie cu iertare , de ce preoții de acum sunt atât de bogați ? De ce umblă cu Mercedesuri și cu veșminte cu fire de aur ? De ce au sute de mii de hectare de terenuri ,hoteluri ,magazine și fac negoțuri din orice ? In biblie nu scrie așa ceva ,de ce umblă preoții cu plete, cu Barbie și chiar cu parul lung legat ,?exemplu acest preot care a lovit femei de le-a trântit la pământ are parul legat de zici că este roker,și este toată ziua pe Facebook cu sfaturi care de care mai pompoase ,noi oamenii de rând cum sa interpretăm ? Am citit Biblia dar nu spune nimic de așa ceva .
Zamfira Georgescu Corect! Biserica Ortodoxa Rusa condusa de Kiril sprijină războiul. Război creștinesc…
Zamfira Georgescu Are modele negative Biserica Ortodoxă de 33 de ani în jur de vreo 25 de milioane de avorturi pușcăriile pline de corupți criminali violatori hoți. etc și se mai numesc 85% creștini Ortodoxi drept creștini.oamenii ăștia nu se mai numesc creștini
Zamfira Georgescu Total eronat stimată doamnă ,ia puneți mînuța pe sfînta scriptură să vedeți că Isus este marea jertfă de ispășire pentru toți oamenii că noi să fim salvați rescumpărați din mocirla păcatului în care ne scăldăm,lăsați orice formă de religie care nu aduce decît moarte sufletului,ci prin credință recunoasteți-vă sau cercetați-vă înaintea lui Dumnezeu că aveți nevoie de Isus să vă scoată din starea asta religioasă în care vă pierdeți sufletul,veniți la Isus,El a spus dacă credeți în Isus,Veniți la Mine toți cei trudiți și împovărați căci Eu vă dau odihnă sufletului nu popa nu pastorul nici un om nici o religie nimic,El este Calea Adevărul și Viața nimeni nu vine la Dumnezeu decît prin Isus așa că stimată doamnă după ce citiți scriptură puteți să-mi răspundeți,nu o faceți în exces de zel să vă grăbiți tipicului ortodox!Vă doresc multe binecuvîntări și să vă lăsați descoperită de Dumnezeu!
Zamfira Georgescu Cred că ești dusă rău, cei mai persecutați preoți au fost cei romano-catolici și greco-catolici, popii ortodocși sau dat în bărci cu tovarășii.
Zamfira Georgescu Și culmea ! Vine alti Draci mai Veninoși că să dărâme Biserica Ortodoxă ? Anticriști ?
Zamfira Georgescu mai studiaza putin, doamna! Persecutati de regimul comunist au fost de alte religii!
Care-si anticristii? Poate ips. Make prea cucernicul kgb-ist? Numa-ntreb.
Zamfira Georgescu Prigoniti au fost doar cei ce nu au vrut sa toarne la securitate! Un număr infim pe lângă cei ce au facut-o!
Zamfira Georgescu Dumnezeule,doar unii,da au murii mii de preoți din toate confesiunile.
Zamfira Georgescu Mare Adevăr!
Zamfira Georgescu cei mai prigoniți și trecuti in ilegalitate au fost greco-catolicii. In Transilvania ei au fost primii care au înființat școli pd lângă biserici, ei au făcut unirea cu România. (sunt ortodox)
Zamfira Georgescu mai taie cucoană…
Zamfira Georgescu nu preotii ortodocsi au fost torturati prin puscarii sa ne fie cu iertare nu confundati Biserica Romana Unita Creco Catolica cu cea ortodoxa halooo ORTODOCSI AU PRIMIT FURAT BISERICILE GRECO CATOLICE SI NICI ACUM DUPA 30 DE ANI NU LE RETROCEDEAZA DE CE?NOI AVEM PREOTII EPISCOPI CARE AU FOST INTEMNITATI ANI GREI AU MURIT IN CHINURI GROAZNICE PT HRISTOS SI CREDINTA LOR AU FOST OBLIGATI SA TREACA LA ORTODOXIE SPUNETI ADEVARUL SI NU MINCIUNA
Zamfira Georgescu si atunci ceilalte religi ce sunt si dintre voi romanii sunt multi catolici ,sau greco catolici atunci ei nu sunt credincios numai voi .Mai gandeste ca sunt si alti nu numai voi ,cu prostia voastra.
Zamfira Georgescu Nici nu mai pomniti de jertfa Lui Hristos pentru biserica Lui, ci de jertfa bisericii pentru Hristos! Asta este esenta culturii ortodocse!!!! Jalnic! Dumnezeu sa va ierte!
Zamfira Georgescu a se vedea si actiunea din UA
Ioan Antal a se vedea cruciadele ce au facut / apoi Martin Luther ce a facut / si romano-catolicii tot protestanti sunt / obtinând apoi marea schisma „”papala””/ despre ce vorbim/
Tatiana Belu care toate confesiunile doamna / tare sau spetit sa moare protestanti astia care inainte de cand îi cunosc nu beau nici cafea si nici tv nu se uitau / iar mai apoi comercializau cafeaua si spumantele / acu se uita si la tv si cafea si cica daca mananci nimeni nu interzice si un pahar de vin sau bere / despre ce vorbim etc et
Zamfira Georgescu singurul model este Hristos si jertfa Sa… restul , apa de ploaie.
Ioan Antal Mananci rahat cu polinicul. Ai auzit de sfintii închisorilor?
Zamfira Georgescu pe sfinții ăștia ia-ți găsit doar în biserica ortodoxa? Mai puneți mana pe carte și pe noul testament.
Zamfira Georgescudar de cei care au colaborat cu securitatea ce zici LELE
Nicu Nicu Era vorba de perioada comunistă bădie nu despre evul mediu.
Ioan Antal Corect.
Minciuna, asa sunt toți asa ziis Cedinciosi, ai face bine sa mai citești……
Robert Sterescu Richeard Wurmbrand
Emy Emanuel Iordache Nu e cazul lui
Oli Sneaga Sunt si ortodocsi pacatosi dar dumneata esti un sectant mindru si arogant!
Zamfira Georgescu dă un nume de mistreț cu barbă care a fost chinuit sau omorât in puşcărie fiindcă a strigat in piața publică că Il iubeşte pe Isus.Nu pune Mistreții anti comunişti ,este diferență mare.
