Fie că din neatenție, criză de timp sau lipsă de interes, unii moldoveni preferă să ignore etichetele de pe ambalajul produselor alimentare. În Republica Moldova, tocmai 4 din 10 persoane nu o analizează sau o fac foarte rar, scrie zugo.md

Potrivit unui sondaj realizat de Magenta, pe un eșantion de 521 de persoane, 16% dintre cetățeni nu citesc niciodată ce scrie pe ambalaj. Cu toate acestea, comparativ cu anul 2012, moldovenii manifestă mai mult interes față de informația expusă pe etichete.

Citeşte şi:  Ombudsmanul Copilului pledează pentru dreptul la dobândirea cetățeniei ţării a copiilor din părinți care nu sunt cetățeni ai statului

Trei din patru persoane care nu analizează eticheta sunt bărbați. 45% au vârsta de 50+ și mai mult de jumătate sunt din mediul rural. În acest grup se evidențiază și o cotă (41%) de persoane cu venituri mai mici de 3000 de lei lunar – s-ar prea putea că aceste persoane cumpără alimentele de la piață, direct la kilogram sau le cresc singuri în gospodărie.