Conform esloganmagazine.com, reclama reprezintă a doua parte a campaniei distopice „Believe”. Aceasta a fost creată de agenția publicitară Mother London și a fost regizată de Vedran Rupic.

Vă place mâncarea de la KFC? Păi iată, ei sugerează printr-o reclamă că produsele lor ar putea să fie făcute din carne de om

Vă place mâncarea de la KFC? Păi iată, ei sugerează printr-o reclamă că produsele lor ar putea să fie făcute din carne de om

Reclama prezintă un cult misterios care venerează în mod obsesiv un ou de aur, într-o pădure. În ciuda încercărilor de a-l sparge, reprezentanții cultului nu reușesc acest lucru, iar în final unul dintre membri este luat și transportat către ceea ce pare a fi un lac. Doar că în lac nu este apă, ci ulei încins, exact ca în restaurantele KFC.

Citeşte şi:  NOUA ORDINE MONDIALĂ. Trăim într-o epocă a tehnologiilor magice... a antihristului

Reprezentantul cultului este băgat în ulei, iar când este scos, acesta este transformat într-o pulpă prăjită de mărimea unui om, care este apoi ridicată în uralele cultiștilor.

Mulți și-au pus întrebarea dacă nu cumva KFC încurajează canibalismul prin această reclamă.

„Parcă e trailer la un film horror, nu reclamă la mâncare!“, a scris Carla Valache.

Sursa: https://en.esloganmagazine.com/kfc-advert-believe-part-2-all-hail-gravy/