Oli Sneaga și cine putea sa comenteze mai bine decâto pocanită
Cornel Paun IISUS
Ioan Antal ai spus adevărul!
Nicu Nicu du-te și citește!
Ma nu mai va bateți joc de copiii Domnului ,nici voi nu slujiți Domnului dar nici pe alții nu ii lăsați sa slujească doar Domnului!Da nu înțeleg cum sa slujesti la niște oameni care l or răstignit pe Isus ?!Treziți va cât mai puteți sa va încredințați viata în mana Domnului !Domnul va iubește, nu Maria ,nu Constantin nu Iliana vai vai!
Cei aia har?
Mihai Gresciuc TATAL FIUL DI DUHUL SFANT !
Mihai Gresciuc HARUL ESTE CAND NUBTE ROGI LA SFINTI ,TREBUIE SA TE TOGI LA DUMNEZEU SI ATAT !HARUL TE MANTUIESTE ,NU ICOANELE !HARUL ESTE INSUSI DUMNEZEU!
Adina Enea nu înțeleg!
3) Şi El mi-a zis: „Harul Meu îţi este de ajuns; căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârşită.” Deci mă voi lăuda mult mai bucuros cu slăbiciunile mele, pentru ca puterea lui Hristos să rămână în mine. (2 Corinteni 12:9)
1) Căci prin har aţi fost mântuiţi, prin credinţă. Şi aceasta nu vine de la voi; ci este darul lui Dumnezeu. (Efeseni 2:8)
Ti am trimis din biblie
Adina Enea Har mai inseamna si mila
Adevărul se află numai în Sfânta Scriptură!
Nelu Peicu ! Corect! Subscriu!
Nelu Peicu Sfânta scriptura este inspirTA
Cine este Tatăl.? Cine este Fiul ,Cine este Dhul sfânt?sunt aceeași persoana.
Nelu Peicu Ce prostie declari?
Da’ de noul testament ai auzit?
Ăla nu spune adevărul? Dar scrierile lui Luca ?
Sau pentru mintea ta toate sunt o sfântă scriptură?
Mai pune mâna pe carte !
Ion Dumitrache Dumitrache Altul la care mâna scrie fără cap !
Carpinisan Gheorghe Sfânta Scriptură a vechiului și noului testament!
Nelu Peicu Biblia cui i-o laşi?
Carpinisan Gheorghe Biblia este Sf Scriptura
Emy Emanuel Iordache Ia citiţi ce spune Dl. Nelu Peicu !
Mircea Crucian Altul! De unde tot apăreţi voi ăştia a toate ştiutori, când de-a bea vă silabisiţi adresa din buletin?
Ce-oţi fi avut în comun cu religia? Până şi pocăiţii ştiu „Tatăl Nostru”
Dar a încurca tatăl cu fiul asta chiar că este ceva nou !
Amin
Bună glumă 😂
Care unire a Bisericii? Aia a Noii Ordini Mondiale? Cred că ei se pregătesc de înscăunarea lui anticrist.
Florin Diaconescu Pt unirea tuturor , domnului sa ne rugam ????🙄🤔
Domnul nostru Iisus Hristos sa fie cu noi cu toti AMIN!
Amin!
Doamne ajută si ne ocroteste MAICUTA DOMNULUI Amin!
Da, se afla în biserica ortodoxa, numai ca îl luați din tradiție și nu din Scriptura. Tradiția este contrazisa de Scriptura ptr ca este de obârșie omenească,se bazează pe ce spun fariseii fățărnicie și nu pe ce spune Dumnezeu. Dacă aveți adevărul, ce a-ți făcut din poruncile lui Dumnezeu? A-ți dus lumea în rătăcire ca să se închine la morți, numai la Dumnezeu nu.
Cassius Popovici, mă amuză argumentul ăsta cu tradiția înaintea Scripturii. Chiar voi diminuați autoritatea Bibliei, care conform catehismului ortodox stă la baza dogmelor ortodoxiei (în aparență, că în esență n-au nicio legătură).
Corect, înainte de scrierea Noului Testament, da, a fost o tradiție, una atacată în repetate rânduri de Iisus. 🙂
Și da, chiar dacă existau oameni care practicau venerarea morților în primele secole, erau rătăciți. Pavel și Petru cât timp au fost în viață au refuzat categoric să li se închine careva (Fapte cap. 10 și 14). Sigur nu s-au schimbat lucrurile după ce au murit.
Florin Pele Dumneata vrei sa ti insir aici argumente biblice pt. a crede ca exsta temei scripturistic pt indemnul la rugaciune pt cei adormiti? Voi,crestinii de 2 secole cunoasteti mult mai bine biblia,nu pot sa cred ca v au scapat tocmai acele pasaje.Da,noi ne nchinam ca primii rataciti din catacombe.Sau daca ap. Luca a pictat prima icoana cu chipul Mantuitorului si in Evanghelia scrisa dupa decenii n a fost consemnat,inseamna ca nu s a petrecut intocmai cu ceea ce avem drept marturie si azi in catacombe?
Cassius Popovici tare te mai rătăcești!!
Cassius Popovici erezie!!!
Cristi Albu Nici nu știi câtă dreptate ai.!Fii binecuvântat!
Iosif-Anișoara Ofța Ai auzit si tu de erezie si hop ai intrat sa mi dai lectii de evanghelizare.Nu mai intrati pe pagini ortodoxe ca nu pacaliti pe nimeni,se mai nimereste cate un prost ca mine care si pierde timpul cu voi,dar n are niciun sens,veti muri in ale voastre.
Cassius Popovici ortodox este acela ce împlinește Sfânta Scriptură!
Cristi Albu habar nu ai si nu înțelegeți nimic , in așa hal va zăpăcit deavolul cu sectele lui
Iosif-Anișoara Ofța Corect ,dar NU acela care spune ca Maica Domnului este o femeie oarecare(fiindca Dumnezeu nu Se putea intrupa din Dragusin sau din Ciociolina,NICIODATA,va garantez).NU acela care spune ca Maica Domnului a mai avut si alti copii(Matei 1:25),Nu acela care se-ntreaba de ce crestinii primelor veacuri cinsteau si se rugau pt sufletele celor adormiti fiindca este scris(Macabei 12 vers 39,42,43,44)Sirah(cap.7 verset35)Matei(cap.12 vers 31,32).NU acela care modifica cuvantul chip cioplit cu icoana(fiindca in VT nu existau icoane), chipul cioplit fiind dumnezeu imaginar,iar Fiul este icoana a Tatalui samd.A fi ortodox nu inseamna automat mantuire,una-i una si alta-i alta,dar a fi ortodox inseamna sa fi in acea biserica despre care sta scris ,,este o biserica,un Domn,un botez,,.Daca Dumnezeu vrea,poate sa-i mantuie si pe yoghini ,sau pe hindusii care cheama demonii pe Gange,e problema Lui,dar cine studiaza istoria crestinismului dpdv arheologic,sripturistic si se-ntreaba care este astazi 2023 acea biserica ce continua traditia apostolica nu poate ajunge decat la o sg conzluzie.
Cassius Popovici zici de istorie, de ce primii creștini sau botezat în urma auzirii Evangheliei???
Florin Pele voi sunteti dupa noul testament ce treaba mai averi cu cel vechi / ????
Cassius Popovici bine ar fi ca toate fecioarele care se declară creștine, să urmeze exemplu fecioare-i Maria!!!
Iosif-Anișoara Ofța E greu de-nteles cuvantul acesta,fiindca marele Vasile spunea ,,nici femeie n-am cunoscut,dar nici fecior nu sunt,, iar cei care au ajuns la darul vederii celor nevazute spuneau ca ,,om inviat s-a mai vazut,insa fecioara inainte,in timpul si dupa nastere,nu s-a mai pomenit,,.Sunt taine,pe care logica umana limitata nu le poate cuprinde,insa despre fecioria ei,proorocul Iezechiel a profețit în viziunea sa despre noul templu al lui Dumnezeu, simbolizând-o printr-o poartă tainică a Dumnezeului lui Israel: „Și mi-a zis Domnul: Poarta aceasta va fi închisă, nu se va deschide și nici un om nu va intra pe ea, căci Domnul Dumnezeul lui Israel a intrat pe ea. De aceea va fi închisă” (Iezechiel 44, 2).Deci Dumnezeu a venit in vasul ales,cel asteptat din veacuri,daca sunt femei care traiesc toata viata in curatie trupeasca,cu atat mai mult cea pe care ingerii o hraneau in altarul templului.
Lili Colesniuc nu știu pe cine zăpăcește diavolul, pe mine care citesc sau pe voi care va mulțumiți cu o credință în popi și nu în Scriptura care este cuvântul lui Dumnezeu. Pe cine zăpăcește diavolul când mergeți din Paști în Crăciun la biserică și aprindeți o lumânare fără sa știți de ce, doar asa o forma ca să va liniștiți conștiința ca va iertat Dumnezeu, apoi va continuați cursul vieții înjurând, dracuind etc. Doar de Paști ce mai vorbiți despre Hristos foarte scurt, Hristos a înviat și gata, dar în viata voastră altceva nu este decât banul, distracția… Apropoo, de Paști va pregătiți cu cozonaci și bautură ca să-l slaviti pe Cel ce spuneți ca a înviat sau pe diavolul, căruia ii slujiți zi de zi? Voua va place sa înțelegeți ce va spune Popa din tradițiile lor, nu ce spune Dumnezeu. Unde găsești în Scriptura ca a învățat Isus pe oameni ceea ce va învăța Popa? Nu are nici o treaba cu Scriptura. Dacă ei var spune adevărul, nu mai câștiga bani după voi. Dacă credința ta se bazează ce scrie în Scriptura când citești tu, nu Popa, atunci e ok, dacă nu, asta e sectă, numai ca tu nu pricepi ca să poți face diferența.
Cristi Albu voi sinteti mai deștepți si ca apostolii , sa plecat de la Iisus cu o singura credinta acum sa umplut lumea de farisei si cărturari si mii de secte Voi știți mai bine ca toți si îl tilcuiti pe Hristos la modul vostru cum va convine
Va fi vai si amar ce umbla la cuvințel domnului
Cristi Albu Biblia nu condamnă tradiţia, ci obiceiurile greşit dobândite.
Înainte de apariţia sfintei scripturi credinţa creştină nu avea suport literar, era transmisă de la om la om, prin viu grai, şi avea izvoare mult înaintea sacrificiului lui Hristos.
Dar aceasta nu face din credincioşii care au trăit înaintea scrierii bibliei nişte paria ai credinţei.
Majoritatea apostolilor au originea înaintea apariţiei bibliei. Sunt sfinţi care aveau sute de ani de viaţă înaintea apariţiei sfintei scripturi !
Cassius Popovici Biblia nu are de a face nimic cu tradiția. Nu corespunde cu cele 10 porunci și învățăturile apostolilor. Răspunsul îl ai aici,
Romani
(2:12) Toți ceice au păcătuit fără lege, vor pieri fără lege; și toți ceice au păcătuit avînd lege, vor fi judecați după lege.
(2:13) Pentrucă nu cei ce aud Legea, sînt neprihăniți înaintea lui Dumnezeu, ci cei ce împlinesc legea aceasta, vor fi socotiți neprihăniți.
Iosif-Anișoara Ofța Dar dumneata ai impresia ca -au botezat doar dupa scrierea Evangheliei?Mai studiaza oleaca.
Carpinisan Gheorghe aea prin viu grai corespunde cu asta de astăzi? Dumnezeu nu inspira pe oameni în 7 feluri, El nu este schimbător.
Cristi Albu Esti complet strain.Biblia are f. multa legatura cu traditia,fiindca tot ceea ce este scris s-a transmis pe cale orala,Hristos n-a scris nici macar o fraza,ceea ce ucenicii si apostolii au vazut la El s-a transmis verbal pana au decis apostolii sa lase un sumar scris pt ca toti sa stie ca El a fost Dumnezeu intrupat.Asta numim noi sfanta traditie.La fel s-a intamplat si cu VT.daca Lazar cel inviat de 4 zile n-a mai zambit tot restul vietii fiindca a vazut iadul,o stim tot din traditia orala,nu din bancurile cu olteni.
Cristi Albu De la Adam şi până la Moise nu există nici o scriptură!
Toate cele ce apar în Biblie au fost transpuse în scrieri de diverşi autori, nu de Dumnezeu !!
În acele timpuri puţini ştiau să citească şi şi mai puţini, să scrie !!
Nu mai daţi comunicate cu ce făcea sau ce a făcut Dumnezeu, că habar nu aveţi.
Ceea ce socotiţi Dvs. a fi biblia adevărată este a nu ştiu câta trducere a unor scrieri, la rândul lor traduse din alte dialecte si alte litere specifice altor abecedare.
Nici istoricii religiilor dominante nu au stabilit care au fost sursele scrise ale actualei celei mai vândute cărţi, cu diverse variante, Biblia.
Cassius Popovici toți cei care au împlinit Evanghelia, după Evanghelie sau botezat…. Este adevărat că sinoadele au mai adăugat nu l-ea fost suficientă Evanghelie.
Iosif-Anișoara Ofța Doamna,repet si pt ultima data,pana la Evanghelie apostolii si ucenicii n-au stat cu limba-n gura,ci le graiau oamenilor cele 2 elemente necesare pt mantuire,botezul si impartasania.Dupa conceptia crestinilor de 2 secole,daca nu s-ar fi scris nici o Evanghelie,intruparea Lui Hristos ar fi fost doar o poveste?Hristos le spune apostolilor,,mergeti si vestiti,, nu le-a poruncit sa scrie absolut nimic.Evanghelistii au scris doar un mic rezumat,asta nu pricepeti voi oricat va latra omul.Inclusiv ei spun ca multe alte minuni si lucruri s-au petrecut pe care ,,toate cartile acestei lumi nu le pot cuprinde,,.
Cassius Popovici apostolii nu au botezat copii mici. Apostolii au deținut ei Evanghelia,… Probabil ca nu cunoști aceste amănunte.
Iosif-Anișoara Ofța De unde ai dedus dumneata ca nu au botezat copii? Conf. Ioan 3,5 scrie cu exceptia copiilor?La Matei 28,19-20 scrie toate neamurile cu exceptia copiilor?La Ioan 6,53 se refera doar la adulti? Copiii VT inclusiv pruncul Iisus au fost constienti ce reprezinta circumcizia care a fost prototipul botezului crestin?In Fapte 2,38-39 ce scrie? La Matei 19,14-15 n ati priceput la ce se refera Hristos?La 1Corinteni1,16 ce ntelegeti voi crestinii de 2 secole prin ,,am botezat casa lui Stefanas,, ? Sau in Fapte 16,32-33?Corneliu sutasul s a botezat cu toata casa lui,dar fara prunci?La Fapte8,4-16 Petru si Ioan boteaza o intreaga tara ,Samaria.Ce i atat de greu? Dar e scrisa nu de ieri, ca sectarii vor merge n iad cu biblia n mana.Cine or fi lupii n piei de oaie de la sf veacurilor?
Cassius Popovici cine crede și se botează va fi mântuit,…
Mai studiază Sfânta Scriptură.
Ucenicii au fost tăiați împrejur și au înțeles că botezul este total altceva. Bineînțeles au ales ei să fie botezați.
Iosif-Anișoara Ofța Si pruncii nebotezati,din oficiu,ca asa vor unii.Tocmai de asta v am spus mai sus sa studiati putin cultul si traditia apostolica,fiindca la inceput se botezau majoritatea la varsta majora,dar au constatat ca multi mureau pana la acea varsta,iar Hristos le a spus ca nimeni nu va putea intra in imparatie nebotezat.Pruncul mosteneste pacatul adamic,dupa cum scrie si la psalm50 ,,in pacate m a nascut maica mea,,.E greu.
Cassius Popovici fiecare este liber sa creadă sau nu! Domnul să te lumineze!!!
Iosif-Anișoara Ofța Doamna,majoritatea neo protestantilor cum sunteti si dvs aveti o credinta mai puternica decat majoritatea ortodocsilor(care n au citit nici o Evanghelie macar) ,daca ati avea si har,ati invia ai mortii la fel ca sfintii ai pustnicii nostri,dar voi nu puteti sfinti nici macar o cana cu apa,fiindca ati scos si ati bagat si interpretat dupa cum v au convenit Scripturile.Noi avem vinul cel bun de peste 2 milenii,direct de la apostolul Andrei,n o sa l amestecam cu apa chioara a celor finantati de peste ocean,niciodata.Noi avem sfinti care au vazut inca din trup sufletele pruncilor avortati,nebotezati,voi botezati va cand va spun baietii aia n costume scumpe pe la adunari,dar nu ne vindeti noua gogosi.
Amin!
Luminesza-le Doamne mintea la toti slujitorii bisericilor ortodoxe!Ca sa ne pazeasca Domnul de toata erezia!
Slavă ție Doamne, Amin 🙏
Dumnezeu este viață și adevăr iubire adevărată cu multa dragoste de Bunul tau .
Oricine ar conduce Bisericile nu trebuie să spună că la iei este credința adevărată creștinul care vede și aude va face diferența
Pop Traian ,,vezi ” să ni fii chiar tu dintre cei care
Pop Traian ,,au ochi și nu văd ,au urechi și nu aud „la fel ca toți cei care vă trageți biserica apuseană și din reformați .Cultele neoprotestante ,ați reformat cultul până nu ați mai rămas cu nimic . Sunteți zero barat în fața lui Dumnezeu . Treziți -vă ,numai zăboviți în mândria voastră .
Constantin Sima Ce ura creștinească! Hristos a spus sa ne iubim aproapele…
Sa ne rugam sa nu cădem în păcatul musulmanilor,care consideră că doar religia lor este una sfîntă și adevarata. Nu vad de ce am ajuns la acest nivel de gândire!
Cristea Calin din cauză că nu vrem să acceptăm ADEVĂRUL.
Florin Diaconescu adevarul? Nu stie nimeni adevarul adevarat,doar incercam sa ne inducem acest asa zis adevăr
Amin❤️🙏🙏🙏
Cu mândria asta biserica ortodoxă va pierde mult mai mulți credincioși se vor răspândi la diferite culte așa cum îl va duce pe fiecare conștiința
Eu nu am citit în Bibile să scrie ca Iisus s-au Apostoli sa fi lăsat scris că Biserica ortodoxă de ea sa ascultați sa vă închinați la moaște și la icoane nu am citit probabil că avem Bibili diferite la alti scrie să ne închinăm la moaște și la icoane și la alți nu scrie
Alex Alex păi și la catolici, cum e? Pentru ei, decat PAPA este D-zeu.
Doamne ajută
Băi du-te și te plimbă, asta de acum este instigare!
Adevarat Isus Hristos este calea si adevarul Amin
Fără fundamentalism ,Kiryl al Rusiei se poate numi creștin ortodox ?, Oare de ce mii de ortodocși migrează la diverse culte sau devin atei ,nu reușiți să vă întrebați?
Mediere Vasile-But prea buna Ortodoxia de asta pleacă mulți la alte culte
Amin
DOAMNE AJUTĂ TUTUROR CELOR CE TE Slăvesc PE TINE!
Dar nu este un Dumnezeu pentru toți ? Noi ortodoxii avem Dumnezeul nostru ? De ce aveți cultul comunismului și spuneți că trebuie sa fim toți ortodoxii o singură turma ,? Adică noi suntem animale și voi biserica ,( adică popii) ne păstoriți undei iarba mai buna ?tot ceace spuneți se poate interpreta oricum ,
Doamne ajuta la toată lumea și nouă Amin
Hristos a înviat! Doamne ajuta ne si fereste ne de rau
Doamne ajuta!
Mincinosilor!
Hotilor!
Este tata Dumnezeu nu domnu Dumnezeu mincinoși patologici , vreți să păstreze tata Dumnezeu bisericile diavolului de isus să aveți voi unde jumuli lumea de bani,nu le mai păstrează tata Dumnezeu în lumea nouă doar pentru altă întrebuințare ,ce nu are rădăcini de la cer se usucă și moare ,iar pe cer toate forțele întunericului cu toți idolii diavolului puși la închinare s-au desființat de tata Dumnezeu și copii lui zei Mihail cu zeița luminii violeta fata lui tata Dumnezeu. Cuvintul lui Dumnezeu care este Dumnezeu.
fake news. ala nu e Sfânt
Amin
Amin
DA se ede ce face biserica ortodoxa rusa sub comana lui kiril trimite poporulrus sase omoare frate pe rate ppentru a subjuga popoare
Amin
Adevărul este Hristos Domnul, El este și Calea și tot El este și Viața Tot ce este pe lângă inclusiv închinarea la sfinți icoane ,moaște și alte tradiții și obiceiuri omenești sunt doar o formă de evlavie lipsită de putere căci însuși Dumnezeu poruncește tuturor oamenilor să se pocăiască și să devenim adevărații Închinători în Duh și Adevăr prin credință și ascultare de Dumnezeu care este DUH și Hristos este ADEVARUL nicidecum printr-o formă de religie sau controverse omenești, căci la învierea tuturor însuși Cuvântul ne va judeca sau binecuvanta ascultarea Amin
Mariana Ardelean deci cum e până la urmă?! Se află „adevărul în Biserica ortodoxă” ori ba?!
Mariana Ardelean Amin! Domnului nostru Isus Hristos i se cuvine toată slava laudă și închinarea noastră în veci de veci!
Mariana Ardelean Draga Mariana ai utat să adaugi ” natura „
Mariana Ardelean Țară creștin ortodoxă de 2000de ani și vine o sectară să vorbească despre ce să facă un creștin ortodox? Păi du-te babă hăi și botează-te din nou ortodoxă cum erai odată că ăștia îți bagă sufletul în fundul iadului.
Mariana Ardelean Amin!
Mariana Ardelean amin amin
Jancsi Mackó Ce ..,,natura” ?
Mariana Ardelean Acu explicinatura mai amanutit : natura incepe primavara
Tatiana Belu Sa nu te duci la popa ca ramai fara cocolata la copii
Mariana Ardelean Aţi îndrugat vrute şi nevrute, cuvinte care capătă înţeles în vorbirea unor preoţi dar devin fraze goale în gura unor mireni trufaşi şi plini de ei, cum faceţi Dvs., care le folosesc ca nişte şabloane fără înţeles, fără cap şi fără coadă, hulind astfel evantaiul celor sfinte.
Rămâneţi în domeniul Dvs. şi lăsaţi predica celor care ştiu să o facă cu smerenie, dând înţeles creştin cuvintelor folosite, propovăduind credinţa în rândul oamenilor, fără a huli în mod diavolesc moaştele, icoanele de rugăciune sau felul în care credincioşii îşi manifestă credinţa în Tatăl, Fiul şi Duhul Sfânt !
Mariana Ardelean Biblia pe care o citesti te contrazice prin Iuda 3 si 4
Ana Archir NU mă contrazice nimic din ce este scris. Este doar judecata ta căci atâta vreme cât stau sub Lumina Cuvântului Lui Dumnezeu nu mă mai poate judeca nimeni…Ai grijă ce judecăți emiți căci se pare că ai uitat din Biblia pe care tu o citești căci este scris că vei fi judecată cu aceasi măsură căci NIMENI NU are dreptul să îmbrace haina de judecător ..Deci ce pot spune mai multă veghere pe viitor și înțelepciune căci la învierea tuturor se va da socoteală de orice cuvânt nefolositor..Dragostea trebuie sa fie cunoscută în TOATE Amin fi binecuvântată
Mariana Ardelean
Sfintele icoane și sfintele moaște nu sunt chestii omenești, cum gândesc sectanții. Degeaba atacați voi ortodoxia, că nu ne puteți despărți de biserică. Iar, sectanții, să-și vadă de iluziile lor. Degeaba bat la ușă disperați, că nu le deschide nimeni ușa. Mai ales din partea mea, pot să și doarmă lângă ușă. Cel puțin păzesc întrarea de hoți.
Mariana Ardelean Da voi incerca dar nu stiu daca va fi inteles: Natura dirijeaza totul nu religia! Sa luam de la inceput ; sa luam ca exemplu un pom sau … primavara is mugurii urmeaza floriile din frori se fac fructe, urmeaza recoltarea, pierderea frunzelori asteptand urmatorul ciclu. La oameni e acelas ciclu: copil mama Tata, bunici strabunici si restul inaintasilori etc. „Gandeste cine e Dumnezeu”
Amin doamne ajuta la toată lumea
Așa este numai una este cea adevarata
DOAMNE AJUTA AMIN
Ură de rasă si mai vorbiți iubirea aproapelui sau har,halal vouă !
DOAMNE AJUTANE SI MILUESTENE PE NOI PACATOSII AMIN
Amin !
🙏🏻
Sa cautam Adevarul jn Scriptura nu intro cladire sau intro grupare. Sa traim ca Isus si sa facem ce a spus El. Lozincile astea nu sunt de niciun folos.
Steluta Lazar atunci nici nu trebuie să mergeți la penticostali, de exemplu. E doar o clădire tristă.
Costin McMahon Ellis sa mergem la Isus, El ne va duce unde stie ca sunt ai Lui. Sa-L intrebam pe El. Nu recomand oameni care pot gresi.
Steluta Lazar biserică Ortodoxă, acolo la Sfânta Liturghie, e Iisus. Nicidecum Isus, care n-are Sfânta Cruce, Sfânta Împărtășanie, Sfânta Spovedanie, pe Maica Domnului, pe Sfinți etc. Orice ar atinge acest Isus nu sfințește. O dovedesc sectanții, care mărturisesc ei înșiși. Dovada, că acest Isus nu are putere de a sfinții, orice ar atinge.
SĂ ȘTIȚI ,CĂ NUMAI HRISTOS ESTE SALVAREA!SI LA HRISTOS NU SE AJUNGE DECÂT PRIN ORTODOXIE!AMIN !PR-IUSTIN PÂRVU ! AMIN !
Potor Tanța erezie!!!!
АМИН!
Asceva…sfarsitul ie aproape
Amin
Amin
Amin
Doamne ajuta tuturor Amin
Doamne Ajuta AMIN
Amin
Amin!
Amin
Robii lui SATAN !!!
Amin
AMIN.
ADEVĂRUL se află în CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU, nu în TRADIȚII și OBICEIURI
Mihai Szabo Spune asta și prea fericitului Mache turnătorul.
Mihai Szabo corect așa este
Mihai Szabo Daaa!Fii bun,fii blând,fii milostiv,iubeste-i chiar și pe cei care te-au prigonit.
Mihai Szabo Make turnătorul,cu siguranță v-a răspunde pentru faptele sale.
Tatiana Belu Doamna draga,eu nu doresc sa vorbesc de cineva(judec),deoarece nu sunt eu in masura sa fac acest lucru,scopul meu este sa ,,cunosc” cuvantul lui Dumnezeu si sa-l ,,aplic” in viata mea de zi cu zi si sa le ,,vorbesc” si altora despre cuvantul lui Dumnezeu
Fii binecuvântat!
Tatiana Belu Mata esti userista
Asa spun toți.
Asta e instigare la ură. Creștinismul real nu are nimic în comun cu …. instigarea
Biro Iosif CREȘTINISMUL REAL …CEL DIN CARE CEI CA TINE NU MAI FAC PARTE DIN 1054 !!!!!
Tudor Tudor Tu de unde ști?
Tudor Tudor Tu de unde stii cum își trăiește omul viața?. Te asiguri că ceea ce faci în viață este în armonie cu voința lui Dumnezeu (ce scrie în Sfintele Scripturi)?
Biro Iosif DUPA COMENTARIU TĂU…
Tudor Tudor in mintea ta e cam multă confuzie… nesiguranță
Biro Iosif CU SIGURANȚĂ VOI CARE V-AȚI RUPT DE BISERICA LUI HRISTOS NU-I NIMIC …NICI MACAR MINTE !!!
Tudor Tudor Din cauza confuziei ai această convingere.
Biro Iosif CEL CARE E CONFUZ ESTI TU SI TOATE SECTELE APARUTE IN SEC 19 !!!
Tudor Tudor de unde ști?
Biro Iosif DACA TOT AI TELEFON … UITĂ-TE PE GOOGLE !!! O SĂ-ȚI SPUNA ACOLO TOT. CE VREI !!!
Tudor Tudor …tu de acolo ști?🤣. Și înainte de google….de unde ai luat informații?
Biro Iosif DACA VREI SA MAI STAI DE VORBĂ CU MINE PE FACEBOOK INVATA-TE SA SCRII CUVANTUL ,,STII,, CORECT CU 2 DE ,,I,, !!!!! BAG SEAMA CA AI TRECUT SCOALA CA GÂSCA PRIN APĂ !!!
Tudor Tudor bună observație… Mulțumesc. Nu am fost atent .. tehnologia asta….ne controlează… Precum popii pe unii
Biro Iosif Da nici nu te obliga sa mori de dragul lui.
Biro Iosif instigare la ură, fac sectanții. Ne atacă ortodoxia și ne judecă, că noi credem în Maica Domnului. Nu interesează pe nimeni, în cine cred eu.
Costin McMahon Ellis cine sunt sectanții?… Și de ce deranjează minoritatea…? Cine a ucis milioane de copii prin avorturi? Cine sunt pușcăriașii…? Doar atât să-ți răspunzi… Dar sincer.
Doamne ajuta ♥️. Amin
CORECT SI FOARTE ADEVARAT… DACĂ NU ERA AȘA ,NU REZISTA 2000 DE ANI !!!
Tudor Tudor Cine a rezistat ?
Emy Emanuel Iordache popi gay si legionari au rezistat
Emy Emanuel Iordache Căci și diavolul a ,,rezistat”de peste 2000 de ani ..
Mariana Ardelean ĂIA CARE II AVETI VOI IN CAP !!!!!
Emy Emanuel Iordache CRESTINII ORTODOCȘI !!! CE E ASA GREU DE ÎNȚELES PENTRU UN SECTANT ????
Tudor Tudor Oare?!Este scris în Sfânta Scriptura ortodoxă că din prea plinul inimii vorbește..gura ..deci ?!Doar atât ai în inima dumitale ?! Fi binecuvântat și Doamne-ajută tuturor
Tudor Tudor 2000 de ani a rezistat mărturia sau credință creștină cea adevărată, care a fost persecutata chiar și de ortodoxie.
Iosif-Anișoara Ofța CARE ESTE ACEA CREDINȚĂ CRESTINA ADEVARATA CE A REZISTAT 2000 DE ANI DACA SPUI CA NU ESTE ORTODOXIA ???
Emy Emanuel Iordache RÂZI CA UN B*U SI PROBABIL VREI SĂ-ȚI SI MAI RĂSPUND !!!!!
Doamne Ajută
Doamne ajuta
Doamne ajuta Amin!
Amin!
Ati alunecat cu ortodoxia la fel ca Ceausescu cu comunismul. Dupa revolutie incoace ati facut din ortodoxie o inselatorie.
Mariana Burnichioiu PE BUNE ??? CRED CA CEI ÎNȘELAȚI SUNT ,,RESTUL,, CARE V-AȚI ,,RUPT,, DIN CRESTINISMUL CREAT DE IISUS HRISTOS SI O RASPUNDA TOTI IN FRUNTE CU PAPII LA JUDECATĂ PENTRU CE-AU FĂCUT !!!
Tudor Tudor „crestinismul adevarat”??ortodoxismul este orice,dar nu crestinismul adevarat…apostolii si Iisus nu au invatat oamenii sa pupe cadavre si nici icoane…ei se rugau DOAR Lui Dumnezeu,prin mijlocirea Fiului Sau…
Silviu Serbanescu ASTA E LA ,,SECTA,, LA CARE AI ADERAT !!!
Tudor Tudor cine in afara de ortodocsi pupa oase?cine in afara de ortodocsi se inchina la icoane?nimeni altcineva…deci singur recunosti ca ortodoxia e o secta….
HawaiiSECTE SUNTETI VOI CEI CARE V-AȚI LEPADAT DE CREȘTINISM ASA CUM L-A LASAT MANTUITORUL …DERAIATILOR !!!
Tudor Tudor Esti ratacit omule ;Drept raspuns, Isus le-a zis: „Va rataciti! Pentru ca nu cunoasteti nici Scripturile, nici puterea lui Dumnezeu. (Mat.22:29)
Tudor Tudor Dacă ești implinitor de poruncile Lui Dumnezeu ești fiu și fiică de Dumnezeu, inchinator în Duh și Adevăr după porunca Lui Dumnezeu și modelul de ascultare și împlinire al Fiului neprihănit care sa supus și a împlinit și a lăsat ca și porunca și apostolilor…Deci cine sa ,,rupt,”din ,,creștinism, cei ce împlinesc sau cei ce sunt într-o religie care nu este de cât o formă de evlavie lipsită de putere căci orice ce spune altceva este împotriva Cuvântului Lui Dumnezeu
Emy Emanuel Iordache EU SUNT RATACIT ???? VAI DE STEAUA VOASTRA CEI CE ATI LEPADAT ORTODOXIA PE SECTE…IN IAD CU IUDA ISCARIOTEANUL VANZATORUL MANTUITIRULUI O SĂ STATI PE VECI !!
Emy Emanuel Iordache TU SI TOȚI DERAIATI VORBITI DE RĂTĂCIȚI CARE NU AVETI RESPECT DE MAICA DOMNULUI SI SFANTA CRUCE …LEPADATILOR !!!!!!
Silviu Serbanescu ortodocșii se închină mortilor și icoanelor ,iar catolicii se închină Fecioarei Maria și lui Papa. Concluzia…..două biserici” creștine”, care nu au nimic comun cu Adevărata Credință
Florin Diaconescu Mare adevar ati scris…dar multi sunt orbi si nu vad aceste lucruri….ambele „credinte” se inchina creaturii,in loc sa se inchine Creatorului
Mariana Burnichioiu Mai bine ,zis ați alunecat cu mintea
Iftimie Domnica Da poate au alunecat si cu minte?
Doamne ajuta pe toată lumea Amin 🙏
Amin doamne ajuta
🙏🏻💓
Doamne ajută Amin
Amin
https://biblia.ortodoxa.info/biblia/versiuni_paralele/vba/2/20
Sânpetru De Câmpie Adventist VOI AR TREBUI SA VA ABTINETI DIN COMENTARII…SUNTETI CEI MAI ,,DERAIATI,, !!!!
Tudor Tudor 1 Ioan 2:3-5 (VDC) Și prin aceasta știm că Îl cunoaștem, dacă păzim poruncile Lui.
Cine zice: „Îl cunosc”, și nu păzește poruncile Lui, este un mincinos, și adevărul nu este în el.
Dar cine păzește Cuvântul Lui, în el dragostea lui Dumnezeu a ajuns desăvârșită; prin aceasta știm că suntem în El.
https://alkitab.app/v/d3d5d0f407f1
Tudor Tudor exemplul nostru este Iisus Hristos nu oamenii . Matei 5:18-19 (VDC) Căci adevărat vă spun, câtă vreme nu va trece cerul și pământul, nu va trece o iotă sau o frântură de slovă din Lege, înainte ca să se fi întâmplat toate lucrurile.
Așa că, oricine va strica una din cele mai mici din aceste porunci, și va învăța pe oameni așa, va fi chemat cel mai mic în Împărăția cerurilor; dar oricine le va păzi, și va învăța pe alții să le păzească, va fi chemat mare în Împărăția cerurilor.
https://alkitab.app/v/6e94db788d72
De aici vine antisemitul?
Adalbert Szolga Nu ,de aici vine MINTUIREA .Cind contrazici SFINTELE SCRIPTURI si spui ca ” tu persoana esti CAPUL ” bisericii ” ( a se citi secta ) si nu vrei SA auzi ADEVARUL:” DOMNUL NOSTRU IISUS HRISTOS este CAPUL BISERICII ” Apoi de ce dupa aceea se supara ? Nu ca ne INTERESEAZA ca se supara ERETICUL papa si ereticii lui ” sustinatori ” ,dar ne pare rau de sufletele pe care rataciti papi le pierd.
Cristian Plesa ASA ESTE …
Cristian Plesa De unde ști?
Biro Iosif Din SFINTA SCRIPTURA.
Cristian Plesa ereticul e eretic doar in mintea unora. Biblia zice că Dumnezeu iubește oamenii. Dumnezeu nu e ortodox…
Cristian Plesa Scrie cumva in Biblie despre BOR-del si orto canibalism ?
Cristian Plesa nu e același lucru cu Biblia?🤣🤣🤣
Cristian Plesa 16. Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica.
Biro Iosif DUMNEZEU iubeste oamenii ,dar nu pacatul lor . Dumnezeu este ORTODOX .ERETICUL papa este ERETiC pentru ca : Nu este vicarul lui DUMNEZEU pe pamint ,NU este ” infailibil ” NU poate schimba NIMIC ( decit MINCINOS si eretic) din Ceea ce a lasat Bunul DUMNEZEU .Plus alte si alte erezii .
Emy Emanuel Iordache SFINTA SCRIPTURA SPUNE CLAR ca : ” CAPUL SFINTEI BISERICI este DOMNUL NOSTRU IISUS HRISTOS” NU ERETICUL papa .Daca eretic si MINCINOS si hulitor de Dumnezeu accepti ereziile papei si a Sectei catolice ,cum poti PRETINDE ca slujesti lui DUMNEZEU? ERETIC este papa si secta voastra catolica
Cristian Plesa nu susțin sisteme de organizare religioase pt că se fac abuzuri. Dar ..cum se face că …. Dumnezeu fiind ortodox 😂… e plină pușcăria de oameni care cred că tine… Statistic, prin avorturile realizate…femeile ortodoxe au ucis cam cat e populația țării acum. Acuma…ceva nu e in regulă . Ori Ortodoxia e în cădere liberă…ori Dumnezeu NU e ortodox. Confuzia este cheia succesului în mâna ierarhiilor. Folosind jumătăți de adevăr…. . Cred în Dumnezeu și nu cred in sistemele de organizare.
Emy Emanuel Iordache Scrie in SFINTA SCRIPTURA ca SFINTA BISERICA MINTUITOARE ORTODOXA este UNICA BISERICA si CREDINTA INTEMEIATA pe JERTFA DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS.Scrie sí ca TREBUIE SA ne inchinam la SFINTELE MOASTE: vedeti in VECHIUL TESTAMENT la PORUNCA data de BUNUL DUMNEZEU lui MOISE la ridicarea cortului marturiei ,si ce avea Cortul marturiei inauntrul SAU .Ceea ce mai scrie in SFINTA SCRIPTURA este ca papa si secta voastra eretica catolica este IMPOTRIVA Lui DUMNEZEU .
Cât *Adevăr* se afla in Biserica Ortodoxă ,ea însăși fiind pe lângă ??
Gheorghe Matlak Oare cita minciuna incape in ereticii papi catolici,cind STIM ca pina la 1054 au fost Ortodoxi si ei ? Stai si te gindeste : de la 1054 incoace un Om ,a „DESCOPERIT” alt „adevar” ,decit ADEVARUL Lui DUMNEZEU in care a stat pina atunci? In ratacirea lor ereticii papi catolici sustin ca ei ” sint capii ” asa zisei ” biserici catolice „( de fapt si de DREPT ei fiind de la 1054 ei fiind o secta ERETiCA) ,cind in SFINTA SCRIPTURA Scrie CLAR ca DOMNUL NOSTRU IISUS HRISTOS este CAPUL BISERICI BINEINTELES ca DOAR SFINTA BISERICA MINTUITOARE ORTODOXA este UNICA BISERICA si CREDINTA INTEMEIATA pe JERTFA DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS .
Gheorghe Matlak SERIOS ???? DE ASTA E ,,ACOLO,, DE 2000 DE ANI ??? IAR PRINDEȚI FLUTURI UNII !!!!
Emy Emanuel Iordache Se vede ca nu ai neuroni nici cat o gaina. Daca ai pune mana pe carte ai mai evolua de la starea asta de doby.
Cristian Plesa o intrebare am popi gay si legionari tot de la 1054 se trag ?
Danut Craciun Preotii care au facut parte dintre legionari sint OAMENI CARE au iubit tara si pe BUNUL DUMNEZEU .Legiunea se numea Legiunea SFINTUL Arhanghel Mihail si nu avea nici o legatura cu ” legiunile ” antihristice tip Legiunea straina ,betetele verzi si mercenarii .Cit despre Pacatele personale ale fiecaruia nu ma INTERESEAZA ,ci faptul ca preotii ortodoxi sint in DREAPTA CREDINTA MINTUITOARE ORTODOXA .
Tudor Tudor NU vorbim de ani stimate domn ,căci înainte de ,,ortodoxie”au fost primii creștini făcuți prin ascultare și împlinire de poruncile Lui Dumnezeu și nu al ..oamenilor căci ce este firesc asta va și..rămâne! Avem modelul de ascultare și împlinire al Fiului Iisus Hristos cel neprihanit și totuși se trece peste prin adăugiri omenești de nici un folos și care nici nu sunt după porunca Lui Dumnezeu căci Dumnezeu poruncește TUTUROR oamenilor să se pocăiască și să devenim adevărații Închinători în Duh și Adevăr prin credință și ascultare de Dumnezeu care este DUH și Hristos este ADEVARUL căci la învierea tuturor însuși Cuvântul ne va judeca sau binecuvanta ascultarea Îți este de folos să mă repet căci altfel va fi prea târziu căci însuși cuvintele rostite îți vor fi mărturie căci va fi cuvântul dumitale împotriva Cuvântului Lui Dumnezeu Amin
RÂZI CA OAIE BEATĂ !!!!
Emy Emanuel Iordache of D-ne cu ce se ocupă și popii ăstia!!!
Cristian Plesa se numea ,,, nustiu cum dar de crimele lor nu ai auzit si Kiril criminalu se numeste sfant dar este? Una e sa te numesti si alta esa fi
Emy Emanuel Iordache LA TINE NICI NU AM MARI PRETENȚII LA CE ,,PRIETENI,, AI PE PAGINA TA DE FACEBOOK ..SUNTETI TOTI DE AI DEMONILOR ..NUMAI UITATA-CE ,, FEȚE,, AU TOTI !!
Orita Iulian DE UNDE SA AIBA BUCCIUL NERONI ??? IL INTREBI DEJA DE LUCRURI PE CARE EL ORICUM NU LE ÎNȚELEGE !!!